Skocz do zawartości

ETZ MZ 251 pali 10 na 100


Gość ffiilliippoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ffiilliippoo

Jestem tu początkujący i niewiem jeszcze co i jak ale mam problem ze spalaniem (tak jak w temacie) przesiadlem sie z JAWY 350 i dopiero poznaje MZ. Nadmienie ze motocykl jest z 1991r.

(normalnie chyba zbankruutuje na benie)

Co mam sprawdzic od czego mam zacząć i piszcie jak do laika bo konkretnie nieznam tego motoru. :oops: ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze gaxnik (przeczyścić, zamontować, ustawić, ewentualnie kupic nowe dysze--> komplet naprawczy gaźnika) po drugie zapłon (musi byc dobrze ustawiony 3.00 - 2.50 mm przed GMP) po trzecie filtr powietrza(znajduje sie w lewym boczku, ale dotrzesz do niego od prawej strony przez ściagnięcie pokrywy akumulatora i potem wyjęciu akumulatora, tam będzie taka śrubka na klucz 10, odkręc i wyciągnij pokrywe, a potem filtr -->jesli jest mokry, zakurzony, zapchany lub podarty to do wymiany) po czwarte sprawdź pierścienie na tłoku (zdejmij głowice, cylinder i tłok, potem zdejmij jeden pierścień z tłoka i włóż go w środek cylindra od dołu --> w pozycji w jakiej pracował<-- jesli przerwa między końcami pierścienia bedzie zbyt duza, powyżej 1,5 mm to znaczy że pierścienie są juz wyrobione (ten wymiar 1,5mm możesz traktować z MAŁĄ tolerancją)

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...