Skocz do zawartości

CB 500, ER-5, GS 500 czy JX 600N? - czyli mój pierwszy motor


Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie :)

 

Kazdy chwali swoje, a Ty zrobisz tak jak uważasz :(

 

Może po prostu rozglądaj się za jednym i drugim i weźmiesz to, co będzie w lepszym staie technicznym :D

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Myślę, że jako pierwszy motocykl możesz rozważyć GSa lub ERa (nawiasem mówiąc było porównanie tych dwóch motocykli na łamach Świata Motocykli) ew. XJ 600. Cenowo jak zauważyłeś są podobne, GS i ER są tańsze w eksploatacji wiadomo dwa cylindry, natomiast XJ 600 z racji 4 cylindrów jest dynamiczniejszy no i trochę szybszy.

Przy zakupie powinieneś wziąć pod uwagę także dostępność części i serwisów.

Z własnego doświadczenia mogę ci doradzić - na pierwsze oględziny motocykla możesz pojechać sam, natomiast gdy się już zdecydujesz kupić na oględziny weź ze sobą mechanika motocyklowego. Jest to jakiś koszt lecz będziesz miał pewność, że kupujesz sprzęt pewny technicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia mogę ci doradzić - na pierwsze oględziny motocykla możesz pojechać sam' date=' natomiast gdy się już zdecydujesz kupić na oględziny weź ze sobą mechanika motocyklowego. Jest to jakiś koszt lecz będziesz miał pewność, że kupujesz sprzęt pewny technicznie.[/quote']

 

A czy wybranie się z motocyklem na przegląd do autoryzowanego salonu zamiast wożenia ze sobą mechanika to dobry pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Do niedawna miałem ten sam problem co Ty.

Najpierw myslalem nad GS, potem nad GPZ - to byl moj pewniak. Niestety z relazji znajomych i mechanikow, jesli ktos nie za reguralnie zaworki ustawial to szybko leciały glowice, wiec kupno GPZ w Polsce sobie odpuściłem. Jak pojechałem ogladac XJ 600N to juz wiedzialem ze kupie XJ - motocykl najwiekszy gabarytowo z tych co wymieniłes, 4 gary = przyjemna praca silniczka, zawory co 24 tysiace. XJ ti "kawał" motocykla w porownaniu do GS czy ER.

Jeżdziłem, szukałem ale wiekszosc w fatalnym stanie (szukałem czegos do 7k). wkońcu trafiła się piekna XJ 600 S '92 i ja własnie teraz ujezdzam (od tygodnia)

Radocha jak cholera :)

Powyzej 4 tyś obrotów zaczyna wibrowac ale tak kolo 5 juz te wibracje sa mniej odczuwalne.

Zycze Ci powodzenia w poszukiwaniach, wytrwalosci i nerwow ze stali zeby tych "telefonicznych czarodziejow" nie po zabijac :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...