Ogr Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 witam potrzebuje motocykla w teren, taki jak lasy łąki i piachy, no i czasem zeby przejechac sie po torze... no i musi miec rejestracje bo mam zamiar jezdzic czasem po miescie i na trasy dziennie : 80km , koniecznie 4t pojemnosc większa niż 125, myślałem o kdx-ie ale to 2t dlatego odpada... co myslicie o klr 250 ?? byl taki na allegro za 3700 zl , 86 rok, 38km, koniecznie musi isc dobrze na koło ... no i lekkie zeby bylo a nie jak dt czy pegaso :roll: , bezawaryjne no i bardzo mocneeeee , jak to jest z tymi 250 4t enduro ? czy to inne konie niz w np. pegaso 160 ? cena to 3500... tyle bede mial, co polecacie???moze wieksza pojemnosc?to ten klr http://www.otomoto.pl/photos/original/M6/M...97/M69767_1.jpg widzialem ktos na forum ma tez 17lat i klx-a 250 naprawde fajny sprzet ale chyba za tą kase to nie znajde... dr 350 tez za droga :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 zapomnij o mocy to ma ze 20 koni i napewno ciezsze od DT; WR 250 czyli sprzet prawie wyczynowy ma 35 koni bezawaryjne sa wszystkie powszechnie znane 600-650 mocy rowniez dosc 45 koni ale ciezkie 150 kilo jesli cie stac szukaj czegos bardziej wyczynowego KTM 400 ; Husqvarna TE 610 jest nie za ciezka ok 140 kilo 6 biegow i 55 konia a z popularnych Japoncow za mala kase najtansza byla by Yamaha TT 600 130 kilo 40 koni silnik od XT wiec niezawodny ,prosty i czesci uzywek kupa. Zalezy za ile jak za ok 4000 to szukaj starszej XT,XL,XR,KLR,DR z rodziny 600 ccm pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kroolik Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 - bez awaryjne- bardzo mocne- bardzo lekkie- bardzo tanie COS TAKIE NIE ISTNIEJE :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 WR 250 czyli sprzet prawie wyczynowy ma 35 konico do tych 35 KM to sie nie zgodze. w postawie wr'ka ma 38KM a ta ktora dziisaj juz prawie kupilem ma 44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Podczepie się bo jak dobrze pójdzie to za rok albo jak źle to za dwa chce sobie kupić jakieś porządne enduro 250ccm 4T. Co polecacie?? Jakie koszty zakupu, eksploatacji i jak to sie sprawdza w terenie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pacian Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 - bez awaryjne- bardzo mocne- bardzo lekkie- bardzo tanie COS TAKIE NIE ISTNIEJE :D Święta prawda co wyczynowe to koszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 WR 250 czyli sprzet prawie wyczynowy ma 35 konico do tych 35 KM to sie nie zgodze. w postawie wr'ka ma 38KM a ta ktora dziisaj juz prawie kupilem ma 44ta wierzcie dalej ludzie w katalogi , to co sobie importer napisze :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 eloelo napisał: Nitomen napisał: WR 250 czyli sprzet prawie wyczynowy ma 35 koni co do tych 35 KM to sie nie zgodze. w postawie wr'ka ma 38KM a ta ktora dziisaj juz prawie kupilem ma 44 ta wierzcie dalej ludzie w katalogi ' date=' to co sobie importer napisze[/quote'] no to twoim zdaniem ile ma ?? ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 4T 250cc ma około 30-32 KM na tylnym kole, w katalogach są z reguły moce z wału albo ze sprzęgła (tam mi się wydaje), np R1 ma niby 170-180KM a jak sprawdzili na tylnym kole to miała ok 150KM, albo exc250 2T w katalogu ma 54 KM a na tylnym kole 36 KM, Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersheep Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 ta wierzcie dalej ludzie w katalogi ' date=' to co sobie importer napisze [/quote'] widze ze niektorzy na forum wykazuja sie inteligencja, pozostali wierza we wszystko co im znajomi powiedza, albo przeczytaja wlasnie w takich katalogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 19 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 hm czyli 600cc... jak mowi Nitomen, szkoda bo myślałem ze sie pobawie w terenie.. a tak pozostaje wygoda , moc i bezawaryjnosc.. poszukam XT albo czegoś takiego.. ale jak jest z utrzymaniem tego? co trzeba robic przy tym? procz tego co przy 2t czyszczenie gaznika, smarowanie lancuhca, nasączanie filtrow, wymiana plynow i swiec itp itd . i jak to wchodzi na kolo ?????bo np pegaso160 zdecydowanie za ciezkie dla mnie a te 30koni ma..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 zalezy od zebatek ale nie spodziewaj sie rewelacji to nie wyczynowki a reszta jak w kazdym olej, regulacje plyny... w sumie raz na rok wystarczy wymienic swiece ,wyczyscic gaznik, umyj i nasacz filtr powietrza,olej wymieniaj regularnie zgodnie z zaleceniem producenta,lancuch smaruj tak aby zawsze byl nasmarowany nie wazne gdzie i ile latales sprawdzaj przed jazda i ewentualnie przesmaruj musisz sie liczyc z dolewkami oliwy ale nie taka ona droga ok 30 zl za litr co powinno ci wystarczyc na 1000 km spalanie ok 5/100 wal korbowy nie powinien pasc wczessniej niz 100.000 km pierscienie i ewentualnie tlok co 30 -50 tys zalezy od moto lancuch rozrzady rowniez na ok 30- 50 tys i pamietaj o regulacji zaworow pewnie stare moto mialo juz wymienione to i tamto wiec odejda ci niektore koszta a kopcenie na czarno nie znaczy padaki tylko zla regulacje gaznika lub/i brudny filt powietrza kopcenie na bialo i wyczywalny spalony olej znacza czas na remoncik :D p.s to ile to pegaso wazy ?? duze enduro zlat 80 nie wazy mniej niz 150 kilo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 hm czyli 600cc... [...] i jak to wchodzi na kolo ?????Wchodzi :D Stawianie sprzęta na gumie to kwestia przede wszystkim umiejętności, a dopiero potem mocy. W ogóle moc w enduro to sprawa drugorzędna, chyba, że chcesz być w pierwszej dziesiątce mistrzostw Polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 No to i ja podepne się do tematu :D W następnym sezonie będe chciał zmienić moto. Nie będe miał więcej jak 3500-4000 zł... no i właśnie w tym problem. Co polecacie za taką kase? Jaka pojemność i w ogóle? Przesiadam się z MTX'a 50 ccm. Zastanawiam się nad XL 600 lub XT 600.. Są w miare fajnych cenach.. Ale czy 600 nie będzie za dużo po 50? chce moto przedewszystkim na traski :P oczywiście na krótkie wypady do lasu czy pochasania na torze też... Ostatnio na bajzlu przymierzałem się do XT.. rok '90.. cena 4900.. na wysokość ok.. może troszke przyciężkawy... tylko teraz of korz pytanko.. czy 600 to nie za dużo :roll: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 na chłolere ci 600 po 50 ? kup sobie sete i ci starczy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.