kubajawax Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 jak wyjąć tulejki ze skrzynki przy wsk żeby nie uszkodzic karterów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Ja kiedyś zmieniałem w romecie i dałem zeby zrobili to prasą bo mój kumpel kiedyś wsam wybijał i rozłupał karter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Witam Proponuje podgrzac na gazie , dosc mocno i popukac na jakiejs głatkiej powierzchni. Powinno wyleciec samo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 To co ja widziale to juz szczyt debilizmu :!: :!: Zaszedłem raz do gościa kupować silnik do Jawy 175 (mam taką i swego czasu jeździlem ną). Jeden silnik kompletny a drygi nie. A dlaczego ? Bo gość nie dał rady wybić słożyska na którym chodzi wałek sprzęgłow to przeciął karter na pół aby wydostać łżysko. A silniczek był ładny nie pobity a to taki poje...ny tłok (koleś miał chyba z 40 lat) wziął i przeciął go na pół. To trzeba mieć nasrane w tej główce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Mój kolega znalazł sposób może troszkie prymitywny i czasochłonny lecz pewny(nic sie nie uszkodzi no oprzucz samej tulejki)a mianowicie wkręcił karter w imadło i rozcioł ją brzeszczotem od srodka. Miał od jakieś specjalne i mial jeszcze prowadnice własnej roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 najbezpieczniej jest poodgrzać, potem bierzesz gumowy młotek i jakiś śrubokręt na tulejce są takie płytkierowki z góry (jakby na śrubokret) delikatnymi uderzeniami prubujesz obrucić tulejke, po tym zabiegu powina wypasć :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 podgrzej ale nie tlucz srobokretem tylko wez inna mniejsza tulejke ktora bedzie sie opierala na tamtej ale tez luzno przejdzie przez karter... poszukaj gdzies w podworkowym zlomie napewno znajdziesz... cos dopasujesz i bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 28 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2005 To co ja widziale to juz szczyt debilizmu :!: :!: Zaszedłem raz do gościa kupować silnik do Jawy 175 (mam taką i swego czasu jeździlem ną). Jeden silnik kompletny a drygi nie. A dlaczego ? Bo gość nie dał rady wybić słożyska na którym chodzi wałek sprzęgłow to przeciął karter na pół aby wydostać łżysko. A silniczek był ładny nie pobity a to taki poje...ny tłok (koleś miał chyba z 40 lat) wziął i przeciął go na pół. To trzeba mieć nasrane w tej główce. no zdazaja sie tacy ludzie kumpel nie umial rozpolowic silnika od jawki 50 i jak przyszedlem do niego na drugie dzien, pytam sie go i co zrobiles a on no (bo potrzebna mu byla skrzynia biegow) a ja patrze a on pocial to gomowka :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 pozazdroscic kolegow....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.