Skocz do zawartości

LUz w teleskopach cbr600f4-POMOCY!!


S?AWO-CBR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak jak w temacie

w przednich teleskopach w mojej cbr jest luz-ponad 2 cm jest zupelnie nie tlumione.moto daje na c.podstawke podnosze przednie kolo w gore i ono mi opada o ok.2 cm.i moge nim ruszas bez jakichkolwiek oporów tych pare cm. i przy tej pracy teleskopow wystepuje klikniecie,hmmm

pozatym znajomy ma identyczna cbr i majac zawieszenie ustawione na wiele mieksze jego zawiecha jest twarda i bez luzow.u mnie wogole reg. nie dzial;a,tak mi sie wydaje.

pozatym jadac po nierownosciach troche wali w kiere i nie dosc ze to czuc slychac jakies niepokojace dzwieki z zawiechy chyba.

ktos wie o co chodzi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy zmieniałeś olej w zawieszeniu ? Nie ma innego wyjścia i rozebraż wszystko na części i posprawdzać co i jak. Telepetycznie raczej nie poradzimy nic. Jak inna CBR jest twardsza przy takich samych nastawach, to znaczy, że olej moze być stary. Trzeba też po rozebraniu zobaczyć w jakim stanie są pierścienie ślizgowe i inne czesci.

 

Pozdro, pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy zmieniałeś olej w zawieszeniu ?

olej byl zmieniany przez poprzedniego wlasciciela czyli jakies 3 tys temu.

 

regulacja zawieszenia nie daje zadnej roznicy,od max. wkrecenia srubu do max wykrecenia nie czuc i nie widac roznicy.

pozatym sruby regulacji przekreca sie bardzo latwo,lewa mozna krecic dwoma palcami i nie ma problemu ,prawa zreszta tez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że coś zostało źle poskładane w środku. Nie pamiętem teraz jak to jest w F4, ale w wielu nowoczesnych moto sprężyna nie opiera się o "korek" (nazwijmy tak tą dużą aluminiową śrubę wkręcaną od gówy w lagę), tylko o podkładkę, która to jest oparta na wewnętrznym elemencie owego "korka", który poprzez wkręcanie i wykręcanie pozwala na regulację napięcia wstępnego sprężyny. Tak jest np. w Bandicie 1200. Trzeba podeprzeć motocykl i odkręcić górę, popatrzeć co tam się dzieje.

 

Pozdro, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio, dokładnie wczoraj spotkałem się z takim problemem.

Zawieszenie było żle poskładane, Objawy były takie że po wstawieniu na centralna podstawkę, był luz ( brak oporu ze strony sprężyny ) około 2-3 cm.

Po dokładnym przeglądnięciu serwisówki okazało sie ze żle było poskładane zawieszenie i zamienione były podkładki.

Regulacja nic nie dawał tak jak w Twoim przypadku.

Jeżeli dalej problem jest nie rozwiązany możesz podjechać, jest to 10 minut roboty. Jeżeli mieszkasz dalej napisz maila lub zadzwoń wytłumaczę dokładnie o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio' date=' dokładnie wczoraj spotkałem się z takim problemem.

Zawieszenie było żle poskładane, Objawy były takie że po wstawieniu na centralna podstawkę, był luz ( brak oporu ze strony sprężyny ) około 2-3 cm.

Po dokładnym przeglądnięciu serwisówki okazało sie ze żle było poskładane zawieszenie i zamienione były podkładki.

Regulacja nic nie dawał tak jak w Twoim przypadku.

Jeżeli dalej problem jest nie rozwiązany możesz podjechać, jest to 10 minut roboty. Jeżeli mieszkasz dalej napisz maila lub zadzwoń wytłumaczę dokładnie o co chodzi.[/quote']

 

:mrgreen:

 

Pipcyk to ja :evil:

 

własnie miałem napisać że usunąłes problem hehe

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...