mzpower Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Ja tak miałem w mz 250 po kilkudziestęciu kilometrach gasła i strzelała. Ustawiłem zapłon bo był bardzo opóźniony i podniosłem iglice. Ale ja nie miałem czarnych świec tylko prawie białe.Świece mam bardzo czarne Może zbyt bogata mięszanka albo za dużo oleju w paliwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Kiedys gdy mailem jeszcze Jawe TS 350 tez mialem ten problem. Przejrzalem cala instalacje, regulacje gaznika nowe swiece itp. Okazalo sie ze lalem do paliwka za duzo oleju :lol: Tak aby mial lepsze smarowanie. ....O ile w bzykach i mz nic sie nie dzialo (no kopcil ciut wiecej) to jawa reagowala uwalaniem swiec. Gdy sklad mieszanki byl prawidlowy po kilkunastu kilometrach swieca miala juz kolor ceglasto czerwony i problem zniknal samoczynnie. Moze to paliwko?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Moze to to - o ile pamietam w starszych jawach stosunek byl 30:1 ale w jawach z nowszymi silnikami 40:1 i kto lal za duzo mial spore klopoty z jazda po jakims czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 leje 1:50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 leje 1:50 1:50 mialy MZ o ile pamietam - uwazaj zeby Ci naraz w czasie jazdy tlok sie nie przytarl - jawy zawsze potrzebowaly wiecej oleju niz MZ-tki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Możesz jeszcze opuścic iglice (to znaczy dać na wyższy rowek).Świece powinny być jasno brązowe. Coś masz źle wyregulowane albo zapłon albo gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 1 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 więc wszystcy mnie jednak przekonujecie że albo zapłon albo gaźnik.. hmm zapłon odpada bo jestem specem od zapłonu;) żartuje, ale na 100% umiem to dobrze zrobić i jest ok, więc pozostaje gaźnik. W jaki sposób mam zmierzyć i ustawić dobry poziom paliwa w gaźniku ( wiem że trzeba wygiąć w środku blaszkę od pływaka- ale chodzi mi o to skąd mam wiedzieć o ile?) Jak mam zmierzyć aktualny poziom i jaki powinien być? A propos ilości oleju... sam sie zdziwiłem bo gdzieś czytałem , że się leje 1:50 ... a tu nagle dziś czytam , że 1 :30 ... jak to powinno w końcu być w jawie 350 ts z 88 roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 że 1 :30 ... jak to powinno w końcu być w jawie 350 ts z 88 roku? Wtedy jeszcze byly dwa rodzaje silnikow choc raczej masz ten mocniejszy i nowszy (nie taki jak w CZ350 ) i tam jest 1:40 - w zadnej jawie produkowanej do 92 nie bylo 1:50 potem juz nie wiem niestety. http://www.motos.konin.lm.pl/serwis_jawa2.3.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 u mnie w moto jest tez dziwna sprawa :P kupilem swiece denso padla po 500 m (chociaz czasem miala iskre) kupilem polska iskre smiga jak nie wiem (to byla przejsciowa) po remoncie zaszalalem i kupilem NGK do setek przejechalem na niej moze 5 km (20 min jazdy) i tez padla. Tzn sie iskra jest ale nie pali a jak wsadze ISKRE to odrazu cyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jesion 26 Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 u mnie w moto jest tez dziwna sprawa :P kupilem swiece denso padla po 500 m (chociaz czasem miala iskre) kupilem polska iskre smiga jak nie wiem (to byla przejsciowa) po remoncie zaszalalem i kupilem NGK do setek przejechalem na niej moze 5 km (20 min jazdy) i tez padla. Tzn sie iskra jest ale nie pali a jak wsadze ISKRE to odrazu cyka. A to bardzo ciekawe bo w mojej JAWIE ISKRY padły po 200 km, wkreciłem niemieckie IZOLATORY i teraz sobie pomykam.Dziwne mają upodobania te nasze maszyny. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 2 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2005 oj masz rację// nie znam nawet kobiet tak wybrednych jak moja jawa..... [ Dopisane: 02-07-2005, 11:42 ]nie wiem co się dzieje... zmieniłem parę dni temu regulator napięcia na inny i działał ok, dziś dla pewności sprawdzam jak działa... a tu znów napięcie koło 17 - 18 V.. . Więc pogrzebałem i pominąłem w obwodzie przekaźnik kontrolki ładowania i kabelek nr 86 podpiąłem bezpośrednio pod regulator napięcia. Odłączyłem kabel który wychodzi z prostownika i w jego miejsce podpiąłem voltomierz. Zapalam silnik... napięcie ok...od 14 do 15,3 V ( na tym odpietym kablu...czyli niby ładuje) Podczepiam ten kabel od ładowania i odłączam akusa... powinien silnik chodzic... a on sobie gaśnie;-) O co tu chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svitak Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Ja mam taki sam problem w jawie z tymi swiecami jak ty. Co prawda napiecie ok ale ja u siebie podejrzewam zapłon bo styki nie sa zbyt dobre, a ustawienie zaplonu według serwisówki powoduje ze motor nie pali :( . Jak dam przerwy na stykach nie 0,3 - 0,4 tylko z 1mm a nawet wiecej to motor działa ale objawy ze swiecami jak u ciebie. Załoze nowe styki i kondensatory i zobacze. A moze u cibie te swiece tak sie paskudza bo łyka olej ze skrzyni?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 4 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 chciałem sprawdzić czy w trasie też mają taki brzydki czarny kolor... i okazało się że nie... są ładniutkie jak cegiełka;) a i tak się przepalają... o co tu chodzi..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 Moje pytanie po zalozeniu swiecy i odpaleniu gasisz po chwili motor?Bo powinno sie jak odpalasz na nowej swiecy dac sie jej rozgrzac i to porzadnie (czyli sie przejechac pare kilosow). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svitak Opublikowano 4 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2005 A ja mam jeszcze jedno pytanie. Czy obydwie swiece szlak trafia czy na któryms garze jest to bardziej widoczne. U mnie np. tylko na prawym garze mam problemy ze swieca. Silnik po szlifach itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.