Skocz do zawartości

WSK175 tuleja chromowana


Yolaos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie jak wyżej.Jeden z moich klientów ma firmę, która zajmuje

się pokrywaniem części maszyn chromem technicznym.Nie nadaje się

ponoć taka obróbka do celów dekoracyjnych, bo jest trochę matowa powłoka.W trakcie rozmowy wyszło że sam odbudowuje stare samochody

(renowacja ołowiem,mosiądzem,cyną), a dla znajomych robił chromowanie

tulei cylidrowych w motocyklach.Warstwa chromu jakieś 50-100 mikronów.

Tą technologią powlekają u niego nawet 6-cio metrowe tłoczyska siłowników

hydraulicznych.

Ciekawi mnie czy ktoś się z tym spotkał, no i oczywiście jaka może być trwałość takiej warstwy na tulei np.WSK175 w porównaniu do standartu?

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stosuje się.

Z tym że jest to specjalna technologia, chrom powinien byc porowaty tak aby olej miał się gdzie zatrzymywać.

Powszechne jest w silnikach dwusuwowych stosowanie aluminiowego cylindra z warstwą chromu na gładzi.

W silnikach Diesla także spotkałem się chromowaną gładzią cylindrową, stosowane były wówczas inne pierścienie tłokowe bez warstwy chromu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...