SEBA_08 Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 Koledzy czy ktos wie jak sie ustawia rozrzad w Hondzie CB650 ona ma i walek w glowicy i 8 zaworow. Prblem mam taki ze na lewej stronie walka sa 4 kreseczki a na prawej takie dziwne fahowe wyciecie nie ma zadnych napisow literek i ja poprostu nie wiem na co mam zwracac uwage i jak to ma byc. Jesli ktos wie prosze napiszcie bo stoje z robota a zaraz lato sie skonczy :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2005 A ze zadam takie niedyskretne pytanie - kto to demontował i dleczego nie oznaczył wszystkiego jak potrzeba?? Na pewno mysisz ystawić wał na T, czyli w górne położenie. Wałek ustawiasz tak, by zawory na 4 cylindrze mijały się (czyli były oba trochę wciśnięte) a na 1 jednakowo uniesione (tak jak do pomiaru luzów). Zobacz co wtedy pokażą Twoje magiczne znaczki, a na przyszłość, jak się nie ma serwisówki radzę znaczyć wsztsko :-) to nie będzie problemów teo typu (chyba ze kupiłeś motocykl w katronie, to zwracam honor). Pozdro, paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Musisz trochę kumać po angielsku wtedy - Idź tutaj: http://cosky1.tripod.com/ http://cosky1.tripod.com/index.html - to jest serwisówka. I jeszcze idź tutaj (jak ci mało :) ) http://kz400.com/CB650/ A na koniec to idź tu http://sohc4.us/forums/index.phpTam jest ponad 3000 użytkowników HOndy SOHC. Ja tam ciągle siedzę i nigdy nie zawiodło! Pozdrawiam Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigo7 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Musisz trochę kumać po angielsku wtedy - Idź tutaj: http://cosky1.tripod.com/ http://cosky1.tripod.com/index.html - to jest serwisówka. I jeszcze idź tutaj (jak ci mało :wink: ) http://kz400.com/CB650/ A na koniec to idź tu http://sohc4.us/forums/index.phpTam jest ponad 3000 użytkowników HOndy SOHC. Ja tam ciągle siedzę i nigdy nie zawiodło! PozdrawiamWitajjestem właścicielem cb650c i poszukuję części do silnika, czy masz może jekieś namiary ? Z tym gościem z allegro już rozmawiałem, jesteśmy umówieni na przyszłą wiosnę....a ja już cały wyremontowałem, ale mogę jeżdzić tylko z plecakiem z powody awarii wolnego koła (sprzegła rozrusznika)...........pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Aha! bendix w rozruszniku? Robiłem, robiłem... ;) Więc tak - teoria jest że trzeba rozpoławiać silnik (skrzynię biegów, itp.) jednak w praktyce ja naprawiłem swój w 4 godziny, a teraz to nawet szybciej bym zrobił, bo wiem co i jak :icon_arrow: (znalazłem ten sposób na forum SOHC4) oto oryginał, pod spodem tłumaczenie It can be done! Not only have I done it, but a few weeks ago Steve Tenenbaum and I did his. You don't even have to take the engine out of the bike. Here's how: 1. Remove oil pan, clutch cover, & clutch. The clutch "requires" a special socket from Honda, but I made it out of a 1" diameter steel plumbing pipe and a dremel. Follow the manual's instructions, but don't disassemble the clutch, just take it out. 2. Loosen the two bolts holding the primary shaft in and slide it out. The starter clutch is bolted to the primary drive chain gear, so the chain will keep it from falling out. 3. There are three bolts that hold the starter clutch to the primary gear - you need a Torx 30 head to get them out. You can see them through the hole the primary shaft slid out of. It's tricky, because you have to go through the holes in the starter gear to get to the bolts, and you have to loosen all three before taking it out because the bolt head won't fit through the holes in the starter gear. Once unbolted it should drop out, and you can see what's wrong with it. On mine and Steve's both, the three holes in the edge of the clutch-outer were warped, and the springs behind the roller push-pins were mangled. Here's a link to the parts, and this site uses the same diagrams the dealers do: It took us about 2.5 hours to change out Steve's and neither of us have had any problems since the operation. The parts can be expensive, but if you look on eBay you can sometimes get lucky. Email me if you have any questions, and if you live near St. Louis, MO I'd be glad to help out. Good luck! Naprawa rozrusznika Honda CB 650:Postaw moto na nóżkispuść olej, zdemontuj miskę olejowązdemontuj osłonę sprzęgłazdemontuj osłonę zapłonu (coby potem delikatnie silnikiem kręcić)zdejmij kosz sprzęgłowy (trzeba dorobić specjalny klucz - ja zrobiłem z nasadki 24 i parę minut pracy gumówką :icon_arrow: ) Aha! do tego trzeba zablokować silnik (najszybciej jakiś kij w tylne koło)teraz trzeba odkręcić 2 śruby trzymające takie czarne blaszki które trzymają wał od sprzęgławyjmij wał od sprzęgła (lekko idzie)i teraz przez ten otwór zobaczysz takie kółko zębate z otworami - to jest koło zdawcze od rozrusznikaznajdź końcówkę torx 30 i delikatnie obracając silnikiem zobaczysz