Gość ffiilliippoo Opublikowano 7 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2005 Jestem tu początkujący i niewiem jeszcze co i jak ale mam problem ze spalaniem (tak jak w temacie) przesiadlem sie z JAWY 350 i dopiero poznaje MZ. Nadmienie ze motocykl jest z 1991r.(normalnie chyba zbankruutuje na benie)Co mam sprawdzic od czego mam zacząć i piszcie jak do laika bo konkretnie nieznam tego motoru. :oops: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 pierwsze co to odpowiednia regulacja gaznika spr. poziom paliwa mozliwe ze jest zbyt wysoki ustaw dobrze zapłon on tez ma duze znaczenie jesli chodzi o spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlsenMZ Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Po pierwsze gaxnik (przeczyścić, zamontować, ustawić, ewentualnie kupic nowe dysze--> komplet naprawczy gaźnika) po drugie zapłon (musi byc dobrze ustawiony 3.00 - 2.50 mm przed GMP) po trzecie filtr powietrza(znajduje sie w lewym boczku, ale dotrzesz do niego od prawej strony przez ściagnięcie pokrywy akumulatora i potem wyjęciu akumulatora, tam będzie taka śrubka na klucz 10, odkręc i wyciągnij pokrywe, a potem filtr -->jesli jest mokry, zakurzony, zapchany lub podarty to do wymiany) po czwarte sprawdź pierścienie na tłoku (zdejmij głowice, cylinder i tłok, potem zdejmij jeden pierścień z tłoka i włóż go w środek cylindra od dołu --> w pozycji w jakiej pracował<-- jesli przerwa między końcami pierścienia bedzie zbyt duza, powyżej 1,5 mm to znaczy że pierścienie są juz wyrobione (ten wymiar 1,5mm możesz traktować z MAŁĄ tolerancją) PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Jeszcze sprawdz czy masz dobre ciśnienie w oponach i czy koła obracają się lekko (czasami przedni mamulec trzyma) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 U mnie kiedyś w podobnym przypadku winna okazała się cieknąca uszczelka kranika :roll: :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ffiilliippoo Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Potrzebuje ustawień gaźnika bo wina tkwiła w tym ze pod regulacją iglicy byla podłożona nakrętka i teraz niechce chodzić na jałowych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.