bozztom Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 witam, jak zakłada sie tłok do głowicy? mialem problem z umieszczeniem jego, w rezultacie uszkodziłem pierścienie, jest jakiś patent na to? i jak sie zakłada pierscienie na tłok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Do glowicy ? Chyba do cylindra, sciskasz pierscien gorny, najlepiej w dwie osoby jedna sciska druga wsadza cylinder, potem tak samo z nastepnymi robisz. Przy zakladaniu tloka powinna byc na jego denku strzalka - po zlozeniu tloka musi byc ona skierowana do dolu innaczej rozwalisz pierscienie i cylinder. Pierscien gorny zakladaj od gory, lekko go rozszerzajac, uwaznie zeby nie zlamac. Ten dolny zaloz od dolu zeby nie przeciskac go przez rowek u gory. Mozesz tez zalozyc w trzech miejscach blaszki i ssuwac go po nich. Tez dobry sposob zalezy ile masz wprawy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 zrób troche inaczej najpierw nasuń tłok z pierścieniami na cylinder żeby już weszły wsuń w tłok kawałek sworzna jednak tyle żeby zmieściła się głowka korbowodu do tłoka i tyle by można było delikatnie zachaczyć sworzniem o tulejke korbowodu potem wsuń do końca sowrzeń np ośką do rower blokując jednak kawałkiem czystego drewna karter (kawałeczek karteru tam przy tych kanałach przepłukujących) by nie zgiąć korbowodu potem wsuń zabezpieczenia a na końcu nasuń cylinder na karter Nie zapomnij o uszczelce!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 No i pamietaj zeby stepić fraza 0,3 troche od góry pierwszy pierscien pod 45* co uchroni pierscień od złamania i uderzania w próg górnej czesci cylindra powstałego w wyniku eksploatacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozztom Opublikowano 7 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 wow ile postów ;-) sorki po tylu godzinach w garazu juz mi sie glowica z cylindrem pomyliła :D No i pamietaj zeby stepić fraza 0,3 troche od góry pierwszy pierscien pod 45* czy to jest konieczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Cos o tym slyszalem, ja tego nigdy nie robilem i sprzety dobrze jezdzily. ?Najlepiej spytaj sie kogos kto dobrze zna sie na mechanice. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 ale wy motacie ... pierscienie mozesz załozyć ręką i wszystkie odgóry ... jezeli boisz sie ze pękną to biezesz cienkie paski z zyletki i z trzech stron tłoku obkładasz nimi i nasuwasz pierscienie ... potem wyciągasz zyletki i glanc ... tłok zakładaj strzałką na dół ... potem ściskasz pierscień palcami i nakładasz cylinder z wyczuciem manewrujesz nim az tłok z pierscieniem wejdzie .... i tak samo z kolejnym ... i nic nie tęp :) (w ogóle to oco w tym chodzi ?? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hornet Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 z tym tepieniem to chodzi o to ze jak masz nowe pierścienie i zakładasz do starego cylindra w którym w wyniku uzytkowania powstaje "próg" to trzeba stepić te pierscienie aby nieudeżały o niego bo powstaje niemiły dzwiek i moga peknać pierscienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 7 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2005 Nie no ja przpuszczam ze byl robiony remont podstawowy czyli nowy tlok,pierscienie i cylinder do poszedl do szlifu. Wiec nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozztom Opublikowano 8 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2005 nie byl robiony, wymienilem tylko uszczelki bo silnik sie pocił troche, i przy zakladaniu zepsulem pierscienie ;) ale czlowiek na bledach sie uczy :) nie chce jakiegos classica robic , poprostu dla jaj kupilismy z kumplem silnik, wsadzilismy go do ramy od roweru i chcialem tylko zeby on dzialał, a nie osiągał jakis super osiągów :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.