Gość Lord_Nicon Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 ;) :P :P Witam!!!! Posiadam Suzuki GS 550M Katana. Mam pytanie, moze ktos bedzie mógł mi pomóc. Ruszając motorem, dodałem gazu (Obroty doszły w granicach 4000 - 5000, przez gdzies około 5-10 sekund). W momecie kiedy spadły zaczeło cos mi stukać w silniku (dosyć głośno)i momentalnie spadły obroty. Musiałem doprowadzc go do domu, jechałem z predkoscia 20 km/h, przy próbie przekroczenia tej predkosci zaczynał gorzej stukać i mial problemy z jazdą. Teraz w momęcie odpalania go odrazu gaśnie. Narazie, nic wiecej nie wiem, nieruszam go bo niechce go dobić. Wie moze ktoś co to może być???????? Za odpowiedz z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Ja nie chciałbym być złym prorokiem, ale jak miałem podobne objawy, to okazało się że panewka się obróciła na korbowodzie.... :? :? :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Też nie chcę być prorokiem, ale czeka Cie pewnie większa robota. Podstawowe pytanie - jak poziom oleju w silniku ? POzdro, paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lord_Nicon Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Olej planowałem wymienić, ale jego poziom był w porządku. Nie brakowało go, ani nie było za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Ja nie chciałbym być złym prorokiem, ale jak miałem podobne objawy, to okazało się że panewka się obróciła na korbowodzie.... :? :? :? Katana 550 m jest łożyskowana tocznie więc to na pewno nie to. Jakby się posypało jakieś łożysko to chyba też nie tak nagle.Jestem uparty i wracam jak kiedyś do rozrządu - jak ja miałem DOKŁADNIE te same objawy to póściły mi gwinty trzymające panewki wałków rozrządu w głowicy - nagłe stuki, spadek mocy i po zatrzymaniu niemozność uruchomienia. Robota prosta - przegwintować z 6 na 7 + nowe śruby i wszystko - wystarczy zdjąć głowicę i zobaczyć.Nie wiem jaki masz przebieg ale dół silnika powinien chodzić do końca świata albo i dłużej w tym modelu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lord_Nicon Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Witam Znowu Marlew miałeś racje to rozrząd. Tylko uraz dość niespotykany (przynajmniej dla mnie), bo pękła na jednym z zaworów płytka. Musiało ją wypchać i dobił ją wał (sam wał wygląda na wporządku, nie wiem jeszcze jak tam sam zawór - ale zapewnie czeka mnie jego wymiana). Należy troche pogrzebać, ale jest nadzieja ze w tym sezonie jeszcze pojeżdze. Dzięki wszystkim za pomoc!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.