Skocz do zawartości

DYNO-JETY jak sie sprawują?? OPINIE


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zastanawiam Się nad zakupem na przyszły sezon dyno-jetów. Do mojej cbr600f4.

Brakuje mi dołu,wiem że R4 ma taka charakterystyke ale mysle ze będzie lepiej.

Mam tłumik mig-a przeznaczony do mojego modelu i filtr KN’

Pomimo tych modyfikacji wszystkie moje dysze sa oryginalne,jedynie iglica jest podniesiona nieznacznie.

 

Przez to mam problemy z dolem szczególnie pomiedzu 1-3000 obr

 

Napiszcie jakie sa wasze doswiadczenia z dyno-jetami,czy wam pomogły,jeśli mieliscie podobne problemy,i czy zauwazyliscie jakies zmiany w charatkterystyce,spalaniu,mocy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

ja kiedyś zamontowałem filtr k&N-a i dynojet stage one ale w cruiserze kawasaki vn 1500 classic + puste tłumiki cobra. Efekty były trzy: wyraźna "dziura" w obrotach - zwłaszcza gdy zimno, przy strzale w gaźnik urwało mi tłumik szmerów ssania i - spadło zużycie paliwa. Regulacje -ale nie na hamowni nic nie przynosiły...

Ponieważ jednak wymieniałe wszystko jednocześnie nie moge powiedziec co było by gdybym ograniczył sie do dynojeta...

Staszek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cze.

W Kawie ZZR 1100 mialem Dyno Jety, uklad wydechowy Muzzy i seryjny filtr powietrza...chodzilo toto bez zastrzezen... spalanie nieskie, dziury w obrotach zadnej... swiczki po wykreceniu brunatny kolorek... Chcialbym zauwazyc ze w rzedowej 600 tce trudno Ci bedzie poprawic dynamike w zakresie 1000-3000 obr... tym sie poprostu nie jezdzi przy tak niskich obrotach... nawet tysiace nie ciagna w zakresie tych obrotow... moj zygzak jechal dopiero od 3 tys w gore... a le i tak staralem sie nie schodzic ponizej 4 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tym sie poprostu nie jezdzi przy tak niskich obrotach... nawet tysiace nie ciagna w zakresie tych obrotow

 

Dokaldnie. mam prawie 1000 i ponizej 3500rpm silnik rezonuje, nie ciągnie itd

powyzej tej granicy jest ok.

 

Tak wiec nie wiem czy dynojet cos ci pomoze.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koles kupil w zeszlym roku nowa ZX10R i po zalozeniu calego ukladu tytanowego Akrapovica , motorek stracil dol i moment...Polepszyly sie osiogi po zalozeniu i zgraniu DynoJet'a. Dodatkowe koszty...a juz chcial sprzedawac za bezcen sprzeta;-]. Ustawienie Dyno... w motocyklu to cala 'magisterka'- wiem, bo moj przyjaciel z PTM to robi. Nie mozna samego otwartego wydechu zakladac...bo pipka moze wyjsc z osiagow. W Ducati sa wylacznie zestawy z odpowiednimi komputerami..., tak na przyklad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokaldnie. mam prawie 1000 i ponizej 3500rpm silnik rezonuje' date=' nie ciągnie itd

powyzej tej granicy jest ok.

 

Tak wiec nie wiem czy dynojet cos ci pomoze.[/quote']

 

mam KN i tłumik przelotowy,dziura jest dosc powazna przy gwaltownym otwarciu przepustnicy,wiec mysle ze do tego zestawu d-j to podstawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...