Skocz do zawartości

yamaha bulldog bt 1100


Rekomendowane odpowiedzi

w Poznaniu są przynajmniej 3 + Słupca, Września i chyba Gniezno

stad też moje pytanie o doświadczenia z Elta na Głównej w temacie o komisach

 

moc motocykla przy tych Nm wystarczy mi z zapasem, do tej pory rozpatrywałem małego DL, R850R albo małego GS który ma ledwie 50konikow, tym bardziej ze na razie kula nas 39 i też jest dobrze tylko w trasie troche strach i zawsze lepiej wybrac jakąś boczną... ale ja lubie wycieczki krajoznawcze wiec nie narzekam na to

 

problemem moze być faktycznie mocowanie kufrow bo takie coś zupełnie mnie nie przekonuje, tym bardziej ze kufry zakładałbym wyłącznie na wspolne weekendowe dalsze wycieczki, wiec moja połowica mogłaby mieć niewygodnie,

chyba że ktoś z użytkownikow podesle coś sensowniejszego

 

no chyba że to i mogę jechać rodziną na wakacje ;-)

 

R850R też ma podobnie prowadzone wydechy a kuferki do niego bardzo zgrabne robi BMW

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moim skromnym zdaniem powinni się wypowiadać ludzie, którzy jeździli trochę Bulldogiem albo go posiadali. Pisanie w stylu: 65KM to za mało to czysta amatorszczyzna ludzi którzy myślą, że na polskich drogach najlepiej jeździć ścigaczem.

Pisanie też, że ktoś gdzieś napisał cos też jest mało sensowne.

 

Cóż, ja jeżdżę trochę Bulldogiem, codziennie robię nim 50km co prawda po Warszawie nie na trasie (w jedną stronę mam 25 do pracy) lecz czasem na weekend uda mi się gdzieś dalej wyskoczyć.

 

Bulldog to dla mnie świetny sprzęt. Jeśli chodzi o przyspieszenie, na starcie objedzie wiele 600 tek których moc zaczyna się przy 7ys obr., o autach nie wspomne i to wszystko bez nadmiernego gazowania.

W warunkach Warszawy gdzie ze względu na jakość dróg najlepszy byłby motocykl terenowy, Bulldog sprawuje się bardzo dobrze . Zawieszenie ma dobrze dobrane. Hamulce wiadomo od R1-ki.

Pozycja za kierownicą rewelacyjna nie obciążająca nadgarstków ani kręgosłupa. Nawet po dłuższej jeździe ok 200km nie ma problemów z tyłkiem.

Słowem jest to moto dla ludzi, którzy wiedzą czego chcą od motocykla. Wiedzą jak go będą wykorzystywać. Lubią dźwięk V2, a jeszcze mają czas (wiek) na Choppery. Jest bardzo poręczny w mieście. Daje bardzo ale to bardzo dużo frajdy z jazdy przy niewielkich prędkościach. Jeździłem wcześniej Banditem i CBR 900RR, bardzo je miło wspominam lecz zakres prędkości w których odczuwa się frajdę jest całkiem inny.

 

Pozdrawiam

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie wyrosłem z chopperów :-)

 

niestety dopóki nie uda się sprzedać naszej Shadow nie ma szans na kupno czegokolwiek innego

 

teraz już przeglądam tylko ogłoszenia niepotrzebnie się nakręcając

jesli miał ktoś okazję oglądać bulldogi oferowane na allegro czy otomoto to chętnie wysłucham waszych opinii

 

teraz tylko podglądam oferty

BMW R850R

Yamaha BT1100

MG Breva 750

choć przy tym ostatnim trochę obawiam się małej mocy do powiezienia dwóch osób i może jakiegoś bagażu, jednak 850 byłaby lepsza tylko przekracza możliwości finansowe. przemawia za nim wtrysk i nowsza konstrukcja niż w BT (ktora z kolei sprawdzona jest)

 

niestety stan gotówki będzie ograniczony, a nie chcę czegoś starszego niz 2003rok

