Skocz do zawartości

Nie mogę odpalić mojej Yamahy DT LC II 1994r. jak jest zimny


bartasvw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Heheheh no to masz wydatek tłok+szlif, to jest najbardziej prawdopodobne, ja w DT125 mialem że gorzej odpalała zimna, a ciepła zawsze z pierwszego, teraz mam nowy tłok i cylinder po szlifie i odpala zawsze za pierwszym i koprecha 2 razy taka jak była.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz napsiac w jaki spsób odpalasz motocykl?? bo może tu lezy problem

TO bardzo mozliwe. NIektorzy sa przyzwyczajeni do jawek czy rometow i odkrecaja manete do konca :D . Mialem juz wiele takich przypadkow. Gazu albo zero albo naprawde maluteńko. Jak nie to to tak jak pisze Enduras. ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To moze zaczne od rzeczy najporstszych :D ale czesto sie o nich zapomina (mi tez sie to zdarzylo):

 

1. Kluczyk przekrecasz do końca

2. Masz taki przełacznik przy kierownicy to tez na on

3. włacz ssanie i ZERO !! gazu

4. odkreci paliwo :)

5. sprawdz czy jest iskra albo sprawdz na starej swiecy

 

 

to rzeczy oczywiste ale czasem zdarza sie zapomniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam coś innego: Wraz z nagrzewaniem się silnika rosną wolne obroty. Jeśli na zimnym jest ok. 1200-1300/min to jak się nagrzeje (np po 15 min jazdy) dochodzi do 2500-3000/min. Silnik odpalam zawsze bez ssania, chyba że wyjątkowo nie odpala z 1,2 ani 3 kopa, wtedy dopiero załączam ssanie. Z zimnego prawie zawsze odpala z 1 kopa, na gorącym zazwyczaj z 2-3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie z gaźnikiem coś mam nie tak(chyba jest do regulacji) bo jak wrzucam ssanie to motor mi gaśnie a jak ssanie wyłącze to obroty się zwiększają (czyli odwrotnie niż powinno być).Czy w Yamaha Dt 80 LC II jest coś takiego jak pompka przy gaźniku aby napompować trochę paliwa?A co do ssania to objawy są takie jak napisałem wyżejNo i jeszcze jak zmieniam kont pochylenia motoru to obroty się zmieniają-jak przekręce tak,że linka gazu jest lekko naprężona to obroty mocno rosną(czy linka jest za krótka?,czy coś innego?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez przekręcania kluczyka bez włączania on/off odkrec kranik*,kopnij energicznie 3 razy po czym włącz na on przekręc kluczyk i kopnij.jak odpali nie dziekuj. :D moze masz gdzies zawinięta linke albo tak pochylasz motor ze linka sie napina za mocno i porpostu obroty rosna bo ciągniesz za linke.jak dodajesz gazu tez linka sie naciąga.pąpki nie ma,to nie komar :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podchodzę do motoru (silnik jest zimny) nastawiam kluczyk na środkowej pozycji On i daje kopa i tak z 30 razy potem odpoczynek i następne 30 razy' date=' potem następne 30 i odpala.Nie wiem co jest kompresja niby jest.Na ciepłym silniku motor odpala bez problemów. dzieki za pomoc...[/quote']

 

Trzeba mieć naprawde samozaparcie aby tak odpalać.

Warto sprawdzić przede wszystkim gaźnik i ssanie jeśli ciepły chodzi normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...