Solo Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Hej witam.Pojawil sie nastepujacy problem po odpaleniu silnika pochodzi 1-1,5 minuty i gasnie po czym nie daje sie odpalic. co mozna wyeliminowac:- gaznik dysze drozne i wyregulowanywydechy drozneaku dobryuszczelnienia na wale nowetloki i piersienie nieduzy przebiegpaliwo jestiskra jestswiece w pozadku kto ma pomysl niech pisze co ja podejzewam: albo cos z zaplonem (nie wiem np kondensatory)albo ze silnik sie rozszczelnil po 130 kilosach bo widze ze sie zebrala kropelka oleju na spodzie.... wasze pomysly???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Ja miałem podobnie w swoim motorze (nie w Jawie). Motor ciężko było odpalić a jak sie udało to popracował troche i gasł. Zmieniłem kondensator na nowy i było OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 mam kompletny i sprawny zapłon do jawy (stykowy) wiec jak chcesz to możesz zobaczyć co i jak, ewentualnie pokombinujemy z elektronikiem.tyle że jezdze i nie mam jak zdemontować go za bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 no to nie masz wesoło... według wagi: 1. Najważniejsza rzecz: klucz 17 i sprawdz drożność kranika- 99 % że to kranik;) Za[pala i gaśnie po chwili..nawet 99,9 % odkręć kluczem , weź słoicvzek i spuszczaj benzynę, jak nie leci z każdego otwotu na jakieś 3 cm, to jest zapchane, zakręć, dmuchaj w wężyk od paliwa i kręć kranikiem aż będzie ok, potem ze słoiczkiem spuść kolo pół litra beny i przepuść prze gazę zanim wlejesz do baku... MSI DZIAŁAĆ Jeśli nie: wymień świece ...działa? Pali od kopa a potem gaśnie? A może już nie? No tio fajnie;) Sprawdz pozadawiam;) Sorki ż echaotycznie ale po ostrym piciu;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 28 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Swiece dobregaznik dobry kranik czysty Jawa dalej swoje:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ober Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 a jak tam odpowietrzanie zbiornika? Próbowałeś palić bez korka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 no to zostały kondensatory, nie ma innego wyjścia.jak dotre jutro do Ciebie to mam nówki sztuki, wiec ci podrzuce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 28 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 tak probowalempalic bez korka ... no to czekam na Ciebie Emzet:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyclon Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Elo Jak chcesz to wpadnij po kondensatory do mnie. Sobie wykręcisz bo są na 100% dobre. :] wiesz że jak nie zrobisz do Zdyni to lecisz mi zgrzewke Lecha Daj znać wcześniej to dam cynk Padre to da Ci klucze do Vall-HaliDalej nei pale ;P PZDR 4 WRC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 2 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 To nie kondensatory... Chyba mialem nieszczelny blok silnika... kolejny raz go rozlozylem, kupie nowe simery przy okazji zmienie lozysko na walei moze zaniose karter do pospawania choc zalezy ile mi za to powiedza na lokietka..Ale dzieki za wsparcie... HAILL TO ALL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Oglądnij zaworek iglicowy który otwiera i zamyka dopływ paliwa do komory pływakowej może sie zawiesza i jak sie napełni komora i jak sie wszystko wypali to motor gaśnie potem może sie z nowu odwiesić i znowu troche kapnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 Solo ? A co masz do pospawania z karterem? co się stało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor Opublikowano 5 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2005 nieweim czy problem jusz rozwiązaliscie ,ale moje zdanie to:przyspieszył bym zapłon,miałem identycznie w wsk 125,moto chodził z 1 min ,ale chodził nierówno,zapłon do tyłu tzn (przyspieszyć) i jest ok,stawiam ze w Twoim moto jest tak samo, kondensatory profilaktycznie tesz mozesz zmienić 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 6 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 /niewiem czy gdy motor chodzi normalnie a w pewnym momencie gaśnie ma coś do tego zapłon wszczególności gdy jest to jawa jeżeli ładnie pali co zapłon jest o.k nie oszukujcie się!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 6 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2005 Narazie sie rozmontowalem i sproboje jeszcze uszczelnic miedzy karterami bo byc moze tam puscilo i nie mialo kompresji jak sienagrzal.... do pospawani bylby uchyt na ktorym jest mikropekniecie...przechodzi ono na blok silnika... jak zloze sporowtem to zdam relacje co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.