Gość gonek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Czesc wszystkim Od dwoch tygodni jezdze fazerem 600 98'. Gdy tankuje do pelna to ostatnie 4 litry wchodza do baku tak jakby nie chcialy wejsc. Cale tankowanie zabiera mi jakies 15 minut i ludzie ktorzy stoja za mna w kolejce chca mi wpier... Gdy wyjezdze paliwo prawie do konca to po otwarciu wlewu slychac zasysanie powietrza. Czy jest to problem z odpowietrzeniem czy to normalna sprawa w tym moto? Nie mam porownania z innymi motorami bo to moj pierwszy taki po mz 250. Z gory dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zurek1976 Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 A to jakieś dziwadło... możesz coś bliżej wyjaśnić? Zwłaszcza z tym tankowaniem. Na jakiej zasadzie tak trudno ma wejść ostatnie 4l? Czy moto w tym czasie stoi na centralce czy bocznej? Do jakiego poziomu nalewasz paliwo?Wydaje mi się, że nie powinien tak bardzo zasysać przy otwieraniu, ale to z kolei nie powinno mieć znaczenia przy tankowaniu. Opisz więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Coś mi się zdaje że za dużo tego paliwa nalewasz. Powinno się nalewać do dolnej krawędzi wlewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zurek1976 Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Coś mi się zdaje że za dużo tego paliwa nalewasz. Powinno się nalewać do dolnej krawędzi wlewu. No też mam takie wrażenie stąd moje pytania :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gonek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Chyba macie racje. Myslalem, ze moge lac tak samo jak w mz az po gorna kreske. Dzieki za info. Jeszcze pytanie: jak zatanujecie do pelna czyli do dolnej krawedzi wlewu to jaki stan wskazuje wskaznik poziomu paliwa? Ja jak zatankuje do pelna "po swojemu" to wskaznik jest wychylony na maksa. Dopiero po przejechaniu jakis stu kilometrow schodzi do kreski wskazujacej maksimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Ale ja tez mam taki problem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gonek Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Witam ponownie. Wczoraj zatankowalem i mysle, ze problem istnieje dalej. Wyjezdzilem paliwo praktycznie do konca. Gdy tankowalem, 14,3 litra weszlo bez problemu. Nastepne jak wlewam to wyglada to tak, ze paliwo osiaga gorna krawedz wlewu a potem powolutku schodzi w dol troche ponizej dolnej krawedzi wlewu generujac mnostwo bombelkow. Czasem zatrzyma sie przy gornej krawedzi ale jak poruszam motocyklem to schodzi w dol. Skonczylem tankowac przy 17,2 l. Cala ta ceremonia z nalewaniem tej koncowki paliwa wyglada jak miareczkowanie w aptece. Gdybym skonczyl tankowac wczesniej to mialbym jakies 14-15 litrow paliwa a moj fazer ma zbiornik 18 litrowy. Motocykl podczas tankowania stoi na centralnej podstawce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Zabujaj motocyklem, to pozim wahy szybciej opadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEM Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 paliwo pod wpływem ciepła sie rozszerza dlatego nie leje sie na maxa :P pozatym, jesli juz przelejesz to z głową, bo jesli bedziesz miał upalny dzien, i beddziesz np ostro przyspieszał lub hamował to paliwko spierdzieli ci odpowietrznikiem od baku :D kolejna sprawa to wskaźnik paliwa jesli moto jest zalane na maxa to wskaźnik wychyla sie o wiele dalej niz teoretyczny max na wskaxiku, ps przypatrz sie jak zgasisz moto, wskazowka opada ponizej minimum, tzn w moim odczuciu wskaznik paliwa przedstawia bak, i nie wiem czy zauważyliscie ale tak od 1/3 paliwko jakby szybciej ucieka ;) moim zdaniem spowodowane jest to wyprofilowaniem baku, THE END, pierdzieliłem ale chyba troszke pomogło ;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denzel25 Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 i nie wiem czy zauważyliscie ale tak od 1/3 paliwko jakby szybciej ucieka moim zdaniem spowodowane jest to wyprofilowaniem baku' date=' [/quote']Hmm, chyba się nie zgodzie z Twoim zdaniem. Nie mam motocykla (planuje zakup) ale w moim samochodzie, jest tak samo. Jak zatankuje do pełna to pierwsze 300km, wskazówka opada o 1/3, kolejne 300km wskazówka opada do zera 2/3. No, chyba ze w VW polo tez jest jakoś dziwnie wyprofilowany bak ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEM Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Hmm, chyba się nie zgodzie z Twoim zdaniem. Nie mam motocykla (planuje zakup) ale w moim samochodzie wiesz kłócił sie niebede ale ty mowisz o samochodzie!!!!! a w motocyklu, przynajmnie w fazerku ;) mozna co nieco powiedziec o zuzyciu paliwa porownujac go z wskazaniami kontrolki :P zresztą jesli chodzi o samo tankowanie w fazerze zajrzycie do ksiazeczek obsługi :D temat banalny ;) a niebedziemy z forum czata sobie robić :P pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 chyba nie myślisz, że w samochodach baki to kwadratowe są ;) też jest profil bo jakoś musi ściekać :P kiedyś jak miałem vectre to wskazowka dłuugo pokazywała maxa, ale jak juz sie 'odkleiła' od max to bardzo szybko pojawiała się na rezerwie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 u mnie w jeepie tez tak jest na wskazniku sa 4 kreski jedna kreska to 10 l (myslelismy ze bak ma w takim razie 40 l ) ale tata raz postanowil nalac do pelna i weszlo 80 l 8O no ale potem wskaznik byl przez 2 dni na maks ;) a pote szybciutko lecial w dol :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Occult Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 a tak z innej beczki .... Co ile jest regulacja zaworów w Fazerku 600 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Co ile jest regulacja zaworów w Fazerku 600 ? nie mam na tym kompie manuala ale coś mi świta, że 42000... albo 24000 km :? hmmm z tym tankowaniem to podzielam zdanie zurka, ja czas tankowania uzależniam od szybkości dystrybutora :) :P a wskazówka poziomu paliwa jest bardziej niż orientacyjna. mój czujnik jest chyba nawalony (zepsuty :) ) bo nigdy wskazówka nie dochodzi do poziomu max. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.