Skocz do zawartości

Kawasaki KDX - problem z wkrecaniem


enduroguy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

Zmienilem gaznik w mojej Kawie z 28mm Keihn'a na 32mm Dell'orto. Wszystko spoko (nawet krociec od gaznika pasowal) tyle ze sprzet nie chce sie wkreca :? . Wyglada to tak jakby zatkac wlot od filtr powietrza bo w sumie nie slychac takiego buuuuu przy ostrym odkreceniu gazu. Na luzie jest tak ze wkreca sie dosc wysoko a potem jakby zaczyna przerywac. Jechac ledwo sie daje. Dodam jeszcze ze w gazniku wyczyscilem wszystkie dysze!! Prosze o szybka pomoc bo sezon sie konczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo zły filtr powietrza:)

Filtra powietrza narazie nie ma (chce sprawdzic sprawnosc gaznika' date=' a z zalozeniem bede kombinowal bo to nie takie latwe) takze ta opcje mozna odrzucic

lewe powietrze:>

A jest wogole jakas mozliwosc sprawdzenia skad bierze lewe powietrze?? Tak samemu to sie ciezko domyslec niestety. Zatkałem 2 otwory od dozownika oleju w kroccu i w gazniku.

 

DOdam jeszcze ze sprzet po naglym odkreceniu manetki wkreca sie na ulamek sekundy na bardzo wysokie obroty ale potem zdycha i przerywa. czy moze byc to takze zle ustawiony poziom paliwa w gazniku?? Jest jakas metoda jak bez ksiazki serwisowej ustawic plywak (Gaznik tuningowy dell'orto do TZr125)

 

EDIT: Fura pali od kopa i swietnie trzyma niskie obroty :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fura pali od kopa i swietnie trzyma niskie obroty

Jeśli pracuje równo na wolnych obrotach to nie łapie lewego powietrza. Objawami łykania lewego powietrza są właśnie nierówne, falujące obroty i problemy z odpalaniem.

Dysze przedmuchałeś, a gaźnik też? Może w jakimś kanaliku siedzi paproch? Co do zaniskiego pozimou paliwa to wg. mnie objawy ukazywałyby się nie tak od razu ale po chwili, gdy paliwo z komory zdarzyłoby się wypalić, a nowe nie zdażyłoby się uzupełnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.

załuż filtr powietrza

Na prowizorycznym podlaczeniu filtra (ale szczelnym) bylo to samo. Oczywiscie ze filtr bedzie tylko musze wpasc na pomysl jak go zalozyc (nowy gaznik ma wlot od filtra ok 3cm wiekszy).

2.

wkręc nową świece

Jest nowa :)

3.

dostaje mało paliwa

Czyli podniesc iglice czy regulowac sruba?

4.

zapłon się odkręcił

sprawdzilem: nie odkrecil sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK wiec przyjrzalem sie temu dokladniej. Po odpaleniu swieca jest zalana i cala czarna, z gaznika strasznie pluje paliwem (przez to jest mokra przepustnica), a po zgaszeniu ze strony filtra powietrza sie dymi.MOto mniej przerywa i wyzej kreci odziwo na nizszym polozeniu iglicy!! Ja obstawiam ze moze byc za wysoki poziom paliwa w gazniku, wiec jezeli ktos by to mogl potwierdzic to przesle fotki rozebranego gaznika i moze wspolnymi silami dojdziemy do tego jak zmniejszyc poziom paliwa (tak, tak nie ma sie co smiac, bo jak opuszcze plywak nizej to automatycznie zaczyna zawadzać o scianki komory plywakowej :mrgreen: ).

BTW z filtrem powietrza nadal kombinuje, ale wydaje mi sie ze i bez niego powinno dac sie wyregulowac fure!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób najpierw porządek z silnikiem na starym gaźniku.  

Dopiero potem założ drugi i grzeb przy nim.

Silnik jest w stanie idealnym. Juz mam w sumie pewna przyczyne skonsultowana z kilkoma osobami a mianowicie za wysoki poziom paliwa w komorze plywakowej (zalewa go, mokra przepustnica, a zaslonienie wlotu powietrza tylko pogarsza sprawe). Na starym gazniku wszystko bylo dobrze :)

 

[ Dopisane: Sobota 17 Wrzesień, 2005 ]

OK juz KDX sie wkreca i chcialbym spytac jeszcze o jedna rzecz, a mianowicie jakie sa objawy za niskiego poziomu paliwa w komorze plywakowej?? Nie chce niczego schrzanic i mam takie podejrzenia ze wtedy bedzie dostawal mniej benzyny, a mniej benzyny=mniej oleju :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mniej paliwa tzn.

 

- kolor świecy będzie prawie biały

 

- przy wysokich obrotach będzie przerywał

 

- spadek mocy na wyższych obrotach

 

Tyle przychodzi mi do głowy

Wielkie dzieki. Jeszcze jedna sprawa. Jak odkrece gaz do oporu na niskich obrotach to na 1-2sekundy go przymula a potem wkreca sie bez zadnych oporow. Czemuz to?;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie co zrobiles ze sie juz mniejwiecej normalnie wkreca bo ja mam mniejwiecej ten sam problem tyle ze w dt

Zapchany byl kanalik od strony wlotu powietrza. Z tego co sie orientuje to jest on polaczony z dysza od powietrza takze dmuchnij z tej strony sprezarka. Ja uzywalem takze MIEKKIEGO drucika o malutkiej srednicy bo syf nie chcial wyjsc :P . Ogolnie kombinuje z dolotem powietrza. Byc moze wystarczy filtr umyc i nasaczyc ponownie, albo wlot sie zatkal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...