Skocz do zawartości

svitak

Forumowicze
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    wawa

Osiągnięcia svitak

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. A ja mam jeszcze jedno pytanie. Czy obydwie swiece szlak trafia czy na któryms garze jest to bardziej widoczne. U mnie np. tylko na prawym garze mam problemy ze swieca. Silnik po szlifach itp.
  2. Ja mam taki sam problem w jawie z tymi swiecami jak ty. Co prawda napiecie ok ale ja u siebie podejrzewam zapłon bo styki nie sa zbyt dobre, a ustawienie zaplonu według serwisówki powoduje ze motor nie pali :( . Jak dam przerwy na stykach nie 0,3 - 0,4 tylko z 1mm a nawet wiecej to motor działa ale objawy ze swiecami jak u ciebie. Załoze nowe styki i kondensatory i zobacze. A moze u cibie te swiece tak sie paskudza bo łyka olej ze skrzyni?? Pozdrawiam
  3. Dzieki. No i jak wkoncu zrobiłes?? kupiłes nowy wał , zregenerowałes czy kupiłes uzywke ??
  4. U mnie było tez 5 po poprzednim włascicielu, jednak wymieniłem nowe korkowe (32zł) i dałem 4 te metalowe i jest ok choc stan tych podkladek nie był idealny. Teraz jak zjade to sprzegło to daje całosc od cz350 bo akurat takie dostałem od kolegi i jest ok. Pozdrawiam
  5. Ja u siebie w Jawie mam przód od mz ale pompka od innego moto i spisuje sie super! niewiem niestety od jakiego ale moge zameilowac do poprzedniego własciciela i sie dowiedziec bo to on zakładał. Ewentualnie zrobie fotki i zapodam, moze bedziecie wiedzieli od czego to. Przy okazji zapytam czy jak jedziecie swoja mz po jakis nierównosciach to czy wam tez tak lataja klocki hamulcowe?? Troche mnie wkurza ten stukot. Pozdrawiam
  6. Mam pytanie do adamuha. Zanim rozebrałes silnik to miałes jakies objawy które by wskazywały na to ze łozyska na wale sa do dupy ?? Jakies stuki, poki, wycia ??
  7. Elo, odkreciłem magneto zdjąłem ten magnes, patrze a zimering OK. Zobaczyłem ze zaraz jak kolektor łaczy sie z cylindrem tam wylatuje troszke niespalonej mieszanki czy oleju i dostaje sie pod prawy dekiel. Zimering w takim razie odpada. Wydaje mi sie ze to zaplon. Ustawiłem wszystko według ksiazki i motor ni diabła nie pali (przerwa na przerywaczu 0,3 , 0,4 ) Potem ustawiłem jakis kosmos co był wczesniej czyli około 1mm nawet wiecej i motor zapalił ale te same objawy. Wymienie styki i kondensatory i zobacze. pozdrawiam
  8. Tak tez myslałem ze guma pod wplywem temperatury sie rozszczelnia bardziej. Nowe zimeringi zakładam jutro. Pozdrawiam!
  9. ja wybrałem jawe! ;) moze dlatego ze trafiła mi sie ładnie zrobiona i z tarcza z przodu, do tego dosc tanio. Mimo to ze stan do roboty to jestem na maxa zadowolony. FAJNY SPRZET! W MZ najbardziej wkurza mnie dzyn dzyn dzyn ;) a tak to tez jest fajna ;)
  10. dzieki serdeczne!! Jesli tylko mozna to zapytam czy jak bede wymieniac juz ten zimering to wypadało by cos przyokazji tam wymienic ??
  11. Elo Czy ktos moze mi powiedziec czy w jawie 350 da rade wymienic zimering od strony alternatora bez rozpołwienia silnika?
  12. Witam. Moze kranik masz zaje...ny i nie podaje tyle wachy co trzeba ?? To sie dzieje tylko na biegach czy na biegu jałowym tez ??
  13. na nagrzanym, coprawda bez swiateł. Problem w tym ze krecenie srubka mieszanki paliwowej niewiele co daje, tzn. Czy np. wykrece 2 obroty czy jeden to jakies specjalnej roznicy nie widze. On w ogóle jakos z duzym opoznieniem reaguje na moje regulacje i niewiele co one zmian przynoszą. Kurde moze to naprawde za uboga mieszanka i podniose iglice. Edytuje posta: Własnie zobaczyłem ze tam w magneto pojawił sie olej, minimalnie ale jest i moze z tamtad bierze lewe powietrze przez zimera? Tylko dlaczego dopier po nagrzaniu sie silnika?? A moze to kondensatory jeszcze? Juz sam niewiem ;)
  14. Witam. Mam taki problem. Jak odpale jawe (zimny silnik) chodzi w miare dobrze natomiast jak sie juz troche nagrzeje to na niskich obrotach zaczyna sie dusic. Motor jest na dotarciu i trudno nim jezdzic nie nie gazujac przy ruszaniu i nie krecac na obroty. Na wysokich obrotach wszystko super. Dodam ze załozyłem nowe swiece setki i po przejechaniudosłownie 20 km były na maksa okopcone(czarne) ale suche. Gaznik jest przeczyszczony i wyregulowany (zreszta zadna regulacja nic nie daje choc nie bawilem sie z iglica jeszcze) lewego powietrza raczej na nie dostaje. (nowe uszczelki i silikon) Za kazda pomoc b.dziekuje Pozdrawiam
  15. Dzieki za wszystkie rady. Narazie zrobiłem 100 km przy dosc spokojnej i plynnej jezdzie. Niestety mam i tak dalej z nia maly problem ale zaloze nowy temat i opisze przypadek. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...