Lukas_lbn Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 cały wydech gainelii dyfuzor + tłumik kupiłem za 650 a kosztuje 800 ale zalezy gdzie kupujesz :) :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 a co do zebatek to przod najlepiej 12 zebow a tyl najlepiej 53 pozdrawiam wlasne tyle mam :) i kiszka nie idzie jakos pieknie na kolo (moze to technika) bede probowal z innymi przelozeniami za niedlugo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_lbn Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 a z najich biegów idzie ci na koło z gazu z 1?? a z 2 ze sprzegła czy jak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marjan Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Moja DT125LC z 82r z 1 biegu z gazu bez problemu na 1 kolo szla, na 2 trzeba bylo wyczuc moment i takze 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_lbn Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 mi tak samo moja idzie mam z przodu 16 trubów a z tyłu chyba 57 albo 55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Jasne :-D . Dt'tka na piatym biegu ma juz mula. Jak dochodzisz do trojki to juz jestes dobry. BTW na tych fotkach to maksymalnie masz 2 bieg wpiety ale obstawiam jedynketam gdzie wali jakies tricki jest 2/3 a do 5tki dochodze przebijając biegi :twisted: Złap punkt balansu i stałą wysokości i przebijaj... A co do zębatek to nie mam pojecia ale to są te standardowe... bo nic nie zmieniałem... BTW 1 i 2 idzie z gazu ale ja uzywam sprzęgła bo jak dajesz z gazu to już obrotow niema pozatym to są szybkie gumy ja wole wolne gumy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 a co do zebatek to przod najlepiej 12 zebow a tyl najlepiej 53 pozdrawiamDo jakiego motocykla?? przeciez kazdy motocykl ma inne przelozenia na skrzyni takze mowienie ze kazdy motocykl na takich zebatach idzie najlepiej to sciema :)tam gdzie wali jakies tricki jest 2/3 a do 5tki dochodze przebijając biegi Złap punkt balansu i stałą wysokości i przebijaj... Nakrec filmik bo mi sie wierzyc nie chce :P . wiem wiem na kole trzeba zlapac odpowiedni pion bo inaczej nie ma jazdy (jak na rowerku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzu Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 niedługo z chłopakami będziemy coś kręcic wiec się pojaw czasem na forum motodawców ;] Zresztą nie musisz wierzy nikt ci nie kaze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Ja też mojej nie moge podnieść na koło, nie wiem dlaczego...a przy okazji jake macie obroty na 1 i na 2 jak stawiacie na gumie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 MIcza ale tego nie robi sie ooooo tyutaj 4 tysiace to strzał i na koło !! to sobie jedziesz i odruchowo strzał i pion !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 No dobra ale chodzi mi o to czy to są właśnie czy to jest bliżej 4 tys czy 10 tys, bo ja mam odłoączony YVPS i od dołu mi raczej słabo ciągnie za to mam więcej mocy u góry i nie wiem czy to moze być powód tego że nie moge go podnieść...bo nie wiem czy Ci co mają YVPS to wsiadają, zapinają jedynke, odkręceją i on im sie od razu podnosi, czy to dopiero od pewnego momentu... [ Dopisane: 19-08-2005, 12:57 ]Bo jeśli ja tak robie to na początku jest słabiutko, a od ok 7,5 tys dostaje kopa zarzuca tyłem i dosłownie w jakieś 2, 3 sekundy zamyka obrotomierz...a mocy mu nie barkuje bo na 4 przy 80 km/h jak do przgazuje to też jeszcze zrywa przyczepność, a podnieść sie skubany nie chce... [ Dopisane: 19-08-2005, 17:20 ]Bo jeśli ja tak robie to na początku jest słabiutko, a od ok 7,5 tys dostaje kopa zarzuca tyłem i dosłownie w jakieś 2, 3 sekundy zamyka obrotomierz...a mocy mu nie barkuje bo na 4 przy 80 km/h jak do przgazuje to też jeszcze zrywa przyczepność, a podnieść sie skubany nie chce... [ Dopisane: 19-08-2005, 17:21 ]Bo jeśli ja tak robie to na początku jest słabiutko, a od ok 7,5 tys dostaje kopa zarzuca tyłem i dosłownie w jakieś 2, 3 sekundy zamyka obrotomierz...a mocy mu nie barkuje bo na 4 przy 80 km/h jak do przgazuje to też jeszcze zrywa przyczepność, a podnieść sie skubany nie chce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Administrator Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Micza co tak klisza w te klawiature?? Widzisz co narobiłeś w swsoim poście? :) Jeździłem Twoją DT i to jakiś czas. Tam jest kaszana z ustawieniem gaźnika, za mało paliwa dostaje. Mogę to zrobić, jak kupisz śrubę, o której mówiłem Twojemu ojcu. Jak tę śrubę kupisz, wróć z moto do mnie, jakoś wykręcę zjechaną śrubę, wstawię nową i od zera ustawię pilota na odpowiednią mieszankę. O ile wie Twój ojciec miał tę śrubę zamówić w Rapidzie. Póki co masz zero dołu w motocyklu tylko górę (fakt, stawiałem na koło z 2, ale zawsze potrzebne było sprzęgło, bo za mało użytwcznych obrotów przez ten gaźnik zostawało), i przejechałem na kole może z 5 metrów - od razu kończyły się obroty. Nie o to chodzi. Moto można wyprowadzić na prostą, ale pewne rzeczy trzeba przy nm zrobić, choćby takie jak zakup korka chłodnicy - stary jeździć w terenie z workiem na chłodnicy? Jak to ma tam trzymać jakiekolwiek ciśnienie w układzie chłodniczym? Można raz dwa zatrzeć moto... Takich kwiatków masz tam sporo, mogłeś do mnie podjechać, wszystko bym Ci wytłumaczył i razem wyprowadzilibyśmy moto na prostą. Bo można. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 ja na pilota tak długo czekałem ze poszedłem do tokaża i doroboł mi nowego a zamowienie w sklepie odmówiłem. Co do uzytecznych obrotów to dużą wine ma tez odłaczony YPVS. z opisu widac ze jest tak ustawiony ze oknko jest maksymalnie otwarte a to daje mu charakterystyke jak w crosowce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Masz racje Dominik musze sie wziąć za tego sprzęta, tylko i tak mam mało czasu na śmiganie, a transportowanie motocykla z działki zajmie mi sporo czasu i gdybym teraz wziął się za naprawy pewnie dużo bym w tym sezonie nie pośmigał...dlatego załatwie części i się zgłosze zimą, żeby na przyszły sezon była cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Wyjaśni mi ktoś co to jest ten YPVS i czy jest on także w DT 80?? Znalazłemw archwium temat o tym ale nic z niego nie zrozumiałem :? . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.