S?AWO-CBR Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 tak jak w temaciew przednich teleskopach w mojej cbr jest luz-ponad 2 cm jest zupelnie nie tlumione.moto daje na c.podstawke podnosze przednie kolo w gore i ono mi opada o ok.2 cm.i moge nim ruszas bez jakichkolwiek oporów tych pare cm. i przy tej pracy teleskopow wystepuje klikniecie,hmmmpozatym znajomy ma identyczna cbr i majac zawieszenie ustawione na wiele mieksze jego zawiecha jest twarda i bez luzow.u mnie wogole reg. nie dzial;a,tak mi sie wydaje.pozatym jadac po nierownosciach troche wali w kiere i nie dosc ze to czuc slychac jakies niepokojace dzwieki z zawiechy chyba.ktos wie o co chodzi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Kiedy zmieniałeś olej w zawieszeniu ? Nie ma innego wyjścia i rozebraż wszystko na części i posprawdzać co i jak. Telepetycznie raczej nie poradzimy nic. Jak inna CBR jest twardsza przy takich samych nastawach, to znaczy, że olej moze być stary. Trzeba też po rozebraniu zobaczyć w jakim stanie są pierścienie ślizgowe i inne czesci. Pozdro, pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Kiedy zmieniałeś olej w zawieszeniu ?olej byl zmieniany przez poprzedniego wlasciciela czyli jakies 3 tys temu. regulacja zawieszenia nie daje zadnej roznicy,od max. wkrecenia srubu do max wykrecenia nie czuc i nie widac roznicy.pozatym sruby regulacji przekreca sie bardzo latwo,lewa mozna krecic dwoma palcami i nie ma problemu ,prawa zreszta tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Wydaje mi się, że coś zostało źle poskładane w środku. Nie pamiętem teraz jak to jest w F4, ale w wielu nowoczesnych moto sprężyna nie opiera się o "korek" (nazwijmy tak tą dużą aluminiową śrubę wkręcaną od gówy w lagę), tylko o podkładkę, która to jest oparta na wewnętrznym elemencie owego "korka", który poprzez wkręcanie i wykręcanie pozwala na regulację napięcia wstępnego sprężyny. Tak jest np. w Bandicie 1200. Trzeba podeprzeć motocykl i odkręcić górę, popatrzeć co tam się dzieje. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 miałem podobnie w exc, po wymianie oleju i uszczelniaczy luz zniknął Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Ostatnio, dokładnie wczoraj spotkałem się z takim problemem.Zawieszenie było żle poskładane, Objawy były takie że po wstawieniu na centralna podstawkę, był luz ( brak oporu ze strony sprężyny ) około 2-3 cm.Po dokładnym przeglądnięciu serwisówki okazało sie ze żle było poskładane zawieszenie i zamienione były podkładki.Regulacja nic nie dawał tak jak w Twoim przypadku.Jeżeli dalej problem jest nie rozwiązany możesz podjechać, jest to 10 minut roboty. Jeżeli mieszkasz dalej napisz maila lub zadzwoń wytłumaczę dokładnie o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
georg Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 mam tez f4 i mam to samo, czyli sprezyny sa podobijane od stawiania na gume a raczej opuszczania u mnie jest ok 5 cm luzu, tylko wymiana sprezyn cie ratuje, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Ostatnio' date=' dokładnie wczoraj spotkałem się z takim problemem. Zawieszenie było żle poskładane, Objawy były takie że po wstawieniu na centralna podstawkę, był luz ( brak oporu ze strony sprężyny ) około 2-3 cm. Po dokładnym przeglądnięciu serwisówki okazało sie ze żle było poskładane zawieszenie i zamienione były podkładki. Regulacja nic nie dawał tak jak w Twoim przypadku. Jeżeli dalej problem jest nie rozwiązany możesz podjechać, jest to 10 minut roboty. Jeżeli mieszkasz dalej napisz maila lub zadzwoń wytłumaczę dokładnie o co chodzi.[/quote'] :mrgreen: Pipcyk to ja :evil: własnie miałem napisać że usunąłes problem hehePOZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.