Sylwia Opublikowano 8 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Dziś znów strzelała aż się sama przestraszyłam..... 8O a zatankowalam najdroższe paliwo jaki mi sie udało na Shellu znależć :? ja to już nie mam głowy do tego Niektorzy' date=' to by sie cieszyli z takiego strzelajacego GSa [/quote']Eeee... tam co innego takie kontrolowane strzelanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lars Opublikowano 8 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2005 Bry Bo strzelac trzeba umic :)A powaznie to zaczalbym od sprawdzenia swiec - mialem to samo i wymiana pomogla. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwia Opublikowano 9 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Ok będę probować kombinować ze świecami. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Kazdy motocykl szczela z rury :)Moj szczela jak szalony (GS500e)...ale nie w kazdym motocyklu slychac to!Na pytanie dlaczego mi strzela z rury? Wydaje mi sie ze dlatego ze rozwiercilem sobie tlumik! I dlatego to slychac, ja sie tym w ogole nie przejmuje! Wiec zobacz czy masz rozwiercony tlumik styluStrzelanie z tlumika jest spowodowane niespalona mieszanka, ktora dostala sie do kolektorow i tam wybucha!Moge sie zalozyc ze 3/4 motocykli jak pojedzie(na przykladzie GS'a) na 10 tysiacach obrotow przez jakies 20sekund i odrazu odejmie gazu to beda strzaly z rury!A np CBR954//KTM LC4 640 nowy po jezdzie na kole tez strzela!Znajomemu z nowego fazera litrowego plomienie leca :) norma ;)Jedyne co moze pomoc moim zdaniem to swieca Z WYZSZEJ POLKI(zeby lepiej spala mieszanke) no i regulacje gaznikow(zeby mnie benzyny dawaly do cylindrow-tzn tyle ile powinny...) mam nadzieje ze zrozumieliscie to co napisalem :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radarek Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Mój GS też czasem strzeli.. sporadycznie, ale jednak :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonzo Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Miałem gs'a i rozwiercony tłumik z tyłu i nigdy nic mi nie strzelało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodywital Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Ok będę probować kombinować ze świecami. dziękiNie wydaje mi się, że to wina świec. Jeśli przebieg jest oryginalny to ja zrobilem już więcej na świecach i nie strzela. Postawil bym na gaźnik i jego wyregulowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 fazer 600 z 2005 roku i 1700km przebiegu tez strzela jak odejmie sie gaz tak od 9-10tys, tak niezbyt mocno ale fajnie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwia Opublikowano 11 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Właśnie wróciłam ze zlotu z Zielonej i.....zatankowałam lepszą benzynkę i było całkiem nieżle Strzelanie z tlumika jest spowodowane niespalona mieszanka' date=' ktora dostala sie do kolektorow i tam wybucha! [/quote']Też mi się tak wydaję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Właśnie wróciłam ze zlotu z Zielonej i.....zatankowałam lepszą benzynkę i było całkiem nieżle Strzelanie z tlumika jest spowodowane niespalona mieszanka' date=' ktora dostala sie do kolektorow i tam wybucha! [/quote']Też mi się tak wydaję. Ale to świadczy o niecałkowitym spalaniu mieszanki w cylindrze. Albo gaźniki niewyregulowane, albo coś z zaworami, albo świece.Generalnie - wyregulowany silnik nie powinien strzelać! Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwia Opublikowano 12 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Kurcze dzięki Wam wszystkim ...o ile jestem już mądrzejsza :) Pozdrawiam !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik.vx800 Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 witam :) mialem podobny problem z VX-em, ale strzelal też w czasie szybszej jazdy. wymienilem świece, przescyścilem uklad paliwowy, tankowalem na lepszych stacjach i nic; dolem do elektryka do przeglądu i nic- czeski film 8O . silnik strzelal zawsze na biegu, nigdy na luzie. okazalo się że czujnik polożenia bocznej stopki odcinal zaplon gdy stopka(lekko luźna :oops: ) odchylala się nieznacznie na nierównościach lub od wibracji :? kto by pomyślal że taki duperel potrafi tak namotać :-D sprawdź- może masz to samo pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwia Opublikowano 15 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 witam mialem podobny problem z VX-em' date=' ale strzelal też w czasie szybszej jazdy............ [/quote']Dzięki za radę :D ...no i już sprawdziłam z kumplem mechanikiem podnóżek, jest ok....ale o takich "bzdetach" warto pamiętać bo można się nieżle na męczyć szukając przyczyny.... a to taki banał może sie okazać :D Coś czuję że on dopala resztki mieszanki niespalonej ...tłumnik gorący...może za bogata mieszanka ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Sprawdz stan uszczelek miedzy rurami wydechowymi a glowica - powinny byc tam uszczelki azbestowo miedziane w dobrym stanie.Jezeli sa wypalone lub ich brakuje, lub samo mocowanie rur do glowicy jest luzne to motor bedzie strzelal przy schodzeniu z obrotow. Adam M. [ Dopisane: Czwartek 15 Wrzesień, 2005 ]Do tego niestety trzeba zdjac caly uklad wydechowy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwia Opublikowano 15 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Sprawdz stan uszczelek miedzy rurami wydechowymi a glowica - powinny byc tam uszczelki azbestowo miedziane w dobrym stanie. Ok. jutro po pracy zobaczymy to...dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.