Zbig Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Podciagnolem sobie tylny hamulec, teraz lapie juz po 2-3cm, ale ciagle swieci sie swiatlo stopu. Czy to oznacza ze okladziny juz sie skonczyly i czas na ich wymiane? Czy to wina czujnika? Gdy regulacje popuszcze jest ok , czyli stop zapala sie tylko po nacisnieciu pedalu. Ale hamulec jest wtedy strasznie gleboki.Okladziny , czy czujnik?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Najlepszym sposobem będzie sprawdzenie stanu okładzin. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 wyreguluj czujniknaciąg hamulec tak jak chcesz żeby hamował, a potem pokreć regulacja czujnika<taka głupia srubka po lewej stronie na pokrywie w której znajduja sie szczęki hamulcowe. tzn. tam gdzie przyłaczony jest przewód od czujnika< ale zamotałem> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Najlepiej jest założyć inny czujnik stopu. Można coś dopasować od jakiegoś samochodu. Będziesz miał święty spokuj ze światłem stopu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 no tak ale ten mzetowski jest banalnyto przeciez zwykły kawałek wygietego drutu, który styka się z podstawą w ten sposób zamykając obwód i zapala żarówke stopups. tam nie jest zbyt dużo miejsca i możliwości przymocowania.< chodzi mi o bęben gdzie znajduje się orginał> pomijam fakt umocowania go przy pedale cham.= względy estetyczne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 8 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 a ja mialem tak zamocowany, ze na kazdym zlocie robilem zaklad o piwo, ze zainteresowany nie znajdzie i... wygrywalem :mrgreen: czujnik znajdowal sie w podnozku i po wcisnieciu hamulca zostawal zwolniony wylacznik normalnie niewidoczny, bo hebel go zaslanial. kabel mialem puszczony w stopce, i pod silnikiem odwiert z podnozka i wylazil na swiatlo dzienne, a zlokalizowac bylo trudno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 9 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Juz sobie poradzilem, nie obylo sie bez sciagania bebna. Przy okazji okazalo sie ze okladziny sa ok. Ale kolo hamuje w momencie gdy rozpieracz jest prawie poziomo wzgledem szczek. Troche je zregenorowalem nitujac kawalki blachy do szczek w miejscu ich styku z rozpieraczem. :lol: Wracajac do swiatla stopu, ten patent oryginalny jest faktycznie do bani, co prawda mozna w niewielkim stopniu wyregulowac momemt zapalania stopu poprzez obrot samego automatu (styk mimosrodowy) ale to nie jest to. Tak ze na dniach przerobie sobie automat, myslalem o takim umocowanym gdzies na wachaczu , ale pomysl kol Mlody VFR podoba mi sie. Pomysle nad automatem umieszczonym w stopce. Pozdro4al Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 9 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2005 Ja mam problem ze stopem przedniego chebla:( co moze mu byc..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 R.Y.B.A - Może napisałbyś w jakim motocyklu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 ryba jak masz problema w ecie ze stopem przednim to kombinuj nad przerobka bo z tych ordzinalnych nic nie wyjdzie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.