bartasvw Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Przy zimnym odpalaniu nie mogę odpalić mojej DT-wymieniłem swiece na NGK przystosowaną do Yamaha i nic nie pomaga,filtr powietrza ok.co to może być?Proszę bardzo o pomoc.Pozdrawiam właścicieli LC II. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 To jak ją odpalasz ? na pych czy dajesz jej pod świece? kiedy był zmieniany tłok albo co kolwiek robione w silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasvw Opublikowano 8 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 odpalam ale po 4 min. kopania co to może być-silnik nie wiem kiedy był robiony bo kupiłem niedawno...POMOCY!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Heheheh no to masz wydatek tłok+szlif, to jest najbardziej prawdopodobne, ja w DT125 mialem że gorzej odpalała zimna, a ciepła zawsze z pierwszego, teraz mam nowy tłok i cylinder po szlifie i odpala zawsze za pierwszym i koprecha 2 razy taka jak była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Mozesz napsiac w jaki spsób odpalasz motocykl?? bo może tu lezy problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Mozesz napsiac w jaki spsób odpalasz motocykl?? bo może tu lezy problemTO bardzo mozliwe. NIektorzy sa przyzwyczajeni do jawek czy rometow i odkrecaja manete do konca :D . Mialem juz wiele takich przypadkow. Gazu albo zero albo naprawde maluteńko. Jak nie to to tak jak pisze Enduras. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasvw Opublikowano 8 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 podchodzę do motoru (silnik jest zimny) nastawiam kluczyk na środkowej pozycji On i daje kopa i tak z 30 razy potem odpoczynek i następne 30 razy, potem następne 30 i odpala.Nie wiem co jest kompresja niby jest.Na ciepłym silniku motor odpala bez problemów. dzieki za pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Na zimnym silniku daj ssanie i zero gazu jak to polecam regulscje gaźnika, jeżeli to też nie to twedy może byc konieczna zmiana tłoczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 To moze zaczne od rzeczy najporstszych :D ale czesto sie o nich zapomina (mi tez sie to zdarzylo): 1. Kluczyk przekrecasz do końca2. Masz taki przełacznik przy kierownicy to tez na on 3. włacz ssanie i ZERO !! gazu 4. odkreci paliwo :) 5. sprawdz czy jest iskra albo sprawdz na starej swiecy to rzeczy oczywiste ale czasem zdarza sie zapomniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Ja mam coś innego: Wraz z nagrzewaniem się silnika rosną wolne obroty. Jeśli na zimnym jest ok. 1200-1300/min to jak się nagrzeje (np po 15 min jazdy) dochodzi do 2500-3000/min. Silnik odpalam zawsze bez ssania, chyba że wyjątkowo nie odpala z 1,2 ani 3 kopa, wtedy dopiero załączam ssanie. Z zimnego prawie zawsze odpala z 1 kopa, na gorącym zazwyczaj z 2-3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasvw Opublikowano 8 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 no właśnie z gaźnikiem coś mam nie tak(chyba jest do regulacji) bo jak wrzucam ssanie to motor mi gaśnie a jak ssanie wyłącze to obroty się zwiększają (czyli odwrotnie niż powinno być).Czy w Yamaha Dt 80 LC II jest coś takiego jak pompka przy gaźniku aby napompować trochę paliwa?A co do ssania to objawy są takie jak napisałem wyżejNo i jeszcze jak zmieniam kont pochylenia motoru to obroty się zmieniają-jak przekręce tak,że linka gazu jest lekko naprężona to obroty mocno rosną(czy linka jest za krótka?,czy coś innego?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 bez przekręcania kluczyka bez włączania on/off odkrec kranik*,kopnij energicznie 3 razy po czym włącz na on przekręc kluczyk i kopnij.jak odpali nie dziekuj. :D moze masz gdzies zawinięta linke albo tak pochylasz motor ze linka sie napina za mocno i porpostu obroty rosna bo ciągniesz za linke.jak dodajesz gazu tez linka sie naciąga.pąpki nie ma,to nie komar :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasvw Opublikowano 8 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 za odkręcenie gaznika należy rozumieć odkręć kranik paliwa tak?a linka sprawdzałem nigdzie nie jest zwinięta a porzy ostrym np.na postoju w prawo kierownicą to obroty rosną jakbym ostro trzymał gaz...hmyyy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 U mnie też tak jest przy maksymalnym wychyleniu kiery w prawo, linka jest za mocno naciągnięta (ale wole to, niż żeby gumowa powłoka pancerza miała się się rozsmarowywać na gorącym dyfuzorze :lol: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 podchodzę do motoru (silnik jest zimny) nastawiam kluczyk na środkowej pozycji On i daje kopa i tak z 30 razy potem odpoczynek i następne 30 razy' date=' potem następne 30 i odpala.Nie wiem co jest kompresja niby jest.Na ciepłym silniku motor odpala bez problemów. dzieki za pomoc...[/quote'] Trzeba mieć naprawde samozaparcie aby tak odpalać. Warto sprawdzić przede wszystkim gaźnik i ssanie jeśli ciepły chodzi normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.