misiek775 Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Może masz dysze brudne. Ustaw jeszcze sklad mieszanki biegu jałowego i podwies iglice na srodkowym rowku. Być może jeszcze plywak sie zawiesza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Zmień swiece. Nie zawsze nowa jest dobra. Ja jeżdże zawsze na starych. Ewentualnie przerwa na przerywaczu jest nieodpowiednia. A jeszcze jedno. Z regóły każdy motor po remoncie kapitalnym jest dość ciężko odpalić mimo że jest wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Ja mam zapłon ustawiony (w -W-F-M-ce) według książki, ale przerwa na przerywaczu nie, bo poprostu motor nie wkręcał się na obrotu. Dopiero jak zmniejszyłem to było wszystko OK. Wiesz powodów może być tysiące (nie dosłownie) czemu nie pali. Zmień iskrwonik na inny tak na prube. Ja miałem taki przebój że motor ładnie chodził, palił dobrze i te sprawy. Ale jak przejedziesz kilka km to stawał i nieszło go odpalić. Zmeiniłem cały zapłon z magnetem i dopiero motor zaczął normalnie jeździc. A co ze starym było to nie wiem, ale widocznie coś było nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 a jaka masz świece,jak go popchasz troche,jesli mokra to ja zalewa,może dostawac za durzo paliwa,świeća może byc do bani,kompresja iskre gasi,może tak byc jesli cisnienie w cylindrze jest durze a świeca jest jakas trefna,jeżeli sucha to paliwa nie dostaje,wtedy przyczyna tkwi w gażniku,spróbuj ustawić zapłon po swojemu,jest jeszcze jedna możliwość ale bardzo w nią watpie,może wał jest przestawiony na czopie,ale mysle że raczej nie,popatrz i napisz czy ci się udało odpalic sprzęta,pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 na pewno masz oryginalny gaznik, bo czasem sie zdarza ze niektorzy zakladaja junakowskie i wowczas jest maly problem...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Wyprzedź troche zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 1 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 A czy skład mieszanki biegu jałowego masz dobrze ustawiony??Czym ustawialeś zapłon?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 jest kilka rodzajow gaznikow z rodziny pegazow, sprawdz czy to jest na pewno gaznik od twojego motorka, kiedys mialem taki problem w junaku, nie chcial gadac i koniec :? az sie wreszcie okazalo gdzie tkwi problem jak sprawdzilem typ gaznika...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.