Gość brys Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Tu chodzi też o zestrojenie silnika, np: dla większej liczby oktanowej zapłon musi być wcześniejszy. Fajnie by było gdyby mieszanka była za każdym razem idealna - a trudno o to przy zasilaniu gaźnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Zależy od silnika dużo. W moim aucie różnicy pomiędzy 95 a VPower nie da się odczuć bo w samochodzie raczej nie da sie ! zalezy tez jaki masz silnik... czasami do motorka warto nalac v-power do pelna i troche poszalec... :) ale caly czas - nie ma najmniejszego sensu ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Tu chodzi też o zestrojenie silnika, np: dla większej liczby oktanowej zapłon musi być wcześniejszy. Fajnie by było gdyby mieszanka była za każdym razem idealna - a trudno o to przy zasilaniu gaźnikiem. Co ma piernik do wiatraka 8O 8O ?? Skad ta teorie wymysliles ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Co ma piernik do wiatraka w wiatraku się robi mąke a z mąki piernik :D jeździłem na kumpla simku na 95 a potem na V-powerze (racing)i różnica była bardzo odczuwalna , simson lepiej rwał , wkręcał się ... powiem tylko ze na 95 żeby go mozna było rozbujać do 65 to trza było górki a na v-powerze po prostej na krótkim odcinku dało rady :) V-POWER :D V-POWER :) V-POWER :P V-POWER :P V-POWER :D V-POWER :D tylko cena jest nieteges :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 bo w samochodzie raczej nie da sie ! zalezy tez jaki masz silnik... czasami do motorka warto nalac v-power do pelna i troche poszalec... :D ale caly czas - nie ma najmniejszego sensu !Różnie bywa! :) Jak testowaliśmy Audi S4 znajomego, to tam różnica pomiędzy 95 i 98 była duża. Do setki ok. 1,5 sekundy różnicy (pomiary własne, ale dość dokładne - na 98 było 5,6 sek, a na 95 ponad 7 sekund), a na większych prędkościach na 95 to już zupełnie nie chciał przyspieszać. No ale - jak wspomniano wcześniej - mała pojemność, wyżyłowany silnik (100KM z litra pojemności).Za to w moim moto różnica jest znikoma (Honda XLV650) - muli bez względu na rodzaj paliwa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarek Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Lać nitro zamiast bęzyny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Lać nitro zamiast bemy... :roll: :roll: :roll: ...z tego co wiem to jest podtlenek azotu ale może się myle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 brys napisał:Tu chodzi też o zestrojenie silnika, np: dla większej liczby oktanowej zapłon musi być wcześniejszy. Fajnie by było gdyby mieszanka była za każdym razem idealna - a trudno o to przy zasilaniu gaźnikiem. Co ma piernik do wiatraka ?? Skad ta teorie wymysliles ?Chodzi o to, że niezawsze silnik jest nastrojony tak aby wyciągnąć maksymalną moc na danym paliwie. Czuje się to szczególnie przy wyżyłowanych silnikach... Lać nitro zamiast bemy... ...z tego co wiem to jest podtlenek azotu ale może się myle... Prędzej nitrometan... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Prędzej nitrometan...na denacie tez pojedzie... :) albo na paliwie rakietowym ! ale silniczek dlugo nie podycha ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Denaturat z liczbą oktanową 108 bije wszystkie wasze v-powery ;) Tylko wartości opałowej mu trochę brak :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Tu chodzi też o zestrojenie silnika, np: dla większej liczby oktanowej zapłon musi być wcześniejszy. Fajnie by było gdyby mieszanka była za każdym razem idealna - a trudno o to przy zasilaniu gaźnikiem. Co ma piernik do wiatraka ?? Skad ta teorie wymysliles ?Chodzi o to, że niezawsze silnik jest nastrojony tak aby wyciągnąć maksymalną moc na danym paliwie. Czuje się to szczególnie przy wyżyłowanych silnikach... Ale co ma zaplon do liczby oktanowej ?? Jaki nastrojony silnik ? Co sie czuje przy wyzylowanych silnikach ?? 8O . Rozwin to jak mozesz bo nic z tego nie rozumiem :? . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Ale co ma zaplon do liczby oktanowej ?? Jaki nastrojony silnik ? no tego akorat nie kumam ! a o te wyzylowane silniki to mi sie wydaje, ze chodzi o te bardzo wysyko obrotowe ! tzn. jak bedziesz testowac V-power na WSK 125 i na SUZI GSX600F to w SUZI bedziesz czul roznice (szczegolnie jak na obroty wejdzie !) a w WSK nie ! dobrze kumam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarek Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 ZULIPOWER co ty biedną WSK do SUZI GSX600F porównujesz :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 18 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2005 Chcecie mocy Panowie??? Tylko eter...wypróbowane sposoby :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 ZULIPOWER co ty biedną WSK do SUZI GSX600F porównujesz Confusedoj tak mi naszlo... ! nie chodzi o porownanie tych 2 motorow miedzy soba (np. na cwierc mili :) ) tylko o osiagi jednego i drugiego moto naipierw na pb95, a pozniej na v-power... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.