Adam Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Ile kosztuje generalny remont silnika pięknego motocykla MZ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Regeneracja walu 130zl komplet (tlok pierscienie zabezpieczenie, sworzen lozysko glowki korbowodu)-90zl, szlif cylindra 25zl, olej 10 zl ;) tarcze sprzegla 30zl, komutator 25zl, lozyska 5x 7zl, szczotki 7zl------> wg. mnie to co nazwac mozna generalka w mz po przebiegu 30tys.km jeszcze mozna dodac lapy trzymajace silnik ogolnie to tak trzeba liczyc 300zl-400zl jak skladasz silnik samemu nie liczac silikon itp itd ;) aha tryby od skrzyni biegow to one chodza od 30zl do 45zl zalezy jakie sa padniete. To co napisalem to sa rzeczy ktore niekoniecznie wymagaja remontu zalezy jak ktos o motocykl dbal, a ceny takie sa u mnie w miescie w kazdym jest inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 KOlega w sumie wymienil wszystko procz simmeringow a one przy rozbiorce silnika powinny byc zmienione ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 No to dodaj po 3-10 zl za smiering..zalezy od producenta ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 oj widze zaczyna sie sezon remontowy ;):P Ja tez zaczołem remont mojej ts 250/1 :) Z tym ze ja mam komfortową sytuacje, łożyska dostałem od poprzedniego właściciela, tylko regeneracja wału ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 o faken zapomnialem o simmeringach ;) , a to wsumie podstawa ;) aha no i jescze sprezyne od biegu jalowego polecam wsadzic pod nie kilka podkladek zenby sie zrobila twardsza o wiele latwiej znalesc wtedy "luz" mozna tez dobreaz inna sprezyne ale koniecznie twardsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 tylko nie za duzo tych podkladek, bo wtedy ciezko biegi wchodza (poza luzem), wiem bo sam tak mialem :) tzn. ja mialem tylko luz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 A tak na marginesie ma moze ktos rozpiske np jakie lozyska ile szt, jakie simeringi. I slyszalem opinie ze na wal dobrze jest dac lozysko Z oczywiscie kryte tylko z jednej strony (od simeringu). Co na to fachowcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Ja mialem odkryte na wale i sie spier#$%^ teraz mam zakryte z obu stron i jest jak narazie dobrze...zobaczymy co bedzie pozniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 no to tak kup jedno stronie zakryte !! zawsze bedzie mniesze obciążenie na biednym uszczelniaczu :):P Naj lepiej japonskie umnie jest tansze od niemieckigo:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 Lozyska kryte z 2 stron Z-etki na wal to chyba nie najlepszy pomysl. (2T)Zabezpieczenie mozna zostawic tylko od 1 strony od simeringu. Przeciez one sa smaromwane mieszanka wstepnie sprzezona pod tlokiem. Praktycznie jest to mgla paliwo-olej. Jezeli zalozysz Z zamykasz dostep tej mgly do wnetrza lozyska. Zgadaza sie ze sa one fabrycznie smarowane, ale przy ekstremalnych temperaturach wewnatrz silnika po pewnym czasie smar sie rozpusci, wytopi i lozysko praktycznie pracuje na sucho. Ma ktos rozpiske lozysk do ETZ silnik i reszta :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.