Toczka Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Witam Serdecznie!Mam problem z Jaweczką. Jak jadę tak powyżej 80-ki i po nierównej drodze (czyli prawie na każdym asfalcie) mam wrażenie że wozi mnie na boki. Motor jest jakiś miękki. Dzisiaj przy około 120 km/h woziło mnie tak, że nie mogłem utrzymać motoru (mało się nie wywaliłem). Co z nim jest nie tak? Kiedys miałem Etke 150 i było stabilniej. Czy to tylne amortyzatory siedza? Myślałem, że coś z przodem jest nie tak, więc wymieniłem olej w przednich amorach, simeringi itp. a tu dalej to samo. Mam jeszcze jedno pytanie odnosnie tylnych amorów. U mnie są takie czarne bez spręzyny a widzę że inne Jawy mają ze spręzyną. Może są od czegos innego (chociaż czeskie - sprawdzałem napisy)?. Sprawdzałem główkę ramy (kierownicy) i wygląda że jest ok. Czy to możliwe, że tylne amory są sprawcą takich cyrków z motorem i uniemożliwiają normalną jazdę? Z góry dzieki za wszelkie podpowiedzi! Pozdro dla wszystkich Toczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 A ciśnienie w oponach sprawdzałeś? szprych nie masz powyrywanych? Sprawdź te tylne amorki: czy mają płyn, czy są tak samo nastawione (jeżeli jest możliwość regulacji napięcia wstępnego) a na koniec sprawdź dokłądnie całą ramę. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamuh Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 W mojej zJawce też tak było, po wymianie kilkudziesięciu elementów okazało się że to tuleje na wahaczu były wytarte...a może po prostu łożyska w tylnym kole... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 , po wymianie kilkudziesięciu elementów okazało się że to tuleje na wahaczu były wytarte stawiam na tulejki wahacza. postaw moto na centralnej, i poruszaj kołem na boki patrzac na mocowanie wahacza do ramy. doraznie mozna próbowac dokrecac sruby, jednak to nic nie da na dłuzsza mete. trzeba wymienic na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 sprawdz cisnienie i czy wszystko ok z detka polecal bym rowniez sprawdzic czy ci kolo nie bije.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toczka Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Sprawdzałem i wygląda na to że to będzie ta tulejka o której mówiliście. Narazie dokręciłem mocniej. Rozkręcę w poniedziałek bo i tak już w sobotę i niedzielę nie kupię części. Mam pytanie tylko jak ta tulejka wyglada, jak się do niej dobrać i .......... najważniejsze ile to cos tak mniej więcej kosztuje? Pozdrawiam Ps. W poniedziałek rozbieram Jaweczkę i jak coś to jeszce będę miał putania ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.