Gość Łukasz cezet350 Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 po dłuzszej jezdzie lub jak motor pociągne na jednym biegu przestawia się zapłon z wydechu zaczyna szczelać , motor staje sie "mułowaty" Cezetka ma przejechane 19 tys km i jeszcze nic w niej nie było robione zadnych napraw koleg mówił mi zebym wymienił krzywke w alternatorze kowadełko z młoteczkami i kondensatory czy to moze być przyczyną ciągle przestawiającego sie zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daris Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Ja mie mam z tym problemów.Ważne jest dobre smarowanie krzywki!!Dobrze ustawiony zapłon wcezetce nie powinien sie tak szybko rozregulować.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 W pierwszej kolejności trzeba sprawdzić stan przerywaczy- jeżeli nadpalone to wymienić.Krok drugi - ustawić na nowych przerywaczach przerwę 0.4mm.krok trzeci - ustawić zaplon na 3.5mm przed GMPkrok ostatni - uruchomić silnik i voltomierzem analogowym zmierzyć napięcie indukowane na przerywaczach. Powinno być jednakowe a jeżeli nie to delikatnie poluzować śrubę przerywacza na którym jest mniejsze napięcie i powiększając delikatnie przerwę starać się uzyskać napięcie takie samo jak na drugim przerywaczu. Ta ważna regulacja powoduje równą pracę silnika.pozdro Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 O tym napięciu nie słyszałem może rzeczywiście to pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 moze sprawdz jeszce mocowanie przerywaczy do plytki i gwinty na plytce.... moze poprostu od wibracjii na wysokich obrotach ci sie przestawia bo gwinty slabo trzymaja..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.