Skocz do zawartości

Jak wyczyścić dyfuzor w Aprili??


krzychu-985
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Chce przeczyscic tumik w swojej wpili ( tzn dyfuzor) I Wiem ze jesli chce się dobrać do środka musze go przeciąć wiec jak go ciąć?? On Jest taki jakby z dwoch połowek złożony wiec sprubować te połowki jakos rożłozyć czy przeciąć gdzies w połowie ?? Co mi radzicie? CChce go przeczyścić bo chyba od nowośći niebyło to robione jest starsznie ciężki i coś w środku sie tlucze ( Może blokada??) AA Chodzi oczywiscie o Moja Af1 tam dyfuzor jest taki jak w rs tych starszych . pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.forum.motocyklistow.pl/viewtopi...=asc&highlight=

najlepszy jest "krecik" 8) tylko trzeba wlewac gotowy roztwór albo najpierw zasypac a pózniej zalac wodą :)

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale aprilki chyba nie mają blokad. ale pewnie jest siatka wygłuszająca która można wywalić 8) wskazówka obrotomierza wchodzi do konca na ostatnim biegu?

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam

 

Widze że temat powraca jak bumerang :roll:

Mała korekta do metody z krecikiem! Można wsypac, albo rozpuscic i wlac

wasza wola. Najlepsze efekty są gdy zalewa się wrzątkiem!!

Ja dodatkowo miałem powieszony wydech koło piecyka w garażu ,cały dzien był gorący.Czynnosc powtórzona dwa razy.Efekt wiadomy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie wtym problem ze niejest on spawany tyko zlozony tak hmm z dwoch polowek. Wiec albo sprubowac rozerwac to ale potem bylo by duzo roboty albo rozciac go ladnie gdzies w polowie ale w takim miejscu zeby jeszce za owiewka byla ta czesc. Chyba tak jest najlepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie na ostatnim biegu maxymalnie da sie do 11 tys obrotow i jest to dosc wymeczone...  A powinna zamykac oborotomiez na ostatnim biegu?

to blokady nie ma. poprostu tłok już nie ma takiej kompresji i za kilka tys trzeba by go było zmienic bo szkoda nikasylu. jak kupiłem swoją to było równiutkie 12 tys obrotów przy 105 km/h :twisted: ale miała tylko 6 tys. km. przebiegu, jak sprzedawałem to prawie 15 tys. i silnik wkrecał sie tylko do 11,5tys. obrotów (i troche wolniej) :buttrock:

 

wlasnie wtym problem ze niejest on spawany tyko zlozony tak hmm z dwoch polowek

dyfuzor jest zgrzewany. najpierw spróbuj tej metody z krecikiem. jak zrobisz to dobrze a jednak ciągle bedzie cos latało to dopiero wtedy rozbebeszaj. a może to te sprężynki, które mocują go do cylindra??

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...