kalosh Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Witam. Tym razem problem z innej beczki. Od dwóch lat doskwiera mi problem z którym nie mogę sobie poradzić. Podczas ruszania przy dużym obciążeniu silnika (dwie osoby + bagaże, albo szybkie puszczenie sprzęgła - ruszanie zrywem na asfalcie) słychać dziwne skrobanie w silniku. Tak jakby coś przepuszczało. Mogę ten sam efekt osiągnąć jak wcisnę hamulec nożny i chcę ruszać to słysze jak coś się piłuje w silniku. Wymieniłem wałek który wychodzi na zębatkę zdawczą ze skrzyni biegów, rozpołowiłem silnik sądząc, że wałki się wytarły, wymieniłem łańcuszek sprzęgłowy i łańcuch. Podczas remontu nie zauważylem żadnych opiłków w środku, żadnego wytarcia nic. Kompletnie nie mam pojęcia co to może być. Mam nadzieje, że pomożecie.Pozdrawiam kalosh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 a sprzegło w jakim stanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 12 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Sprzęgło pracuje bardzo dobrze. Nic nie ciągnie, korek na tarczach jak nówka (kiedyś też myślałem że to sprzęgło i kupiłem nowe tarcze. Jak dobrałem się do kosza i porównałem je to były identyczne i oddałem je do sklepu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daris Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 masz koszyk sprzegłowy od cz350?jak nie to spróbuj go założyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 12 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 masz koszyk sprzegłowy od cz350?jak nie to spróbuj go założycSądzisz, że to sprzęgło? Ja kosza nie zmieniałem ale nie wiem jak poprzedni właściciel Jawy. Co może zmienić kosz od cz350 i czym on się różni od jawowskiego (jak mam poznać który posiadam)? Chciałem jeszcze dopowiedzieć, że po porządnym rozgrzaniu silnika (paru kilometrach) problem powoli zanika i coraz trudniej go wywołać ale jak ostygnie to znowu się zaczyna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Chyba mam to samo -chrobocze,szarpie nie ciagnie az tunagle szarp z towazyszącym dziwnym dzwiękiem- umnie tojest od poczatku nie wiele dała wymiana oringu, łozysk igiełkowych czy tarcz na nówki- szarpie ze ruszyc ciezko a we dwóch jazda po mieście w korku to prawdziwa męczarnia jak podpowiadaja koledzy wyzej to uroda sprzegła w TS stad tylko wymian na cz-towskie pozwoli umilic jazde czy ruszanie i sam sie nad tym poważnie zastanawiamTS- cieniutki wąskie krażki z czerwonamym materiałem trącym i 5 spręzynami dociskowymiCZ-szerokie tarcze z korkowym jakby materiałem ciernym i 3 spręzymy dociskowe podrawiam Mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 12 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 tylko wymian na cz-towskie pozwoli umilic jazdeSkoro tak to czy trzeba wymienić również coś innego (bo tarcze to chyba tak skoro piszesz że są szersze od CZ) czy tylko sam kosz (metalowe okrągłe coś z wycięciami - opisuję żeby było jasne że rozumiemy to samo przez słowo "kosz":D)? A jak sprawa wygląda z zabierakiem, on też ma dziury na 5 śrub? Też trzeba go wymienić? Jak możesz to napisz co muszę mieć od CZ aby to wmontować do mojej Jawki i żeby to śmigało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 taktrzeba komplet kosz , zabiererak i spręzyny też sa chyba inne stą nie da ich sie zamieić-byłyby gotowe (nie jestem w stanie tego obecnie ptwierdzić) podobno tulejka łozyskująca osze dla TS i Cz tez jest inna ale tez nie dam głowy. Poszukaj na forum o tym temacie, napewno cos jest a i bardziej doswiadczeni koledzy na pewno pmogą podrawiam Mirek uuuu dzis znów czeka mnie jazda w dwójke brrrrrrrrrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 13 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 Jeden koleś oferuje mi kosz od CZ ze wszystkim za 50zł. Warto? PS. A co Wy na to?http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...+sprz%EAg%B3owy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 jesli tarcze i zebatka na koszu oraz stan wycięć w koszu jest ok i nie masz w zasięgu tanszego i lepszego to na tle nowych części chyba tak ale potrarguj sie ! :) koniecznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 14 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Ze strony Milimetra o wymianie sprzęgła:"Chcąc wykonać tę modyfikację, musimy wymienić następujące elementy: kosz sprzęgłowy, zabierak sprzęgła, przekładki metalowe, tarcze cierne, tarczę dociskową, sprężyny dociskowe, podkładki na sprężyny, przetyczki do zabieraka, tuleję rozporową z rowkiem smarowniczym, oraz dać nową podkładkę zabezpieczająca nakrętkę kosza sprzęgłowego." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Co do wymiany kosza sprzęgłowego to dziwne rzeczu tu : http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...+sprz%EAg%B3owy przeczytałem, żeby nie powiedzieć "głupoty"Zębatka kosza sprzęgłowego w Jawie i CZ jest identyczna i nie może być z tym problemów. Różnice są w samym koszu + tuleja rozporowa z rowkiem (ślizgowa). Żadna z części kompletnego kosza od Jawy nie pasuje do kosza CZ!!!!!!! Trzeba po prostu założyć kompletne sprzęgło od CZ+tulejka i jest ok. A jeśli się ktoś uprze to można przenitować kosz od CZ na zębatkę od Jawy (trzy nity stalowe fi 5,5 mm) (pasuje idealnie) i wtedy to nie trzeba wymieniać tej tulejki.Pozdrawiam :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 To mnie uspokoiłeś :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Nie chce stawac ani po jednej ani po drugiej stronie chce tylko powiedziec ze Browarny to moim zdaniem fachowiec jakich malo od czeskich sprzetow..... ja slyszac jego opinie zrezygnowalem z przerobki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalosh Opublikowano 6 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 ja slyszac jego opinie zrezygnowalem z przerobki.Moim zdaniem źle zrobiłeś. Po wymianie sprzęgło chodzi jak marzenie. Ilość zębów zgadza się z na obu koszach więc o wymienionych wyżej problemach nie ma mowy. Ja jestem po wymianie i mucha nie siada. Sprzęgło jak marzenie. Skończyły się jakieś dziwne dźwięki, szarpanie i ślizganie. Poprostu rewelka.Polecam wszystkim taką zabawę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.