Szymek001 Opublikowano 12 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 a ile paliwa zjada suczka ts? i czy aprilia, jest cięższa/wyższa od ts-ki ? łee.. enduroboj za daleko mnie mieszka :) [ Dopisane: 12-09-2005, 18:44 ]chodzi mi o aprilie 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Aprilia jest wyższa od TSki dość znacznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymek001 Opublikowano 12 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 no ale bardzo ? a ciężka ? a hmm.. niższa od dt ? [ Dopisane: 12-09-2005, 18:57 ]no bo nie wiem, jak blisko mnie nie bedzie suzuki ts to co inne ? [ Dopisane: 12-09-2005, 19:00 ], a Gilera GSM 50cc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Najlepiej jakbyś wziął Rxa albo Hma CRE. Tyle, że na nie trzeba mieć już troche kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Przy najeździe na końcu hopy zwalnaisz gazNie chcę się czepiać ale jak nie chcesz lądować za każdym razem na przód to nie zwalniaj gazu :) zwalniasz lekko przed hopką' date=' a już na hopie, chwilę przed krawędzią gaz na maxa (przynajmniej w Ts, DT i innych podobnych sprzętach). Takie dodawanie lub ujmowanie gazu na wyskoku na pewno bardziej wpływa na pozycję w locie niż takie samo operowanie gazem w powietrzu (przynajmniej w krótkich skokach) [ [i']Dopisane: 12-09-2005, 18:31[/i] ]Przy najeździe na końcu hopy zwalnaisz gazNie chcę się czepiać ale jak nie chcesz lądować za każdym razem na przód to nie zwalniaj gazu :D zwalniasz lekko przed hopką' date=' a już na hopie, chwilę przed krawędzią gaz na maxa (zwłaszcza w Ts, DT i innych podobnych sprzętach). Takie dodawanie lub ujmowanie gazu na wyskoku na pewno bardziej wpływa na pozycję w locie niż takie samo operowanie gazem w powietrzu (przynajmniej w krótkich skokach)[/quote'] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Nie chcę się czepiać ale jak nie chcesz lądować za każdym razem na przód to nie zwalniaj gazu Wink zwalniasz lekko przed hopką, a już na hopie, chwilę przed krawędzią gaz na maxa (przynajmniej w Ts, DT i innych podobnych sprzętach) Mnie zawsze uczyli że jedziesz róznym gazem, Jak spuscisz polecisz na przód, jak dodasz poelcisz na tył - proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 przynajmniej w Ts' date=' DT i innych podobnych sprzętach).[/quote']A nie na CR,nie zwolniłem gazu,moto i ja zatrzymaliśmy się na drzewie :? ,zaliczając szlifa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Nie chcę się czepiać ale jak nie chcesz lądować za każdym razem na przód to nie zwalniaj gazu zwalniasz lekko przed hopką' date=' a już na hopie, chwilę przed krawędzią gaz na maxa (przynajmniej w Ts, DT i innych podobnych sprzętach). Takie dodawanie lub ujmowanie gazu na wyskoku na pewno bardziej wpływa na pozycję w locie niż takie samo operowanie gazem w powietrzu (przynajmniej w krótkich skokach) [/quote']Ja mam taki odruch ze wlasnie odpuszczam przed samym wybiciem ale laduje jak sobie zazycze (reguluje gazem w locie). Na zawodach przyjrzalem sie i KAZDY zawodnik wyskakiwal w ten sam sposob (ok 2 metrow przed wybiciem odpuszczal gaz). Jakbys wyskoczyl na odkreconym gazie to obstawiam ze zaliczylbys plecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Jakbys wyskoczyl na odkreconym gazie to obstawiam ze zaliczylbys plecyNo mysle ze jak w sxie na odkreconym do konca to jest to bardzo prawdopodobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 ja tez probowalem odpuszaczac ale mi sie to nie spodobalo i najezdzam z rownym tzn ze napedzam sie wczesniej ale potem jade z rownym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Ja mam taki odruch ze wlasnie odpuszczam przed samym wybiciem ale laduje jak sobie zazycze (reguluje gazem w locie). Na zawodach przyjrzalem sie i KAZDY zawodnik wyskakiwal w ten sam sposob (ok 2 metrow przed wybiciem odpuszczal gaz). Jakbys wyskoczyl na odkreconym gazie to obstawiam ze zaliczylbys plecyDokladnie zgadzam sie z Toba ,przed hopa puszczasz gaz,ewentualnie na rownym gazie ( co prawda za duzo doswiadczenia nie mam w skokach ale wlasnie w taki sposob najlepiej mi to wychodzi )Inna sprawa oczywiscie to operowanie gazem w locie i balansowanie cialem (gdy zajdzie taka potrzeba), ja osobiscie wole cialem balansowac niz gazem operowac w powietrzu... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 ostatnio mialem takie cos mala chopa ale wjechal na nia przy ok 80 km/h na odkreconym dosc konkretnie gazie ciagle przyspieszajac :) wyladowalem na 1 kole a przednie bylo dosc wysoko :D malo brakowalo do ..... brrrr wole nie myslec :) :-D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Jeszcze nie zdarzyło mi się po odpuszczeniu gazu na hopie prawidłowo wylądować. Może brak mi doświadczenia w kontrolowaniu motocykla w locie, ale ja zawsze jak czuję że jadę na hopę za szybko odpuszczam gaz przed, aby dodać na samym jej końcu. I jeszcze mi się nie zdarzyło żeby wylądować na przód wyskakując takim sposobem. W SXie rzeczywiście na niektórych hopach lepiej za dużo gazu nie dawać przed wyskokiem :lol: Ale już chyba lepiej najechać na równym gazie niż odpuszczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 ja tez skakalem tak ze jade i przed hopa zamykalem i kolega mi zwrocil uwage "sprubuj jechac na rownym gazie" posluchalem sprobowalem i loosik bo wczesniej to wylecialem i jebs na przednie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 bo wczesniej to wylecialem i jebs na przednieJa tak ostatnio ladowalem na przednie ale dopiero teraz kolega do mnie mowie : sluchaj w czasie lotu dodaj gazu to cie odchyli do tyllu i bedzie dobrze.. Tearz tylko na tor i musze sprobowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.