PAWEL----B Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 WITAM SERDECZNIE CZY KTOS MI POWIE JAKIE POWINNO BYC CISNIENIE W OPONIE TYLNEJ CROSSOWEJ DODAM ZE PO ULICACH TO JA NIE JEZDZE A JAK MAM MALUTKO POWIETRZA Z TYLU TO PO PIASKU LANIE IDZIE :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 1 atmosfera ogólnie.Na miękkie podłoże jeszcze mniej. I przeczytaj najpierw regulamin forum. jest tam coś na temat używania Capslocka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL----B Opublikowano 10 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 ok dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbz Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Na moich jest napisane ze maxymalnie 2 atmosfery.1 Atm. bedzie akurat.Pozdro. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersheep Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 ja mam niecale 2 z przodu a 1 i troszke z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Ja daję 0,8 atm. Tyle twardości (mniej więcej) daje mus. Wiem, że niektórzy jeżdżą nawet na 0,6 atm, przy sztywno ustawionym zawieszeniu. Generalnie opona musi sie rozkładać na ziemi, a nie stać kołkiem. I, choć może niepotrzebnie to piszę, podstawa to szpaner przy takim ciśnieniu. Nakrętki na wentylu nie należy dokręcać do końca, bo gdyby się okazało, że nam obraca oponę na feldze, to będziemy mogli to zaobserwować po przechylonym wentylu.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grey_cinnamon Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 JNakrętki na wentylu nie należy dokręcać do końca' date=' bo gdyby się okazało, że nam obraca oponę na feldze, to będziemy mogli to zaobserwować po przechylonym wentylu.Pozdrawiam[/quote']?Jesteś pewny, że masz koło od crossówki?Pozdrawiam:_) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 No wlasnie,ale czym zmierzyc te cisnienie w oponach.Bo u mnie sa na kamien napompowane(tak bylo jak kupilem motor) ,ale jak na zwirku przy cisne czy gdzies to tak nosi ze glowa mala,wiec pewnie mam za duzo powietrza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 BartekJ napisał: JNakrętki na wentylu nie należy dokręcać do końca, bo gdyby się okazało, że nam obraca oponę na feldze, to będziemy mogli to zaobserwować po przechylonym wentylu. Pozdrawiam ? Jesteś pewny, że masz koło od crossówki? Pozdrawiam:_) Zdecydowanie jestem tego pewien ;) . I mam szpaner. Który to szpaner należy dokręcić "z wyczuciem". A gdyby był za lekko dokręcony wtedy będzie widać po przechylającym się wentylu.Tak robię, bo tak mi powiedzieli zawodnicy ścigający się jeszcze na CZ-kach, dosiadający teraz różnych KTMów i innych Yamah. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Ja przykręcam szpaner dość mocno. Jest tam śruba M8, którą dociągam tak, by mieć pewność że opony nie obróci. Maszyna to XT225 - 18 kucyków.Opona Mitas C-10 130/80-18Ciśnienie 1.0 atm. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grey_cinnamon Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 I mam szpaner. Który to szpaner należy dokręcić "z wyczuciem". A gdyby był za lekko dokręcony wtedy będzie widać po przechylającym się wentylu.Otóż to, o szpaner mi właśnie chodziło, choć nie wiedziałem że tak to sie nazywa. Zabezpiecza opone przed obrotem na feldze.Pozdrawiam:_) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Mam pytanko... czy to dotyczy też enduro? z tyłu ma być 1 atmosfera?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Mam pytanko... czy to dotyczy też enduro? z tyłu ma być 1 atmosfera?? Pozdrawiam Tak przecież cały czas mówimy o o motocyklach terenowych, a podloże masz podobne i w lesie i na torze.Wszystko zależy jakie to podloże czy miękkie, czy twarde, ziemia glina czy moze piasek.Zaleznie od tego ustawiasz ciśnienie.Takie optimium to jedna atmosfera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Ok dzięki :D Tylko że endurakiem śmigam też troche po mieście... takie ciśnienie nie zaszkodzi oponie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Ok dzięki :D Tylko że endurakiem śmigam też troche po mieście... takie ciśnienie nie zaszkodzi oponie? Zaszkodzi.Pytałeś ile ciśnienie w oponie crossowej, więc tak Ci podaliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.