Skocz do zawartości

Czy opłaca sie kupowac wyczynówke?


Rekomendowane odpowiedzi

Generalnie potrzebuje motoru zeby:

1) nie zmiotła mnie ta moc

2) zeby zaraz nie zabrakło mocy

3) jazda na torze to z 4 razy do roku a ogólnie po terenie

4) "jeśli chcesz sie rozwijać motor nie moze cie ograniczać" jak to ktoś ujął :P

 

Czy zła będzie ta Honda 80cc 4 letnia na kołach 21/18 (full), w sklepie wyglądała jak 125 [5tysi chcą za nią] (niewiem czemu jest różowa:D:D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak z 50 sie przesiądziesz to sadze ze nawet odblokowana dt80 i dobrze zrobiona zrobiłaby na tobie wrazenie.

Wątpie bo on miał dobrą 50ccm

 

Sory to jednak TM ups jednak nie 4 letni.

http://www.tnt-motocykle.pl/e-shop/tnt_sho...at_lid=&level=2

 

w ten sposób to wygląda co wy na to?

Tm jest fajny jak jest świerzy bo potem zaczyna sie wszytyko po kolei sypać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolesie w serwisie (TNT) nakręcają mnie na KX 125cc 11tyś, podobno tylko zawodnik tego serwisu na nim jeździł wiec zawsze wiedzą co z nim sie działo. Tylko jedno ALE jak kupie KX i przesiadka z 9KM na 40KM hmm hepi endu nie bedzie.

Panowie i panie co polecacie jaki motorek ogólnie dobry lekki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolesie w serwisie (TNT) nakręcają mnie na KX 125cc 11tyś, podobno tylko zawodnik tego serwisu na nim jeździł wiec zawsze wiedzą co z nim sie działo. Tylko jedno ALE jak kupie KX i przesiadka z 9KM na 40KM hmm hepi endu nie bedzie.  

Panowie i panie co polecacie jaki motorek ogólnie dobry lekki?

 

Pamiętaj, ze sprzedawca zawsze będzie Cię nakręcał na sprzęt który sprzedaje. To logiczne. I akurat w tym przypadku nie wierz w solidarność motocyklistów.

Ot taka rada na przyszłość :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory to jednak TM :P ups jednak nie 4 letni.

http://www.tnt-motocykle.pl/e-shop/tnt_sho...at_lid=&level=2

 

w ten sposób to wygląda co wy na to?

 

Bardzo mocna i dobrze prowadząca się 85-tka. Piętą achillesową jest przeniesienie napedu wał korbowy - kosz. Przed kupnem obowiązkowo sprawdzić.

Części są ale drogie. Ostatnio kupowałem zębatkę na wał za 85 E.

 

Na zdjęciu model '94 . ma przezroczysty bak i upside - down.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tm85 napisał:

Bardzo mocna i dobrze prowadząca się 85-tka. Piętą achillesową jest przeniesienie napedu wał korbowy - kosz. Przed kupnem obowiązkowo sprawdzić.  

Części są ale drogie. Ostatnio kupowałem zębatkę na wał za 85 E.  

 

Na zdjęciu model '94 . ma przezroczysty bak i upside - down.

 

Opłaca sie kupowac 10 letniego TM? (tego co dałem link powyżej)

Jak z cześciami do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o motorki klasy YZ, podobno co kilkanaście godzin jazdy na torze trzeba zmieniać cylinder, ale to na torze a do amatorskiej jazdy po terenie ile czasu pociągnie taki silnik 125cc 40KM?

 

spokojnie, nie zmieniasz cylindra tylko tłok... jak jeźdizsz amatorsko i nie odkręcasz, to (trudno powiedzieć ale...) 2 x na sezon wymiana. Cylinder jest teoretycznie wieczny. A za taką kasę jak masz - 1110tys to kupisz extra zdrowe i zadbane moto, kilkuletnie i będziesz miał frajdę :-) tylko kupuj z kimś kto się zna na prawdę.

 

pozdro

m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...