Syntax Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Mam problem z odpalaniem mojej ETZ 251 na zimnym silniku musze z 10 razy kopać żeby odpaliła. Zapłon(elektroniczny) sprawdziłem jest OK, świeca jest koloru piaskowego(same elektrody), wczoraj czyściłem jeszcze gaźnik i filtr powietrza. Czy ktoś ma pomysł co się za tym kryje? Na ciepłym silniku odpala od kopa. PS: Zdziwiło mnie to, że wczoraj jak czyściłem gaźnik i poźniej złożyłem go do kupy to silnik odpalił za 1-szym razem mimo że był zimny. Dziś z koleji znowu musiałem się nakopać :twisted: przed jazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 zmien przerwe na swiecy,albo zmien swiece,i wyregulluj gaznik. Ja w swojej etz 250 tez tak miałem zmieniłem swiece i wyregulowałem gaznik, i pali teraz rano max 3 kop, a pozniej zawsze z 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syntax Opublikowano 1 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 A jak wyregulować gaziora? Czy jeśli mam tą śrubkę regulacyją zalepioną jeszcze fabrycznie taką plombą to czy mam ją zerwać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 jak masz plombe to może nie zrywaj bo powinien być ustawiony dobrze, chyba że ktos tam kiedys grzebał. to sprobuj swiece zmienic na inna. może u ciebie to pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Ja obstawiam na swiece. Zla przerwa, za duza, lub sama swieca. Najlepsze sa zwykle polskie Iskry F 75, lub Izolator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syntax Opublikowano 1 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Świece zmieniałem kilka dni temu na Isolator, ale dziś okazało się, że świeca jest czarna i pokryta sadzą. Kilka dni temu sprawdzałem ją i była ok. Czyżby się gaźnik sam rozregulował? 8O To co sądzicie o tej plombie? Zrywać czy zostawić jak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 PS: Zdziwiło mnie to, że wczoraj jak czyściłem gaźnik i poźniej złożyłem go do kupy to silnik odpalił za 1-szym razem mimo że był zimny. Dziś z koleji znowu musiałem się nakopać :twisted: przed jazdą. Tu jest przyczyna. Nie działa ssanie lub za ubogo ustawiony gaźnik obstawiam (iglica)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Zakladam ze ssanie dziala OK. :?: Od tego trzeba bylo zaczac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.