Matt Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Chlopaki co to moze byc...Z pod zębatki tej przy silniku(napedzajacej lancuch oczywiscie :) ), saczy sie olej...?!POradzcie cos...PoZdRo Cytuj Wielki powrót!http://www.bikepics.com/members/matt150/03sv1000s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek_k03 Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 mam to samo i tez bede sie z tym musial uporac niedlugo :) mi cieknie albo spod takiej sruby ktora jest wkrecona przy rogu, albo z simmeringu (bodajrze jest tam cos takiego) musisz to dobrze zlokalizowac i uszczelnic Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 pod zębatką jest simering,pewnie juz się wytarł i dlatego cieknie,zdejmijcie zębatke i wtedy będzie wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_plusnet Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 pod zębatką jest simering - koszt jakieś 3-4 zeta. Wymieniać panowie! Ja też jutro zmieniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Jeśli to etka 150 to cieknie ci z docisku sprzegla... tam sa jakies dupne skorzane i gomowe gowna po ktorych sówa sie prent (to ma niby uszczelniac), ja tam dokupilem simering dopasowany do tego prenta i zrobilem tulejke i wbilem i siedzi gites sucho :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 W mojej są minimalne ilości (pare kropel), nie trzeba dolewać oleju. I przy okazji łańcuch smaruje :-D . Więc to olałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
220V Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Można zostawić jako smarowanie łańcucha - schrott oiler :) A najpewniej wali spod simmeringu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozej Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Mój kumpel też ma ten problem :) olej sączy mu sie ze śruby jakiejś...spływa na łańcuch, stamtąd dociera do zębatki na tylnim kole i rozlewa sie na spolerowaną felge :) (ma szeroką opone która wytarła gumową osłone :mrgreen: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 28 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 A mam jeszcze jeden problem... Szum(tak jakby tarcie)...Jak jade na jedynce, nie slychac, jade na dwojce, juz lekko slychac, jade na trojce, lekko slychac, jade na czworce, slychac jak cholera :!: , a na piatce nie slychac wogole :? Co to moze byc?! Cytuj Wielki powrót!http://www.bikepics.com/members/matt150/03sv1000s/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Szum(tak jakby tarcie)... W mojej tarcie słychać gdy łańcuch jest luźny. Szoruje o dekiel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 Cos mi mówi że razem ze simeringiem zmienisz łozysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 ta... jak zmieni lozysko na walku zdawczym to i na wale, przy okazji regeneracja walu, szlif cylindra, tlok, pierscienie i to tak mozna jescze dlugo wymieniac hehehehe :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.