Skocz do zawartości

ETZ 250 tylny hamulec a swiatlo stopu?


Zbig
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podciagnolem sobie tylny hamulec, teraz lapie juz po 2-3cm, ale ciagle swieci sie swiatlo stopu. Czy to oznacza ze okladziny juz sie skonczyly i czas na ich wymiane? Czy to wina czujnika? Gdy regulacje popuszcze jest ok , czyli stop zapala sie tylko po nacisnieciu pedalu. Ale hamulec jest wtedy strasznie gleboki.Okladziny , czy czujnik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyreguluj czujnik

naciąg hamulec tak jak chcesz żeby hamował, a potem pokreć regulacja czujnika<taka głupia srubka po lewej stronie na pokrywie w której znajduja sie szczęki hamulcowe. tzn. tam gdzie przyłaczony jest przewód od czujnika< ale zamotałem>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale ten mzetowski jest banalny

to przeciez zwykły kawałek wygietego drutu, który styka się z podstawą w ten sposób zamykając obwód i zapala żarówke stopu

ps. tam nie jest zbyt dużo miejsca i możliwości przymocowania.< chodzi mi o bęben gdzie znajduje się orginał> pomijam fakt umocowania go przy pedale cham.= względy estetyczne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mialem tak zamocowany, ze na kazdym zlocie robilem zaklad o piwo, ze zainteresowany nie znajdzie i... wygrywalem :mrgreen: czujnik znajdowal sie w podnozku i po wcisnieciu hamulca zostawal zwolniony wylacznik normalnie niewidoczny, bo hebel go zaslanial. kabel mialem puszczony w stopce, i pod silnikiem odwiert z podnozka i wylazil na swiatlo dzienne, a zlokalizowac bylo trudno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz sobie poradzilem, nie obylo sie bez sciagania bebna. Przy okazji okazalo sie ze okladziny sa ok. Ale kolo hamuje w momencie gdy rozpieracz jest prawie poziomo wzgledem szczek. Troche je zregenorowalem nitujac kawalki blachy do szczek w miejscu ich styku z rozpieraczem. :lol: Wracajac do swiatla stopu, ten patent oryginalny jest faktycznie do bani, co prawda mozna w niewielkim stopniu wyregulowac momemt zapalania stopu poprzez obrot samego automatu (styk mimosrodowy) ale to nie jest to. Tak ze na dniach przerobie sobie automat, myslalem o takim umocowanym gdzies na wachaczu , ale pomysl kol Mlody VFR podoba mi sie. Pomysle nad automatem umieszczonym w stopce. Pozdro4al

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ryba jak masz problema w ecie ze stopem przednim to kombinuj nad przerobka bo z tych ordzinalnych nic nie wyjdzie

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...