szajbz Opublikowano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Generalnie potrzebuje motoru zeby:1) nie zmiotła mnie ta moc2) zeby zaraz nie zabrakło mocy3) jazda na torze to z 4 razy do roku a ogólnie po terenie4) "jeśli chcesz sie rozwijać motor nie moze cie ograniczać" jak to ktoś ujął :P Czy zła będzie ta Honda 80cc 4 letnia na kołach 21/18 (full), w sklepie wyglądała jak 125 [5tysi chcą za nią] (niewiem czemu jest różowa:D:D) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Czy zła będzie ta Honda 80cc 4 letnia na kołach 21/18 (full)' date=' w sklepie wyglądała jak 125 [5tysi chcą za nią'] (niewiem czemu jest różowa:D)Jak mozesz to daj zjdecie wtedy zobaczymy co to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Strzałek moze to jest hm?A moze kup jakies prawdziwe hard-enduro 125 bo jak z 50 sie przesiądziesz to sadze ze nawet odblokowana dt80 i dobrze zrobiona zrobiłaby na tobie wrazenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbz Opublikowano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Sory to jednak TM :P ups jednak nie 4 letni.http://www.tnt-motocykle.pl/e-shop/tnt_sho...at_lid=&level=2 w ten sposób to wygląda co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 jak z 50 sie przesiądziesz to sadze ze nawet odblokowana dt80 i dobrze zrobiona zrobiłaby na tobie wrazenie.Wątpie bo on miał dobrą 50ccm Sory to jednak TM ups jednak nie 4 letni. http://www.tnt-motocykle.pl/e-shop/tnt_sho...at_lid=&level=2 w ten sposób to wygląda co wy na to?Tm jest fajny jak jest świerzy bo potem zaczyna sie wszytyko po kolei sypać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbz Opublikowano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Kolesie w serwisie (TNT) nakręcają mnie na KX 125cc 11tyś, podobno tylko zawodnik tego serwisu na nim jeździł wiec zawsze wiedzą co z nim sie działo. Tylko jedno ALE jak kupie KX i przesiadka z 9KM na 40KM hmm hepi endu nie bedzie. Panowie i panie co polecacie jaki motorek ogólnie dobry lekki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersheep Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 ja sie przesiadlem z 2 km na 40km i bylo cacy, przeciez nie musisz odrazu krecic na najwyzszych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Kolesie w serwisie (TNT) nakręcają mnie na KX 125cc 11tyś, podobno tylko zawodnik tego serwisu na nim jeździł wiec zawsze wiedzą co z nim sie działo. Tylko jedno ALE jak kupie KX i przesiadka z 9KM na 40KM hmm hepi endu nie bedzie. Panowie i panie co polecacie jaki motorek ogólnie dobry lekki? Pamiętaj, ze sprzedawca zawsze będzie Cię nakręcał na sprzęt który sprzedaje. To logiczne. I akurat w tym przypadku nie wierz w solidarność motocyklistów. Ot taka rada na przyszłość :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natha Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 dzieki Lucas za gratulacje :P Bierz cr, jesli mozesz na alu ramie, pojaiwly sie juz takie za 7 tys.pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Sory to jednak TM :P ups jednak nie 4 letni.http://www.tnt-motocykle.pl/e-shop/tnt_sho...at_lid=&level=2 w ten sposób to wygląda co wy na to? Bardzo mocna i dobrze prowadząca się 85-tka. Piętą achillesową jest przeniesienie napedu wał korbowy - kosz. Przed kupnem obowiązkowo sprawdzić. Części są ale drogie. Ostatnio kupowałem zębatkę na wał za 85 E. Na zdjęciu model '94 . ma przezroczysty bak i upside - down. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neos Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 a co sadziecie o yz 250f, jak to sie sprawuje w terenie??? czy mozna ten motocykl porownywac do wr'ki 250f?? mnie sie wydaje ze te motocykle maja takie same silniki :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Takie same to są tylko z zewnątrz a róznia sie wałkkami rozrządu i skrzynią yz ma chyba 5 biegów a wr 6. YZF jest dobra w tern bo nawet zawodnicy enduro przerabiają yzf do rajdów zamiast starowac na wrkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 dzieki Lucas za gratulacje :P Bierz cr, jesli mozesz na alu ramie, pojaiwly sie juz takie za 7 tys.pozdr ależ nie ma za co :P a nad CR w alu ramie zastanawiam się i to mocno :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbz Opublikowano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Tm85 napisał: Bardzo mocna i dobrze prowadząca się 85-tka. Piętą achillesową jest przeniesienie napedu wał korbowy - kosz. Przed kupnem obowiązkowo sprawdzić. Części są ale drogie. Ostatnio kupowałem zębatkę na wał za 85 E. Na zdjęciu model '94 . ma przezroczysty bak i upside - down. Opłaca sie kupowac 10 letniego TM? (tego co dałem link powyżej)Jak z cześciami do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzuki123 Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Chodzi o motorki klasy YZ, podobno co kilkanaście godzin jazdy na torze trzeba zmieniać cylinder, ale to na torze a do amatorskiej jazdy po terenie ile czasu pociągnie taki silnik 125cc 40KM? spokojnie, nie zmieniasz cylindra tylko tłok... jak jeźdizsz amatorsko i nie odkręcasz, to (trudno powiedzieć ale...) 2 x na sezon wymiana. Cylinder jest teoretycznie wieczny. A za taką kasę jak masz - 1110tys to kupisz extra zdrowe i zadbane moto, kilkuletnie i będziesz miał frajdę :-) tylko kupuj z kimś kto się zna na prawdę. pozdrom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.