S?AWO-CBR Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Witam. Zastanawiam Się nad zakupem na przyszły sezon dyno-jetów. Do mojej cbr600f4.Brakuje mi dołu,wiem że R4 ma taka charakterystyke ale mysle ze będzie lepiej.Mam tłumik mig-a przeznaczony do mojego modelu i filtr KN’Pomimo tych modyfikacji wszystkie moje dysze sa oryginalne,jedynie iglica jest podniesiona nieznacznie. Przez to mam problemy z dolem szczególnie pomiedzu 1-3000 obr Napiszcie jakie sa wasze doswiadczenia z dyno-jetami,czy wam pomogły,jeśli mieliscie podobne problemy,i czy zauwazyliscie jakies zmiany w charatkterystyce,spalaniu,mocy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 witam, ja kiedyś zamontowałem filtr k&N-a i dynojet stage one ale w cruiserze kawasaki vn 1500 classic + puste tłumiki cobra. Efekty były trzy: wyraźna "dziura" w obrotach - zwłaszcza gdy zimno, przy strzale w gaźnik urwało mi tłumik szmerów ssania i - spadło zużycie paliwa. Regulacje -ale nie na hamowni nic nie przynosiły...Ponieważ jednak wymieniałe wszystko jednocześnie nie moge powiedziec co było by gdybym ograniczył sie do dynojeta...Staszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Cze.W Kawie ZZR 1100 mialem Dyno Jety, uklad wydechowy Muzzy i seryjny filtr powietrza...chodzilo toto bez zastrzezen... spalanie nieskie, dziury w obrotach zadnej... swiczki po wykreceniu brunatny kolorek... Chcialbym zauwazyc ze w rzedowej 600 tce trudno Ci bedzie poprawic dynamike w zakresie 1000-3000 obr... tym sie poprostu nie jezdzi przy tak niskich obrotach... nawet tysiace nie ciagna w zakresie tych obrotow... moj zygzak jechal dopiero od 3 tys w gore... a le i tak staralem sie nie schodzic ponizej 4 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 kurcze jak poprawisz niskie obroty pszyspieszenie zrobi sie bardziej liniowe i moze to spowodowac ze nie bedziesz mimo wszystko odczuwał takiego kopa na wysokich :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 tym sie poprostu nie jezdzi przy tak niskich obrotach... nawet tysiace nie ciagna w zakresie tych obrotow Dokaldnie. mam prawie 1000 i ponizej 3500rpm silnik rezonuje, nie ciągnie itdpowyzej tej granicy jest ok. Tak wiec nie wiem czy dynojet cos ci pomoze. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frencci Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Koles kupil w zeszlym roku nowa ZX10R i po zalozeniu calego ukladu tytanowego Akrapovica , motorek stracil dol i moment...Polepszyly sie osiogi po zalozeniu i zgraniu DynoJet'a. Dodatkowe koszty...a juz chcial sprzedawac za bezcen sprzeta;-]. Ustawienie Dyno... w motocyklu to cala 'magisterka'- wiem, bo moj przyjaciel z PTM to robi. Nie mozna samego otwartego wydechu zakladac...bo pipka moze wyjsc z osiagow. W Ducati sa wylacznie zestawy z odpowiednimi komputerami..., tak na przyklad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 1 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Dokaldnie. mam prawie 1000 i ponizej 3500rpm silnik rezonuje' date=' nie ciągnie itd powyzej tej granicy jest ok. Tak wiec nie wiem czy dynojet cos ci pomoze.[/quote'] mam KN i tłumik przelotowy,dziura jest dosc powazna przy gwaltownym otwarciu przepustnicy,wiec mysle ze do tego zestawu d-j to podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.