customer Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Witam wiem , że temat był poruszany wiele razy, ale nigdzie nie znalazłem wytłumaczenia mojego problemu. Mam wszystkie elementy instalacji nowe, a jawa 350 ts 12 V żre mi w trasie na 100 km koło 4 świec...tzn przebija je tak że ledwo ledwo da się jechać.. POMOCY! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Miałem kiedyś podobny problem w Dnieprze MT12.Świece czarne zakopcone, przejeżdżałem 10-15 km, i albo dało się je wyczyścić albo trzeba było je wymienić. Przyczyną były dwie, jeździłem na zbyt zimnych świecach, nie dochodziło do ich samooczysczania, a drugą przyczyną był źle ustawiony gaźnik. Dostawał za mało powietrza, wystarczyło wykręcić trochę śrubę od powietrza wolnych obrotów i problem zniknął.Taki był mój przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 ale gaźnik mam raczej dobrze wyregulowany, ładnie wchodzi na obroty, na jałowym chodzi ok... a świece za zimne? próbowałem już różnych świec od boscha , przez iskrę do ngk... od wartości 65 do 100... i wsztkie taki sam efekt.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 A jak wyglądają twoje świece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Mialem taki problem kiedys co prawda w ogarze. Jezdzilem chyba tak z 3 miechy zuzylem mase swiec, juz tak mnie to denerwowalo sprawdzilem wszystko i nic. Nie wpadlem na to ze przewod wysokiego napiecia moze miec przebicie, kiedys go przez przypadek wymienilem i koniec problemow. Moze u Ciebie to tez to ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 Jesli masz metalowe ekrany na fajkach - to je zdejmij.U mnie kiedys pomoglo a miale mnowke jawe ze sklepu ktora palila swiece co 200 - 300 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 27 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 przewody mam nowe , jakieś angielskie silikonowe...przebicia na stówę nie mają , a jak sprawdzić czy mam te jakieś ekrany? Co to jest? Świece mam bardzo czarne , takie matowo czarne. Znajmy mi mówił że to przez zły filtr powietrza- brudny. Dziś kupiłem nowy i sprawdzę, myślicie że to możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 No dobra a kondesatory tez masz dobre? jesli swiece masz na stowe czarne to ewidentnie gaznik albo cieplota swiecy... wrzuc iskry np 75 mnie na tych najelepij jezdzi.i jeszcze bardzo wazna sprawa: jak wlozysz nowe swiece i odpalisz moto to go nie gas tylko pohulaj nim troche zeby sie swiece zagrzaly bo inaczej znowu Ci padnapozdrawiam Solo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 27 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2005 przewody mam nowe , jakieś angielskie silikonoweDo sylikonów nie jestem przekonany. Umnie Junak nie chciał w ogóle palić na nich. Zmieniłem na zwykły i dopiero wtedy poszedł.Wracając do tematu jak masz zakopcone świece to znaczy że coś jest nie tak z zapłonem ewentualnie z gaźnikiem. Zobacz jeszcze przerwe na przerywaczy z regóły jak umnie motor nie pracował równo (z tego co piszesz to u ciebie normalnie pracuje) i miał zakopconą świece to przyczyna była w zapłonie. Było również tak że przejade się i nie można było ponownie zapalić Junaka z powodu zakopconej świecy więc trzeba było regulować gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 28 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 to jedyne co u mnie może być to zły pozimo paliwa w gaźniku... ale według serwisuwki nie umiem go ustawić........ jak to zrobić? Chodzi mi o sam poziom paliwa. Moliwe ze od tego swiece sie przebijaja? Jak wyczy [ Dopisane: 28-06-2005, 03:04 ]Jak wyczy [ Dopisane: 28-06-2005, 03:04 ]Sorki...to efekty picia.. Jak wyczy [ Dopisane: 28-06-2005, 03:06 ]hmmm nie picia ale koma ktory zamiast alta traktuje go jak enter... od poczatku.... jak dobrze wyczyscic swiece bez papieru sciernego i szcoteczki, zeby przebicia zniknely... PRZEPRASZAM ZA BLEDY ALE MOJA KLAIATURA PRZESTALA AKCELOWAC POLSKIE ZNAKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 przewody mam nowe ' date=' jakieś angielskie silikonowe...przebicia na stówę nie mają , a jak sprawdzić czy mam te jakieś ekrany? Co to jest? [/quote'] Ekran - to na fajce oslona z blachy. Jesli to jest to zdemontuj choc przypuszczam ze uzywane jawy juz tego nie maja bo ktos sie wczesniej pozbyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 zdejmowac te metalowe ekrany tzreba z wysztkiego nie wiem po co wogole to dali moj seat po 40 tys.km pzrez te ekrany tez odmowil posluszenstwa dobrze ze ojciec wpadl na pomysl zeby je zdjac a nie tak jak wujek pojechal do serwisu i mu wymienili wszystkie przewody za 500zl :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 customer widzialem Twoj temat o napieciu 17V. naprawiles? bo to moze byc przyczyna przebijania swiec, bo dostaja za duze napiecie od cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 29 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 tak, to juz naprawiłem....ekranow nie mam, cała elektryka nówka... a świece nadal idą. Dizś przejechałem 85 km, po około 60 zaczął przygasać na niskich obrotach i opornie ruszać... jak już się wkręci na wzsze obrioty to 110 poleci... wymieniłem znow swiece i jak nówka.... byłem u elektryka, który stwierdził że wszystko mam ok... a to że idą mi świece tłumaczył wadliwymi świecami i za nioc w świeci enie dało mu się wytłumaczyć że 30 świec wadliwych chyba ni emiałem............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik D. Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Moja Jawa też kiedyś zjadała świece. Regulacja gażnika załatwiła sprawę-skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Teraz jeżdzę już drugi sezon na jednych świecach (NGK). :P Cytuj Iż56_JunakM10_JawaTS_YamahaXJ_Honda CB 1000 BigOne_BMW K1200R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.