enduroguy Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 witam,Zmienilem gaznik w mojej Kawie z 28mm Keihn'a na 32mm Dell'orto. Wszystko spoko (nawet krociec od gaznika pasowal) tyle ze sprzet nie chce sie wkreca :? . Wyglada to tak jakby zatkac wlot od filtr powietrza bo w sumie nie slychac takiego buuuuu przy ostrym odkreceniu gazu. Na luzie jest tak ze wkreca sie dosc wysoko a potem jakby zaczyna przerywac. Jechac ledwo sie daje. Dodam jeszcze ze w gazniku wyczyscilem wszystkie dysze!! Prosze o szybka pomoc bo sezon sie konczy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 lewe powietrze:> albo zły filtr powietrza:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 11 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 albo zły filtr powietrza:)Filtra powietrza narazie nie ma (chce sprawdzic sprawnosc gaznika' date=' a z zalozeniem bede kombinowal bo to nie takie latwe) takze ta opcje mozna odrzuciclewe powietrze:>A jest wogole jakas mozliwosc sprawdzenia skad bierze lewe powietrze?? Tak samemu to sie ciezko domyslec niestety. Zatkałem 2 otwory od dozownika oleju w kroccu i w gazniku. DOdam jeszcze ze sprzet po naglym odkreceniu manetki wkreca sie na ulamek sekundy na bardzo wysokie obroty ale potem zdycha i przerywa. czy moze byc to takze zle ustawiony poziom paliwa w gazniku?? Jest jakas metoda jak bez ksiazki serwisowej ustawic plywak (Gaznik tuningowy dell'orto do TZr125) EDIT: Fura pali od kopa i swietnie trzyma niskie obroty :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Fura pali od kopa i swietnie trzyma niskie obrotyJeśli pracuje równo na wolnych obrotach to nie łapie lewego powietrza. Objawami łykania lewego powietrza są właśnie nierówne, falujące obroty i problemy z odpalaniem.Dysze przedmuchałeś, a gaźnik też? Może w jakimś kanaliku siedzi paproch? Co do zaniskiego pozimou paliwa to wg. mnie objawy ukazywałyby się nie tak od razu ale po chwili, gdy paliwo z komory zdarzyłoby się wypalić, a nowe nie zdażyłoby się uzupełnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 1.załuż filtr powietrza2. wkręc nową świece3. dostaje mało paliwa4. zapłon się odkręcił Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 11 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 1. załuż filtr powietrza Na prowizorycznym podlaczeniu filtra (ale szczelnym) bylo to samo. Oczywiscie ze filtr bedzie tylko musze wpasc na pomysl jak go zalozyc (nowy gaznik ma wlot od filtra ok 3cm wiekszy).2. wkręc nową świece Jest nowa :)3. dostaje mało paliwa Czyli podniesc iglice czy regulowac sruba?4. zapłon się odkręciłsprawdzilem: nie odkrecil sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 podnieś iglice lub wkręc śrubke od paliwa 1/4 obrotu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 14 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 OK wiec przyjrzalem sie temu dokladniej. Po odpaleniu swieca jest zalana i cala czarna, z gaznika strasznie pluje paliwem (przez to jest mokra przepustnica), a po zgaszeniu ze strony filtra powietrza sie dymi.MOto mniej przerywa i wyzej kreci odziwo na nizszym polozeniu iglicy!! Ja obstawiam ze moze byc za wysoki poziom paliwa w gazniku, wiec jezeli ktos by to mogl potwierdzic to przesle fotki rozebranego gaznika i moze wspolnymi silami dojdziemy do tego jak zmniejszyc poziom paliwa (tak, tak nie ma sie co smiac, bo jak opuszcze plywak nizej to automatycznie zaczyna zawadzać o scianki komory plywakowej :mrgreen: ). BTW z filtrem powietrza nadal kombinuje, ale wydaje mi sie ze i bez niego powinno dac sie wyregulowac fure!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Zrób najpierw porządek z silnikiem na starym gaźniku.Dopiero potem założ drugi i grzeb przy nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 14 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 Zrób najpierw porządek z silnikiem na starym gaźniku. Dopiero potem założ drugi i grzeb przy nim.Silnik jest w stanie idealnym. Juz mam w sumie pewna przyczyne skonsultowana z kilkoma osobami a mianowicie za wysoki poziom paliwa w komorze plywakowej (zalewa go, mokra przepustnica, a zaslonienie wlotu powietrza tylko pogarsza sprawe). Na starym gazniku wszystko bylo dobrze :) [ Dopisane: Sobota 17 Wrzesień, 2005 ]OK juz KDX sie wkreca i chcialbym spytac jeszcze o jedna rzecz, a mianowicie jakie sa objawy za niskiego poziomu paliwa w komorze plywakowej?? Nie chce niczego schrzanic i mam takie podejrzenia ze wtedy bedzie dostawal mniej benzyny, a mniej benzyny=mniej oleju :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo1234 Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Witam Mniej paliwa tzn. - kolor świecy będzie prawie biały - przy wysokich obrotach będzie przerywał - spadek mocy na wyższych obrotach Tyle przychodzi mi do głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Witam Mniej paliwa tzn. - kolor świecy będzie prawie biały - przy wysokich obrotach będzie przerywał - spadek mocy na wyższych obrotach Tyle przychodzi mi do głowyWielkie dzieki. Jeszcze jedna sprawa. Jak odkrece gaz do oporu na niskich obrotach to na 1-2sekundy go przymula a potem wkreca sie bez zadnych oporow. Czemuz to?;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojo1234 Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Typowe zjawisko przy złym składzie mieszanki czyli musisz pobawic sie ze srubka od powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarlx Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 a ja mam pytanie co zrobiles ze sie juz mniejwiecej normalnie wkreca bo ja mam mniejwiecej ten sam problem tyle ze w dt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 19 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 a ja mam pytanie co zrobiles ze sie juz mniejwiecej normalnie wkreca bo ja mam mniejwiecej ten sam problem tyle ze w dtZapchany byl kanalik od strony wlotu powietrza. Z tego co sie orientuje to jest on polaczony z dysza od powietrza takze dmuchnij z tej strony sprezarka. Ja uzywalem takze MIEKKIEGO drucika o malutkiej srednicy bo syf nie chcial wyjsc :P . Ogolnie kombinuje z dolotem powietrza. Byc moze wystarczy filtr umyc i nasaczyc ponownie, albo wlot sie zatkal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.