Skocz do zawartości

problem z zapłonem w cezecie 350


Gość Łukasz cezet350
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Łukasz cezet350

po dłuzszej jezdzie lub jak motor pociągne na jednym biegu przestawia się zapłon z wydechu zaczyna szczelać , motor staje sie "mułowaty"

Cezetka ma przejechane 19 tys km i jeszcze nic w niej nie było robione zadnych napraw koleg mówił mi zebym wymienił krzywke w alternatorze kowadełko z młoteczkami i kondensatory czy to moze być przyczyną ciągle przestawiającego sie zapłonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności trzeba sprawdzić stan przerywaczy- jeżeli nadpalone to wymienić.

Krok drugi - ustawić na nowych przerywaczach przerwę 0.4mm.

krok trzeci - ustawić zaplon na 3.5mm przed GMP

krok ostatni - uruchomić silnik i voltomierzem analogowym zmierzyć napięcie indukowane na przerywaczach. Powinno być jednakowe a jeżeli nie to delikatnie poluzować śrubę przerywacza na którym jest mniejsze napięcie i powiększając delikatnie przerwę starać się uzyskać napięcie takie samo jak na drugim przerywaczu. Ta ważna regulacja powoduje równą pracę silnika.

pozdro

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...