młodymz Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 dziś, mokry asfalt więc włączony tryb deszczowy.dojeżdżam do skrzyżowania <musiałem ustapić> zrzucam na 2, rozgladam sie nic nie jedzie no to skrecam sobie w prawo i bedąc w lekkim pochyleniu na mokrym asfalcie dodaje lekko gazu i łup snop iskier!!pokrzywiona kiera, urwana prawa klamka, porysowany tłumik, podnóżek tez pogięty.jak wyprostować tą kierownice < prawa połówka zrobiła się bardzo nieforemna!!! rozgrzewać to palnikiem czy jak?miałem założone gmole <koncówki> na końcach kierownicy= to dlatego ją tak pogieło ale przynajmniej blach nieprzerysowało>prędkosć była 20 - 30 na h, a i tak moto sunęło ładnych pare metrów kręcąc bączki!!!jestem załamany przeciez uważałem, nie szałałem bo mokro było!! a i tak łup nawet nie wiedziłem kiedy nie zdążyłem wykonać zadnego odruchu żadnej reakcji!!uważajcie na siebie!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiruradom Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 współczuje, sam niedawno miałem podobny przypadek tyle że na suchym - przez co mniejsze uszkodzenia (pogieta kiera, tłumol zarysowany i dekielek de regeneracji) ale nie martw sie zrobisz szybko = nim sie obejżysz a bedziesz smigał :( ps. ja tylko niepotrzebnie dałem do "fachowców" kiere do prostowania, sam bym lepiej zrobił -tzn. oni mi jej nie wyprostowali. Sam spróbowałem i mi sie udało -ale ślady z nieumiejetnego ściskania w imadle speców zostały :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 31 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 własnie ta kierownica to mnie najbardziej nurtujejak ją wyprostować?no i co zregeneracja tłumika, przyszlifowany tak że aż miedź sie pokazała > wgnieceń brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 współczucia. tez kiedys wyglebiłem na mokrym :P przy predkości koło 60 km/h. z większych strat to poszła szyba (chyba uderzyłem w nią nogą :P co do kiery to spróbuj znalesc metalowa rurke, zdejmij rolgaz, zbiorniczek na płyn hamulcowy itd , nasuń rurke na kiere i spróbuj nagiąc do stanu "salonowego" ;) ja tez musze taka operacje wykonać tylko ostatnio nie mam czasu żeby dłubać przy sprzecie, o jezdzie juz nie mówiąc :( Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 a nawet jak nie to za dyche mozna na allegro kupiczycze powodzenia w doprowadzaniu sprzeta do pozadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 nic tam nie prostoj ,tylko kup nowa lub uzywana bo znowu ci sie cos moze przydazyc :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 nakladasz dlugaaaaaaaaaaaaaaaaa rurke na kierownice i poooowoli delikatnie naciskasz na koniec rury i prostujesz :( prostowalem niejedna... jesli chcesz to tak jak radza koledzy allego.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiruradom Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 jeżeli chodzi o kiere - to przecież do mz, spokojnie na alegro wcenie 10-20zeta dostaniesz. Nówka kosztuje 45zł -dostałem info ze od MZ pasuje do GS-a i postarałem sie o nową (orginalna gsowska 180 :roll: ) ale niestety oddałem ją bo za krutka była :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
visNK Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 mi kierownice naprostowal w 3sek moj znajomy mechanik... jak w rowerze :( recznie :P tylko ze moj znajomy mechanik to kawal chlopa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomaszek Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Ja dzis trzy razy bym zaliczyl szlifa i to raz z pasazerem, ale skonczylo sie tylko na tym, ze nas troche opryskalo blotem :(. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 jazda na mokrym to jesrt masakra... niestety motor nie do tego został stworzony. jestem zdania ze radość z jazdy w deszczu jest taka że jak się bez wywrotki dojedzie z punktu A do B to właśnie wtedy jest radość :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stix Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 no i co zregeneracja tłumika' date=' przyszlifowany tak że aż miedź sie pokazała [/quote']Ja swego czasu tez mialem porysowany tlumik. Kupilem czarna farbe w spray'u (specjalna do tlumikow!), oczyscilem tlumik, polozylem dosc gruba warstwe farby i jest ok. Jak na razie nic nie wylazi, nic sie z tym nie dzieje. Jak sie mocniej przygladnac to widac, ze bylo malowane, ale z daleka nie poznasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.