Skocz do zawartości

dt 125 r Idzie wam na koło ??


Rekomendowane odpowiedzi

Jasne   :-D  . Dt'tka na piatym biegu ma juz mula. Jak dochodzisz do trojki to juz jestes dobry.  

BTW na tych fotkach to maksymalnie masz 2 bieg wpiety ale obstawiam jedynke

tam gdzie wali jakies tricki jest 2/3 a do 5tki dochodze przebijając biegi :twisted: Złap punkt balansu i stałą wysokości i przebijaj...

 

A co do zębatek to nie mam pojecia ale to są te standardowe... bo nic nie zmieniałem...

 

BTW 1 i 2 idzie z gazu ale ja uzywam sprzęgła bo jak dajesz z gazu to już obrotow niema pozatym to są szybkie gumy ja wole wolne gumy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do zebatek to przod najlepiej 12 zebow a tyl najlepiej 53 pozdrawiam

Do jakiego motocykla?? przeciez kazdy motocykl ma inne przelozenia na skrzyni takze mowienie ze kazdy motocykl na takich zebatach idzie najlepiej to sciema :)

tam gdzie wali jakies tricki jest 2/3 a do 5tki dochodze przebijając biegi  Złap punkt balansu i stałą wysokości i przebijaj...

Nakrec filmik bo mi sie wierzyc nie chce :P . wiem wiem na kole trzeba zlapac odpowiedni pion bo inaczej nie ma jazdy (jak na rowerku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra ale chodzi mi o to czy to są właśnie czy to jest bliżej 4 tys czy 10 tys, bo ja mam odłoączony YVPS i od dołu mi raczej słabo ciągnie za to mam więcej mocy u góry i nie wiem czy to moze być powód tego że nie moge go podnieść...bo nie wiem czy Ci co mają YVPS to wsiadają, zapinają jedynke, odkręceją i on im sie od razu podnosi, czy to dopiero od pewnego momentu...

 

[ Dopisane: 19-08-2005, 12:57 ]

Bo jeśli ja tak robie to na początku jest słabiutko, a od ok 7,5 tys dostaje kopa zarzuca tyłem i dosłownie w jakieś 2, 3 sekundy zamyka obrotomierz...a mocy mu nie barkuje bo na 4 przy 80 km/h jak do przgazuje to też jeszcze zrywa przyczepność, a podnieść sie skubany nie chce...

 

[ Dopisane: 19-08-2005, 17:20 ]

Bo jeśli ja tak robie to na początku jest słabiutko, a od ok 7,5 tys dostaje kopa zarzuca tyłem i dosłownie w jakieś 2, 3 sekundy zamyka obrotomierz...a mocy mu nie barkuje bo na 4 przy 80 km/h jak do przgazuje to też jeszcze zrywa przyczepność, a podnieść sie skubany nie chce...

 

[ Dopisane: 19-08-2005, 17:21 ]

Bo jeśli ja tak robie to na początku jest słabiutko, a od ok 7,5 tys dostaje kopa zarzuca tyłem i dosłownie w jakieś 2, 3 sekundy zamyka obrotomierz...a mocy mu nie barkuje bo na 4 przy 80 km/h jak do przgazuje to też jeszcze zrywa przyczepność, a podnieść sie skubany nie chce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Micza co tak klisza w te klawiature?? Widzisz co narobiłeś w swsoim poście? :)

 

Jeździłem Twoją DT i to jakiś czas. Tam jest kaszana z ustawieniem gaźnika, za mało paliwa dostaje. Mogę to zrobić, jak kupisz śrubę, o której mówiłem Twojemu ojcu. Jak tę śrubę kupisz, wróć z moto do mnie, jakoś wykręcę zjechaną śrubę, wstawię nową i od zera ustawię pilota na odpowiednią mieszankę. O ile wie Twój ojciec miał tę śrubę zamówić w Rapidzie.

 

Póki co masz zero dołu w motocyklu tylko górę (fakt, stawiałem na koło z 2, ale zawsze potrzebne było sprzęgło, bo za mało użytwcznych obrotów przez ten gaźnik zostawało), i przejechałem na kole może z 5 metrów - od razu kończyły się obroty. Nie o to chodzi.

 

Moto można wyprowadzić na prostą, ale pewne rzeczy trzeba przy nm zrobić, choćby takie jak zakup korka chłodnicy - stary jeździć w terenie z workiem na chłodnicy? Jak to ma tam trzymać jakiekolwiek ciśnienie w układzie chłodniczym? Można raz dwa zatrzeć moto... Takich kwiatków masz tam sporo, mogłeś do mnie podjechać, wszystko bym Ci wytłumaczył i razem wyprowadzilibyśmy moto na prostą. Bo można.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na pilota tak długo czekałem ze poszedłem do tokaża i doroboł mi nowego a zamowienie w sklepie odmówiłem. Co do uzytecznych obrotów to dużą wine ma tez odłaczony YPVS. z opisu widac ze jest tak ustawiony ze oknko jest maksymalnie otwarte a to daje mu charakterystyke jak w crosowce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje Dominik musze sie wziąć za tego sprzęta, tylko i tak mam mało czasu na śmiganie, a transportowanie motocykla z działki zajmie mi sporo czasu i gdybym teraz wziął się za naprawy pewnie dużo bym w tym sezonie nie pośmigał...dlatego załatwie części i się zgłosze zimą, żeby na przyszły sezon była cacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...