Skocz do zawartości

Nie mogę odpalić mojej Yamahy DT LC II 1994r. jak jest zimny


bartasvw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam dokładnie tak samo idzie 80-85km/h (zablokowana) na pych odpala ,ale mam sposób na odpalanie ;) wrzucam bieg i ruszam motor do przodu killka raz ,tak żeby tłok pochodzil i potem motor mi odpala.

P.S.SSanie mi chyba nie działa (jak to naprawić ? )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze przy ściągnięciu wężyka obroty mi na jałowym wzrosły do 4 tys.Czy to normalne,tak ma być

No jasne bo bierze lewe powietrze, a lewe powietrze= wyzsze obroty. Tak samo jak zakrecisz kranik i bedzie caly czas silnik wlaczony. Jak benzynki zacznie w gazniku brakowac motocykl zlapie wysokie obroty i zgasnie

 

co do tego powietrza i obrotow ja mam cos takiego . Odpale obroty wysokie jakies 3-4 tys ( jalowe) ale dodam lekko gazu i juz spadaja i utrzymuja sie zwykle jakowe 1,5-2 tys . Czym to moze bys spowodowane ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.S.SSanie mi chyba nie działa (jak to naprawić ? )

Spróbuj przeczyścić gażnik a wogle czemu uważasz że nie działa?

 

co do tego powietrza i obrotow ja mam cos takiego . Odpale obroty wysokie jakies 3-4 tys ( jalowe) ale dodam lekko gazu i juz spadaja i utrzymuja sie zwykle jakowe 1,5-2 tys . Czym to moze bys spowodowane ??

3-4 tyś to troche duoz ale zawsze na początku chwile na wwyższych chodzi aż siweca złapie troche temperatury do pracy

 

kurde ja też coś się boje o ten dozownik bo coś strasznie mało oleju ubywa  i motor w ogóle nie kopci tzn.tylko chwile po odpaleniu mocno dymi (to normalne?) ,pali też kiepsko. Jak sprawdzić czy dozownik działa ? Bo od zbiorniczka z olejem idą dwie rurki 1.odpowietrzająca (od góry) i 2.z dołu doprowadzająca olej do silnika (czarna rurka wchodzi z przodu silnika do bocznego "karteru" ) i właśnie to mnie trochę dziwi (motor niedawno kupiłem) bo przecież olej chyba powinien mieszać się z paliwem czyli powinien wpływać od razu za kranikiem z benzyną ? .CZy mi tam jeszcze jakieś dopływu nie brakuje.sorry za głupie pytania  

Pytam bo nie miałem wcześniej motoru z dozownikiem i za bardzo nie wiem jak to działa...

Ze zbiornika idzie olej do dozownika który napedzany jest od wału i łoczy olej do gaźnika. Jak chcesz zobaczyć czy działa to zdejmij na chwile ale tylko na chwile przy zapalonym silniku ten wężyk co idzie z dozownika do gaźnika i zoabacz czy olej podaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ssania uzywam tylko aby zapalic moto, po kilku sekundach wylaczam ssanie,

jezeli silnik jest juz choć troche zagrzany to to jest normalka ze jak wlaczysz ssanie to ci silnik gasnie, ssanie jest tylko aby zapalic zimny silnik

 

co do kopania, nie doczytalem wkoncu czy zapalasz go na ZERZE gazu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc u mnie po waszych radach jest ok.Nie jest idealnie ,ale za 3-4 razem zapala ,zapalam bez gazu ,na ssaniu (jednak działa :roll: ),a jak są jakieś problemy to przed rozpalaniem ruszam motor kilka razy do przodu na biegu (tak żeby tłok pochodził) i potem od razu cyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...