bartasvw Opublikowano 15 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 hmyyy mi coś słabo odpala na zimnym silniku nie wiem co jest.Na pych odpala ok-świece wymieniłem olej leje do baku,max85h idzie.co to może być?Na ciepłym odpala ok.Pozdro i proszę o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 ja mam dokładnie tak samo idzie 80-85km/h (zablokowana) na pych odpala ,ale mam sposób na odpalanie ;) wrzucam bieg i ruszam motor do przodu killka raz ,tak żeby tłok pochodzil i potem motor mi odpala.P.S.SSanie mi chyba nie działa (jak to naprawić ? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasvw Opublikowano 15 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 no właśnie ssanie mi też nie działa może tu jest przyczyna! Jak naprawić ssanie?Kto wie?U mnie też jak tłok rozruszam to odpali.Hmmyy prosimy o pomocną rade.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 Teraz ja off topic ;) ile pala wse masyny przy ostrej jezdzie a ile spala w tasie po asfalcie i jaka miszanke lac :P Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 I jeszcze przy ściągnięciu wężyka obroty mi na jałowym wzrosły do 4 tys.Czy to normalne,tak ma być No jasne bo bierze lewe powietrze, a lewe powietrze= wyzsze obroty. Tak samo jak zakrecisz kranik i bedzie caly czas silnik wlaczony. Jak benzynki zacznie w gazniku brakowac motocykl zlapie wysokie obroty i zgasnie co do tego powietrza i obrotow ja mam cos takiego . Odpale obroty wysokie jakies 3-4 tys ( jalowe) ale dodam lekko gazu i juz spadaja i utrzymuja sie zwykle jakowe 1,5-2 tys . Czym to moze bys spowodowane ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2005 .S.SSanie mi chyba nie działa (jak to naprawić ? )Spróbuj przeczyścić gażnik a wogle czemu uważasz że nie działa? co do tego powietrza i obrotow ja mam cos takiego . Odpale obroty wysokie jakies 3-4 tys ( jalowe) ale dodam lekko gazu i juz spadaja i utrzymuja sie zwykle jakowe 1,5-2 tys . Czym to moze bys spowodowane ??3-4 tyś to troche duoz ale zawsze na początku chwile na wwyższych chodzi aż siweca złapie troche temperatury do pracy kurde ja też coś się boje o ten dozownik bo coś strasznie mało oleju ubywa i motor w ogóle nie kopci tzn.tylko chwile po odpaleniu mocno dymi (to normalne?) ,pali też kiepsko. Jak sprawdzić czy dozownik działa ? Bo od zbiorniczka z olejem idą dwie rurki 1.odpowietrzająca (od góry) i 2.z dołu doprowadzająca olej do silnika (czarna rurka wchodzi z przodu silnika do bocznego "karteru" ) i właśnie to mnie trochę dziwi (motor niedawno kupiłem) bo przecież olej chyba powinien mieszać się z paliwem czyli powinien wpływać od razu za kranikiem z benzyną ? .CZy mi tam jeszcze jakieś dopływu nie brakuje.sorry za głupie pytania Pytam bo nie miałem wcześniej motoru z dozownikiem i za bardzo nie wiem jak to działa...Ze zbiornika idzie olej do dozownika który napedzany jest od wału i łoczy olej do gaźnika. Jak chcesz zobaczyć czy działa to zdejmij na chwile ale tylko na chwile przy zapalonym silniku ten wężyk co idzie z dozownika do gaźnika i zoabacz czy olej podaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 jeden koles powiedzial mi ze jak nie chce palic na zimnym to albo kompresja słaba albo swieca nie taka..:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasvw Opublikowano 17 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 swieca nowa orginalna taka jaka powinna być w Yamaha DT NGK ,kompresja ok.myślę,że trzeba zrobić ssanie gdyż nie działa może to mieć znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 17 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2005 ok.myślę' date='że trzeba zrobić ssanie gdyż nie działa może to mieć znaczenie?[/quote']Ma a poczym poznałeś że ssanie nie działa :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasvw Opublikowano 18 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 bo jak wyciągam ssanie to obroty maleją i motor gasnie natomiast jak wcisne ssanie to obroty się zwiększają i motor pracuje na niskich obrotach a na początku powinien mieć chociaż troche zwiększone.Czyli działa odwrotnie jak powinien więc coś jest z nim nie tak :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 ja ssania uzywam tylko aby zapalic moto, po kilku sekundach wylaczam ssanie,jezeli silnik jest juz choć troche zagrzany to to jest normalka ze jak wlaczysz ssanie to ci silnik gasnie, ssanie jest tylko aby zapalic zimny silnik co do kopania, nie doczytalem wkoncu czy zapalasz go na ZERZE gazu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 18 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2005 więc u mnie po waszych radach jest ok.Nie jest idealnie ,ale za 3-4 razem zapala ,zapalam bez gazu ,na ssaniu (jednak działa :roll: ),a jak są jakieś problemy to przed rozpalaniem ruszam motor kilka razy do przodu na biegu (tak żeby tłok pochodził) i potem od razu cyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.