w tych otworach w zębatce 3 śruby torxtrzeba je wykręcić (czujna sprawa - trzeba je najpierw poluzować wszystkie po kolei a dopiero potem wyjąć)jak wyjmiesz te śruby to ci bendix powinine wypaść z silnika teraz trzeba go obejrzeć - najczęścięj siadają tam takie sprężynki i popychacze przy tych sprężynkach - ale to jest kwestia indywidualna - ja miałem "spuchnięte" te popychacze, więc nie chodziły płynnie w swoich łożach. Pojechałem delikatnie pilniczkiem i jest GIT! Potem złożyć do kupy i już! Czujny moment to złożyć to kupy bendix z zębatką i wsadzić to do środka - da się, ale czujnie! No i to chyba tyle co do rozrusznika. Co do części - hmmmmm .... :icon_twisted: ja to się nie bujałem. Jak moja stara Hondzia wołała o solidniejsze naprawy to poszedłem na www.mobile.de znalazłem sztukę z 38000 przebiegu (2 właściciel, normalnie nówka sztuka oryginalna instrukcja, narzędzia, itp) pod Hanoverem, poleciałem gazolotem kombi i za 500 euro miałem nowy motor. Teraz za 1500 euro wiszą 2 sztuki w pieknym stanie - kolo sprząta garaż :banghead: Wg mnie tylko to się opłaca na dłuższą metę - przekładasz części (silnik teraz to też część) więc nie trzeba żadnych opłat płacić, a i masz kupę części na zapas albo sprzedaż. Ja tam jestem BARDZO zadowolony :icon_arrow: No i mam nadzieję że te wypociny pomogą :D Pozdrawiam! Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 musisz popaterzeć oraz rozejżeć się za jakimiś serwisówkami lub ksiażkami do tego twojego motocykla.A przecięż chyba powinny być jakieś punkty zaznakowane na trybach zęby było wiadomo jak założyć i ustawić poprawnie rozrząd>Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.666 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Koledzy czy ktos wie jak sie ustawia rozrzad w Hondzie CB650 ona ma i walek w glowicy i 8 zaworow. Prblem mam taki ze na lewej stronie walka sa 4 kreseczki a na prawej takie dziwne fahowe wyciecie nie ma zadnych napisow literek i ja poprostu nie wiem na co mam zwracac uwage i jak to ma byc. Jesli ktos wie prosze napiszcie bo stoje z robota a zaraz lato sie skonczy :icon_mrgreen:Witam temat stary, bo z 2005 r, tak więc nie wiem czy aktulny, ale...1.Stajesz po stronie zapłonu silnika2. Na wałku rozrządu po tej właśnie stronie jest nacięcie, które musi być równolegle do poziomej płaszczyzny głowicy i być po twoje prawej stronie3.Wał korbowy ustawiasz na T14. Łączysz łańcuchem i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 musisz popaterzeć oraz rozejżeć się za jakimiś serwisówkami lub ksiażkami do tego twojego motocykla.A przecięż chyba powinny być jakieś punkty zaznakowane na trybach zęby było wiadomo jak założyć i ustawić poprawnie rozrząd>Pozdr A przecięż link do serwisówki podałem wyżej...... i do innych materiałów też.... :icon_mrgreen: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Panowie, wiem, ze odgrzeje kotleta :)Chcialem zapytac o ten bendiks- jakie sa objawy tego ze przepuszcza? U mnie ostatnio dosc czesto pojawia sie objaw, ze rozrusznik kreci jak szalony, a walek stoi, trzeba kilka razy nacisnac starter zeby zakrecil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 No to właśnie opisałeś symptomy. :) Wypada zajrzeć. zastosuj się do opisu powyżej i na pewno coś poprawisz. Części co puszczają to te tłoczki, albo o wiele częściej, padają sprężynki. Był taki moment że jak mi oryginalne padły to zrobiłem ze struny gitarowej. Chyba z H kręciłem... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 Super, ze nie trzeba rozpolawiac silnika, bo dopiero co tulejowalem cylindry i zmienialem pierscienie :) Zajrze tam na pewno, tylko najpierw nowa wiazka, bo gdzies zginela iskra na 1 cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 28 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2015 Na mnie pierścienie czekają... aż będę miał dosyć czasu. Mam w planach gruntowny remont, całkowita rozbiórka, szkiełkowanie, piaskowanie, malowanie i tak dalej :) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ox4ride Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Hej!Udało się uniknąć struny (przyda się bardziej na wiośle), użyłem kompletu OEM z Hondy tulejki i sprężynki. Działa jak marzenie. Zajął się nią w końcu mechanik, a nie ja weekendowo. W końcu jest bliżej niż dalej poprawnego funkcjonowania. Ponoć pojeździ, ale jest zmęczona życiem - dlatego trzeba o nią zadbać. Tak przyszłościowo - znajdzie się jeszcze gdzieś/u kogoś gaźniki do niej? Ewentualnie czy jest możliwość ich całkowitej regeneracji. Faktycznie jest w nich trochę druciarstwa poprzedniego właściciela.Buber - szacun za plany! Ja sam chętnie zrobiłbym to swojej, zwłaszcza, że silnik był ze 3 razy ściągany z ramy, ale od zakupu zrobiłem nią ~200 km i walczyliśmy o jej życie. Teraz wiem, że można ją dopieszczać :D Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.