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

floreso, silnik w BT jest żywcem przeniesiony z DS1100, jednak rozumiem że troszkę nad nim popracowano? Niekoniecznie musisz mieć porównanie BT vs DS, ale powiedz czy Twoim zdaniem nagrzebali coś w przełożeniach, albo konstrukcji wału? Bo naked z dynamiką cruisera to by za ciekawe nie było ;)

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze.... napisałem jak mi się jeździ a tu zaraz pytanie o przełożenia :-)

 

Jestem amatorem moja przygoda z techniką kończy się na czyszczeniu i polerowaniu szmatką:-)

Choć może się zacznie bo właśnie w sobotę zakupiłem WSK 175 z 1973r od pierwszego właściciela:-)

 

Pozdrawiam

 

ps

dla mnie BT to motor do którego trzeba dorosnąć i ja tak właśnie mam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) - podczepię się do waszego tematu o Bulldogu ;) A w zasadzie zapytam o poradę...

 

Jestem na etapie zakupu motocykla i będzie to mój pierwszy (poważny) motocykl , w kilku testach przeczytałem , iż tak - motor ten nadaje się dla początkujących , w kilku zaś , że jest za ciężki.... A tak potwornie mi się podoba ;) za równo jego wygląd jak i profil przeznaczenia... Panowie doświadczeni - proszę o opinie :>. Wiem , na początek GS500 , CB500 ale one nie dla mnie więc po co ładować się w coś na co z góry nie będzie się wsiadało z przyjemnością....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że i tak z góry będziesz odrzucał opinie odradzające. Ale nie ma się co oszukiwać. Wg mnie ten motocykl jest za duży, jak na pierwsze 2koła.

Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to kawał "konia"... Musisz okiełznać go fizycznie bo waży 250 kg zatankowany jednak gdy ruszysz ta waga znika. Moim zdaniem trochę siły i pokory oraz myślenia na drodze i spokojnie dasz radę lecz gdy nie czujesz się w 100% pewny swoich umiejętności radzę poćwiczyć na czymś do czego jest więcej części zamiennych :-)

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że i tak z góry będziesz odrzucał opinie odradzające. Ale nie ma się co oszukiwać. Wg mnie ten motocykl jest za duży, jak na pierwsze 2koła.

 

 

dla czego z góry będę odradzał , jak dobrze popatrzeć na każdy motocykl można ponarzekać.... A skoro się podoba to czemu nie. Za ciężki... znam ludzi którzy na 1 raz kupili sobie R1 a fazer to co druga osoba - według mnie to jest dożo skromniejszy wybór niż 2 poprzednie które podałem . Waga jest do opanowania dzis siedziałem na bt100 [ten z Częstochowy z allegro] i mimo , iż nie jestem wielki i ciężki nie miałem problemów z balansem (okok może mi się tak wydawało), wg mojego skromnego zdania to właśnie z mocą nie należy przesadzać. A tak reasumując to w takim razie co polecacie :)? Może TDM albo V-Storm (też fajne) :F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postanowilem podlaczyc sie pod dyskusje bo tez interesuje mnie ta maszyna

czy ktos ma porownanie bulldoga i sv 650? chodzi mi o opinie kogos kto jezdzil tym i tym i jest w stanie napisac cos o roznicach...osiagi, odczuwalna waga, pozycja itd.

 

rozgladam sie powoli za pierwszym moto dla siebie. jak do tej pory jezdze czasami sv brata i chcialbym wiedziec czy jest duza roznica miedzy tymi moto. glownie chodzi mi o prowadzenie bo jednak bulldog jest sporo ciezszy

 

Edytowane przez lennyak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edi skoro widziałeś ten z Częstochowy to może cos o nim opowiesz więcej

 

V-Strom jak dla mnie jest rewelacyjny zwłaszcza pod kątem naszych potrzeb... tylko nie znajduje uznania w oczach mojej połowicy ;)

ale jak ją przewieje troche w trasie na czystych naked'ach to może zmieni zdanie :)

 

z drugiej strony ile my tych "tras" robimy

Edytowane przez marcinn72

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...