kaburas Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 WitamMam problem. moja etka strasznie sie dusi przy dodawaniu gazu na niskich obrotach.na jedynce tego sie za bardzo nie odczuwa ale już na dwójce jak jest z 2000 obrotów i po szybkim otwarciu przepustnicy silnik sie dusi, trzeba powoli dawac gazu az silnik złapie 3000-3500(zaleznie od biegu)obrotów, jak juz je złapie to mz wyrywa sie z rąk. Co może byc tego przyczyną, zle ustawiony gaźnik,zapłon,czy moze coś innego. Z góry dzieki za odpowiedz. i jeszcze chcialem dodać że najwyzsze obroty mojego silnika to 6000 obr/min nawet na postoju,dalej jak sie odkręci gaz to silnik sie dusi i obroty spadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 z tego co wiem to ETZ posiada silnik wysokoobrotowy i nie dziw sie ze przy 2000 obrotow ci zamula jak szybko dodasz gazu. no coz te typy tak maja ze jak chcesz zeby szla to wskazowka nie powinna wskazywac ponizej 3000 obrotow. jezeli chodzi o to duszenie na wysokich obrotach to radze sprawdzic zaplon. jezeli nie masz elektronika to moze byc to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 radze sprawdzic zaplon. jezeli nie masz elektronika to moze byc to.I ustawic przerwe na platynkach na wartość 0.4mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 2000 obrotów i Nigdy nie jade na tak niskich. najwyzsze obroty mojego silnika to 6000 obr/min To słabo. Kup nową świece na początek. Potem zapłon.Mi na niektórych starych nie przekraczała 5000obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 kaburas napisał:najwyzsze obroty mojego silnika to 6000 obr/min To słabo. Kup nową świece na początek. Potem zapłon. Mi na niektórych starych nie przekraczała 5000obr/min.a przerwe między elektordami miałeś taka samą na wszystkich, poustawiaj przerwy na platynkach i na świecy ewentualnie przyczyść gaźnik i filtr powietrza< a może warto juz kupic nowy?>kaburas a jak z wolnymi obrotami <nie faluja przypadkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Ja pie**ole, co to za rady... Gaźnik, filtr, zapłon... wy chyba nie macie MZ... :? To jasne ze ma cos z gaźnikiem. Moze pogiety albo dziurawy pływak, brudne dysze itp. Napisz co sprawdzałes ostatnio i kiedy ci sie problem pojawił Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 greedo mamy MZ i troche pojecia o mechanice w przeciwienstwie do innych.... skoro kaburas pisze ze przy 3500 obr MZ mu sie z rak wyrywa to na 200% ma zatkane dysze w gazniku bo wiesz przy zatkanych dyszach to ku*wa moto sie utrzymac nie da tak zapie**ala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaburas Opublikowano 15 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 tak było jak ja kupiłem, mam ją ze dwa tygodnie. wolne obroty nic nie falują, ale sruba od wolnych obrotów jest wkecona na max. cos to chyba nie tak :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.