Andi Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 siemka szukam wszelkich informacji zwazanych ze zmina walu kardana na lancuch badz pasek!! generalnie chodzi mi o zamontowanie felgi 8x17 i opony 230 w motorkach Dragstar i Intruder 1400 to ze trzeba porzezyc wahacz to juz wiem ale co dalej ?? srodek fegi orginalnej przeklada sie do nowej z zachowaniem takiej samej liczby szprych . generalnie zmiana na pasek byla by najladniejszym rozwiazaniem i moze niedrogim?? ma ktos moze jakies informacje w tym temacie ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Zmiana napędu z kardanana pasek w VS 1400 jest możliwa ale przeróbka jest dosyć skąplikowana. Widziałem tylko jeden motocykl z takim rozwiązaniem. Najlepeij poszerzyć wahacz (trochę kombinacji bo w VS w lewym ramieniu wachacza jest wał) a na felgę załopzyć taki dystans, zeby przekładnia nie "schowała" sie wewnątrz felgi. Skontaktuj się z którym kolwiek klubem Intruddera w Niemczech i znajdź kogoś kto już coś takiego zrobił. Myślę, że powie Ci co trzeba przerobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Tak na mój chłopski rozum wywalając kardan będziesz musiał też wymienić (lub dorobić nowy) wahacz. Oryginał nie ma opcji regulowania położenia koła czyli nie możesz kontrolować naciągu łańcucha lub paska.Kolejna sprawa to jak piszesz poszerzenia wahacza. Będzie z tym chyba za dużo je...nia. Jedno ramie kryło wcześniej kardan i jest dość grube przy czym drugi jest raczej przeciętnej grubość. Tu potniesz tam podegniesz i wyglądu i tak nie będzie. Łańcuch czy pasek. Pasek ma wiele zalet- jest czysty cichy- ale i ma w Twoim przypadku jedną ważną wadę – Szerokość.Walczysz z szerokością przeniesienia napędu a pasek zajmuje trochę więcej nić łańcuch. Pytanie teraz brzmi jak zrobić przeniesienie łańcucha z silnika?Wywalić przekładnie na kardan przedłużyć wałek lub założyć odpowiednio dopasowaną zębatkę a co z uszczelnieniem? Oj będą koszty będą :) Dla swojego sprzętu wymyśliłem taki patent jak na rysunku.Czyli otworzyć wałek kardana i zamiast grubej rury zrobić taką kratownicowa konstrukcję a dla usztywnienia dać zastrzał od dołu.Po tym zabiegu weszłaby trochę większa opona, jedyne co mnie powstrzymuje to brak wahacza do eksperymentowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 9 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 jesli chodzi o przerobke wahacza pod kardan to mam juz firme co ma wszystko tylko ceny sa za......ste :twisted: intruder http://www.thunderbike.de/user/parts_detai...get=&optid=2058 dragstar http://www.thunderbike.de/user/parts_detai...get=&optid=2040 jesli chodzi o dragstara to mozna by to samemu zrobic (porzezyc wahacz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Ktos mówił, że da się to zrobić tanio? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 a kto powiedzial ze cza lancucha wpippszac skoro i tak sie da szzzzzzeroka oponkezalozyc :) http://cgi.ebay.de/LMC-Custombike-Suzuki-V...1QQcmdZViewItem pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 KubaMart tylko zobacz jak on ma ten kardan prowadzony. Taka przeróbka kardana też nie jest tania.u tego kolesia kardan jest podzielony na 2 odcinki pierwszy wychodzi z silnika i jest prawdopodobnie mocowany jak oryginał tyle, że wychodzi pod kątem w bok. Potem łączy się prawdopodobnie kulowym (chyba tak się nazywa) łączeniem lub krzyżakiem z drugim fragmentem, który idzie już prostopadle do osi koła. Wygląda prosto, ale raczej nie będzie łatwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 To jest krotko mowiac poroniony pomysl, a jego koszt bedzie bardzo duzy.Nie polecal bym zabierac sie za to samemu, jak jest firma to maja jakies doswiadczenie w tej przerobce i wiadomosci na temat czesci niezbednych przy przerobce skrzyni biegow.Oplaca sie po prostu zaplacic i miec to zrobione porzadnie, a nie zaplacic i miec to zrobione kiepsko, lub wogole. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 calkowita racja zaplacic i to duzo i bedzie ok lub dac se siana bo szkoda motura i jego lwascicela innego dobrego rozwiazania niema Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.