mati1411 Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Witam mam pytanie jak dławili suzuki gsx 400e z roku po 83?? mam takiego gsx zdławionego do 27KM i chce zrobić z niego wojownika szos ;) (bo na nic innego się nie nadaje) mam zamiar wypieprzyć wszystko prócz kół i silnika, ale do pełni szczęścia trzeba go odblokować. więc co w nich zmieniali?? dysze w gaźnikach? co jeszcze?? czy trzeba od razu wymieniać wszystko?? czy można to robić stopniowo dodając motocyklowi koników z każdą zmianą?? Proszę o wszelkie informacje i pomysły!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Jak z niemieckiego rynku to wymienic chyba trzeba walki- a to kosztuje.Nie prosciej kupic mocniejszy sprzet? Bo nawet jak wymienisz walki- to i tak moze okazac sie ze zawieszienie za slabe i hamownia- tez cienka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 wiesz ja już go mam. po mojej galeri osobstej możesz zobaczyć w jakim jest stanie. w maju miałem na nim wypadek. co do zawieszenia to będe musiał wymienić wylne amortyzatory bo prawy jest wyrwany. a chce go tak zrobić dla śmiechu bo na lato i tak kupuje cb 450s ;) a tego niechce oddawać na złom bo mi troszkę żal. ten motocykl i tak zachwile będzie bez praw do rejstracji. a jak już go mam to czemu się nie pobawić. jeśli to będą duże koszty to w oddławianie nie będe sie bawił bo to bez sęsu. ale może ktoś będzie miał tkiego na części i kupi się tanio co trzeba ;) pomaluje go całego na czarny mat i będzie fajnie :) bo niemoge już patrzeć jak stoi i zarasta w krzakach :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Zgłoś się do serwisu Suzuki, wszystko Ci powiedzą, jak był zablokowany dany egzemplaż. W GS500 są to dysze w gaźnikach, ograniczniki przepustnic i inne ustawienie iglicy. GSX400 to starszy i inny silnik, ale kto wie, czy nie jest to zrobione analogicznie. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.