emzet Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 s*am na spalanie chciałbym tak mówic... ale benzyna jest nie za tania :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Fakt...tlko co zrobić żeby moja Dt nie pierdziała jak komar????? Bo teraz pierdzi jak komar!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 rob tez dziurki wkoncu i daj dookola tej rurki w tłumiku wate, wtedy nie bedzie pierdziala jak komar ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Jaka to ma bć wata? Jak gęsto ponawiercać dziurki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 nie wiem jaka to jest wata dokladnie, ale nie pali sie ona i ma na celu wyciszenie, dziurek dziurki nawiercaj w miare gesto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 2suw zawsze musi miec jakas blokade bo na przelocia mocy maksymalnej nie osiagnie. to czemu w wyczynowych crossach (2T oczywiscie) przeloty sa montowane seryjne ? ostatnio rozbieralem swoj wydech i wiem jak to wyglada od srodka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marjan Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Przy przelotowce napewno zyska mocy, ale to co Ty masz to nie jest przelotowka, bo nie ma dziurek wewnatrz.... W swojej DT125 jak robilem przelotowe to dziurek nasralem ile sie dalo, rob jak najwiecej... srednica takiej dziurki powinna sie miescic w granicach 3~4mm. Wtedy Twoj sprzet nie bedzie pierdzial jak komar tylko jak rasowy cross... wata nie jest konieczna, no chyba ze masz upierdliwych sasiadow ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Dzięki Marjan za rade. Właśnie się zastanawiałem jakiej średnicy mają być dziurki. Jeśli bez waty bedzie ładnie chodził to nie wkładam- sąsiedzi nie narzekali jak wyruszłem na przejarzczke bez dyfuzora i tłumika :-D :-D :-D ...dzięki za pomoc i pozdro (musze tylko jeszcze wytrzasnąć spaware i jazda) [ Dopisane: 12-08-2005, 12:25 ]Jeszcze jedno: DO MARJANA: Czy upakować tej waty na maxa ile wlezie czy delikatnie??? [ Dopisane: 12-08-2005, 12:26 ]P.S jednak nie lubie kiedy mój moto jest za głośny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marjan Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Jezeli musisz juz wpychac tam wate, to nie przesadzaj, owszem wepchnij jej tam troche, ale nie tak by az stwardniala od zbyt duzej ilosci. Ja i tak nie dawalbym zadnej waty ;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Witam, widze, że niektórzy mają błedne pojęcie na temat otworów w rurce. Nawierca sie je po to, aby wygłuszyć sprzęta. Im więcej jest otworów, tym więcej hałasu pochłania specjalna wata do tłumików (równie dobra jest wata szklana) obwinięta na rurce wydechu, a zamknięta w puszce. Co do tego, że przelot obniża osiągi sprzęta ja jestem zdania, że to jest bzdura. Przy przelotówce spaliny szybciej uchodzą z wydechu, a za zjawisko odbicia odpowiedzialna jest końcówka wydechu, dokładniej średnica rurki wydechu, która jest jak wiadomo stosunkowo mała. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Nie wiem czy smiac czy plakac. Przeciez koncowka przelotowa spowoduje lepszy przeplyw spalin i tyle. Mi po usunieciu wszystkeigo z dyfuzora+zalozenie przelotowki spalanie ZMALAŁO o litr. Gadałem z mechanikiem i wcale go to nie zdziwilo. Mowi ze to standart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Kurde w cholere z tą moją przelotówką. Jade na zawody i spróbuje od zawodników kupić ich seryjne niepotrzebne końcówki od wycznów 80. To chyba dobre końcówki. Ile mogą mnie wykasować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Chyba wiem skąd to błędne myślenie. W MZ, Jawach,WSK itp jest zwykły wydech jako prosta rura i tam komora rozprężna jest między przegrodami. Z kolei w nowych konstrukcjach tą komorą jest dyfuzor, więc to co za nim (końcówka) zmienia tylko dźwięk silnika. P.S. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 więc to co za nim (końcówka) zmienia tylko dźwięk silnika. Chyba ze w koncowce jest jakas kryza lub lejek wtedy z wiadomych przyczyn osiagi sa gorsze' date=' a prkatycznie kazdy seryjny wydech jest w jakis sposob przydlawiony. Kurde w cholere z tą moją przelotówką. Jade na zawody i spróbuje od zawodników kupić ich seryjne niepotrzebne końcówki od wycznów 80. To chyba dobre końcówki. Ile mogą mnie wykasować? Napewno nic nie znajdziesz. Ja jak nie mialem co robic to z puszki w sprayu przelot zrobilem i kumpel na tym latał (nawet spawarki nie uzylem). TRoche zapalu i wiary w siebie bo bez tego nic nie zdzialasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Dałeś mi wiare w siebie Enduroguy :mrgreen: . Zaczne prace nad nowym tłumikiem. Pozdro :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.