mrymek Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Co może być przyczyną przegrzewania (aż zmieniło barwę, także osłona) kolanka wylotowego spalin z tylnego cylindra do tłumika w Hondzie Shadow 1100, gdy przednie jest ok (przynajmniej nie zmieniło barwy)? Dzięki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Zapewne wysoka temperatura :) , a poważniej skład mieszanki (zbyt uboga). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrymek Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Problem w tym, że moto 2 miesiące temu stał w warsztacie i były regulowane gaźniki :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Widocznie źle wyregulowali. Albo świeca jest nie tak ajak pownina, albo coś z zapłonem czy zaworami. Ja obstawiam złą regulację gaźnika, zwłaszcza jak motocykl ma zmieniony (głośniejszy) wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 a może po regulacji ktoś zapomniał wkręcić śrubkę zaślepiającą kanal dolotowy tylnego gara i silnik chodzi na ubogiej mieszance. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.