maciek251 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 ooo super akurat cxsiora nabyłem i szukam jakiejś fajnej stronki żeby troszkę nt.pogadać czy też ewentualnie spotkać się w szerszym gronie kiedyś-zaloguje się jeszcze dziś. Muszę powiedzieć że przez ostatnie kilka lat chciałem mieć cx-a ale zawsze się trafiało coś innego-nyślałem że lepszego i tak to marzenie odkładałem z roku na rok, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris cx 500 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 a wiec zapraszam zapraszam wszystkich przyjmujemy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjr1 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Najprawdopodobniej na około 100% i ja dołączę do klubu posiadaczy cx500 :) Ale zanim to nastąpi, to mam pytanie do znawców techniki tego motocykla. Mianowicie chodzi o łańcuszek rozrządu. Ze stron anglojęzycznych wyczytałem, że po którymś roku ('81?) napinacz jest automatyczny a wcześniej trzeba było ręcznie co jakiś czas napinać łańcuszek. Pytanie moje jest takie: czy to prawda co napisałem i ewentualnie jak sprawdzić przy zakupie ten łańcuszek? Palcem? Lustereczkiem dentystycznym? Czego szukać żeby określić stan zużycia? mjr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wopoz Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Napinacz automatyczy polega na "sprężynie" bez potrzeby ingerencji ręcznej, co nie zmienia faktu że założeniem serwisowym jest wymiana łańcucha po 80 tys. km. Regulacja "ręczna" jest bardzo prosta do wykonania, nie doczytałem jak często to robić, ale jak znam ten manual to jest to zapisane. Jak by nie było lepiej pilnować niż zmieniać łańcuch przed terminem - trzeba wyjąć i wypatroszyć. Chyba już mi się nie chce. :icon_biggrin: A sprawdzić - tylko na ucho zakładając że wiesz co słyszysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjr1 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Czy CX500C ma jakieś fabryczne zabezpieczenie? np. blokada kierownicy itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wopoz Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Ma blokadę kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris cx 500 Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 o prosze temat Cx znowu ruszyl ja posiadam CX Euro sport z 82 roku i mam napinacz automatyczny oczywiscie teraz bedzie wymiana i w sumei bardzo potrzebna bo motorek przejechal 96 tys heh troche nabil wiec wymiana lancuszka szlif walu nowe panewki , nowy lakier , stacyjka ktora musze zakupic heh i puszka bezpiecznikow wtedy bedzie wszystko oki . pozdro i zapraszam na stronke o Cx niedlugo forum powinno ruszyc w nowym wydaniu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjr1 Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Ma ktoś może wersję CX500 20KW i przerabiał ją na 37KW? Na pewno trzeba zmienić/rozwiercić kolanka wydechowe. Co jeszcze - chyba coś w gaźnikach, bo są różne do 20KW i 37KW tylko czy trzeba zmieniać całe gaźniki czy tylko dysze etc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat 666 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 witam i co udalo sie zorganizowac taki zlot :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Zlotu na razie nie było, za to strona była , ale sie zmyła:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat 666 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 taa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Ktos wie co sie dzieje z ta strona????Szkoda zgromadzonaych tam informacji..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Mateusz. Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Również ubolewam nad brakiem tej stronki :banghead: Muszę się pochwali, że dziś pierwszy raz po naprawie udało mi się uruchomic cx. Jak tylko stronka powróci to opisze całą przygodę związaną z dziwnymi stukami z silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek251 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Obawiam się że stronka się już nie pojawi...może coś spróbuje skombinować w wolnej chwili. A tymczasem przymierzam się do zamontowania baku od wersji zwykłej do cx500c. Mam w związku z tym następujący problem: brak w baku agrafki która jest na zdjęciu. Czy byłby ktoś w stanie mi ją zwymiarować żebym mógł dorobić na wzór. Oto i fota: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7dcf47ef4df5070e.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 A ja mam inaczej......bez agrafki, rocznik 78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.