Skocz do zawartości

Pół przelotowa końcówka


Kaze
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przy przelotowce napewno zyska mocy, ale to co Ty masz to nie jest przelotowka, bo nie ma dziurek wewnatrz.... W swojej DT125 jak robilem przelotowe to dziurek nasralem ile sie dalo, rob jak najwiecej... srednica takiej dziurki powinna sie miescic w granicach 3~4mm. Wtedy Twoj sprzet nie bedzie pierdzial jak komar tylko jak rasowy cross... wata nie jest konieczna, no chyba ze masz upierdliwych sasiadow ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Marjan za rade. Właśnie się zastanawiałem jakiej średnicy mają być dziurki. Jeśli bez waty bedzie ładnie chodził to nie wkładam- sąsiedzi nie narzekali jak wyruszłem na przejarzczke bez dyfuzora i tłumika :-D :-D :-D ...dzięki za pomoc i pozdro (musze tylko jeszcze wytrzasnąć spaware i jazda)

 

[ Dopisane: 12-08-2005, 12:25 ]

Jeszcze jedno: DO MARJANA: Czy upakować tej waty na maxa ile wlezie czy delikatnie???

 

[ Dopisane: 12-08-2005, 12:26 ]

P.S jednak nie lubie kiedy mój moto jest za głośny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, widze, że niektórzy mają błedne pojęcie na temat otworów w rurce. Nawierca sie je po to, aby wygłuszyć sprzęta. Im więcej jest otworów, tym więcej hałasu pochłania specjalna wata do tłumików (równie dobra jest wata szklana) obwinięta na rurce wydechu, a zamknięta w puszce. Co do tego, że przelot obniża osiągi sprzęta ja jestem zdania, że to jest bzdura. Przy przelotówce spaliny szybciej uchodzą z wydechu, a za zjawisko odbicia odpowiedzialna jest końcówka wydechu, dokładniej średnica rurki wydechu, która jest jak wiadomo stosunkowo mała. Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy smiac czy plakac. Przeciez koncowka przelotowa spowoduje lepszy przeplyw spalin i tyle. Mi po usunieciu wszystkeigo z dyfuzora+zalozenie przelotowki spalanie ZMALAŁO o litr. Gadałem z mechanikiem i wcale go to nie zdziwilo. Mowi ze to standart

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba wiem skąd to błędne myślenie. W MZ, Jawach,WSK itp jest zwykły wydech jako prosta rura i tam komora rozprężna jest między przegrodami. Z kolei w nowych konstrukcjach tą komorą jest dyfuzor, więc to co za nim (końcówka) zmienia tylko dźwięk silnika.

 

P.S. Poprawcie mnie jeśli się mylę.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc to co za nim (końcówka) zmienia tylko dźwięk silnika.

Chyba ze w koncowce jest jakas kryza lub lejek wtedy z wiadomych przyczyn osiagi sa gorsze' date=' a prkatycznie kazdy seryjny wydech jest w jakis sposob przydlawiony.

 

Kurde w cholere z tą moją przelotówką. Jade na zawody i spróbuje od zawodników kupić ich seryjne niepotrzebne końcówki od wycznów 80. To chyba dobre końcówki. Ile mogą mnie wykasować?

 

Napewno nic nie znajdziesz. Ja jak nie mialem co robic to z puszki w sprayu przelot zrobilem i kumpel na tym latał (nawet spawarki nie uzylem). TRoche zapalu i wiary w siebie bo bez tego nic nie zdzialasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...