Marlew Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 A teraz ciekawa sprawa z olejem - po kupnie jezdziłem na pełnym syntetyku Midland 10w50 - w czasie ostrej jazdy ubywało ok. 150-200 ml na 1000 km' date=' niestety przed wyjazdem do oleju przedostała się benzyna i nie zdazyłem kupić Midlanda i zalalem Motula Ester 15w50 - zuzycie w trasie skoczyło do 0' date='4 -0,5 l/1000 [/quote''] ciekawy temat ogólnie, a szczególnie zaciekawił mnie wątek olejowy. co to za olej? skąd pochodzi? gdzie go można kupić? pozdrawiamm Ja go kupuję u byłego dealera już nieistniejącej w Europie marki Quaker State. W tej chwili mają w ofercie szwajcarskie oleje Midland (i do samochodu i moto) aktualnie w promocji pełny syntetyk 10w50 do motocykla (specyfikacja SH - bez dodatków obniżających tarcie) w cenie 20 pln/litr - dla mnie rewelacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Chcialem cos mocnego, wygodnego, niepokornego a przy tym sprawdzonego i niezawodnego- to wszystko znalazlem w duzym bandycie.PS. poza tym fajnie jest nie rzucac sie zbytnio w oczy a wiele potrafic :-) Cześć!Zgadzam się z Tobą w 100%. Od kwietnia jeżdżę B12S ('01) i jestem mocno zadowolony ;) Lecz czy można polecić ten sprzęt początkującemu motocykliście... Jak świat szeroki są różne opinie, jednak masa, moment i ogólne obycie z ważącym ćwierć tony czterocylindrowcem moim zdaniem wymagają praktyki. Spalanie na poziomie 6,5-7,9 w mieście nie jest rekordem ekonomii, lecz na trasie z pełnym obciążeniem (ja&kobita, 3kufry, tankbag; 130-160 kph) Bandita spalała ok.6 litrów/100km. Rekordowe spalanie uzyskaliśmy przy jeździe w grupie z V=90 kph i-wierzcie lub nie-wyniosło 4,5 litra :P Jeżdżę raczej spokojnie, lecz podczas wyzyty na torze w ubiegły weekend gaźniki zassały rekordowe 11,7 ltr V-PowerRacing na stówkę. Reasumując temat spalania: nie jest źle! Moja mała Bandita (600ccm) paliła mniej w mieście, nieco więcej na trasie. Zawiasy. O dziwo nawet na torze dawały radę-skręcone na twardo,rzecz jasna. W codziennej eksploatacji/w trasie również nie mam poważniejszych zastrzeżeń. Światła mijania-rzeczywiście soczewka w wersji S to nieporozumienie! Mimo iż jestem (?byłem) przeciwnikiem takich praktyk, za dnia jeżdżę na długich (wyregulowane nieco w dół). Nawet wymiana żarówki na Phillips BlueVision nic nie zmieniła. Jeśli ktoś zna sposób modyfikacji/wymiany tegoż oświetlenia, chętnie posłucham, gdyż to IMO najpoważniejsza (?jedyna) wada tego modelu. Zużycie oleju: występuje. W zależności od stylu jazdy do komór spalania przenika 100-400ml/1tkm. Olej: Motul 10W40 półsynt. Ktoś napisał o spadku zużycia przy pełnym syntetyku 10W50,za 6tkm rozważę taką zmianę ;) Opony: śmigam na Pilot Power'ach. Tylny laczek: bez palenia gumy, brutalnych zmian biegów i pionów po każdych światłach, jak dotąd ma całkiem niezłe rokowania. Poprzednią gumą był BT020 i wydaje się być on niezłą alternatywą pomiędzy przyczepnością, a trwałością. Przód: sportową gumę od lat w swoich motocyklach zakładam ZAWSZE i nieraz przekonałem się o słuszności swego wyboru 8) Komfort: zdecydowany plus (mamy 177 i 170cm wzrostu). Trasa prawie 6 tys w 2 tygodnie, w tym przebieg dzienny prawie 1000 km z Budapesztu nie stanowiły problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 ....Jeżdżę raczej spokojnie, lecz podczas wyzyty na torze w ubiegły weekend gaźniki zassały rekordowe 11,7 ltr V-PowerRacing na stówkę. ..... Czyżbyś to Ty w zeszły weekend na torze skopał tyłek mocnejszym? ;) takiemu jednemu GSXRowi Nie baw się w obniżanie długiego bo i tak nikogo nie razi... całą drogę zrobiłem na urlop na długich również w nocy i nikt ani razu mi nie mrugnął. Chyba trzeba się z tym pogodzić - światła są do du...y i już. A jak na torze? Jezdzisz na standardowym oleju z przodu w10? czy masz jakieś sprężyny? Jakie klocki na tor? przewody w oplocie? za dużo pytań? ;) dzięks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 m Ja go kupuję u byłego dealera już nieistniejącej w Europie marki Quaker State. W tej chwili mają w ofercie szwajcarskie oleje Midland (i do samochodu i moto) aktualnie w promocji pełny syntetyk 10w50 do motocykla (specyfikacja SH - bez dodatków obniżających tarcie) w cenie 20 pln/litr - dla mnie rewelacja. Z tego co slyszalem od jednego sprzedawcy to Quaker State a Midland (wczesniej Microoil) to jest to samo, znaczy no, wczesniej byl Quaker a teraz MIdland, po prostu nazwe zmienili, obydwa ze Szwajcarii. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Czyżbyś to Ty w zeszły weekend na torze skopał tyłek mocnejszym? ;) takiemu jednemu GSXRowi Nie baw się w obniżanie długiego bo i tak nikogo nie razi... całą drogę zrobiłem na urlop na długich również w nocy i nikt ani razu mi nie mrugnął. Chyba trzeba się z tym pogodzić - światła są do du...y i już. A jak na torze? Jezdzisz na standardowym oleju z przodu w10? czy masz jakieś sprężyny? Jakie klocki na tor? przewody w oplocie? za dużo pytań? :) dzięks Na Grandysach coś słabo się ludki starali, lub dobrali maszyny nieodpowiednie do umiejętności :clap: Bo nie wiem jak inaczej wytlumaczyć objechanie litrowych GSX-R 1000 '05 przez nieco leciwego B12 :) Motocykl jest całkiem standardowy; w tym roku stałem się jego właścicielem i w ferworze jeżdżenia (niecałe 14 tkm w 5 m-cy) nie zdążyłem jeszcze namieszać :) Jedynie wydech został zmieniony na BOS'a i dzieki temu Bandita na hamowni osiąga 116 KM. Natomiast mój poprzedni sprzęt,Bandit 600,przeszedł modyfikacje zawieszeń (by Ohlins) i na nim naumiałem się śmigać po zakrętach.Szkoda że go sprzedałem, klasa do 600 w ten weekend była do wygrania :) Hamulce B12 spisywały się,jak zwykle,rewelacyjnie, co zaprzecza opisywanym tu opiniom użytkowników. Przewody jak najbardziej standardowe. Troszkę spuchły na niedzielnych treningach nie tracąc jednak na sile, a tylko klamka ciut głębiej "wpadała". Na hamowaniach czuć było także spory zapas (używałem zwykle 1-2 palców). Wiem,że klocki mam ze spieków,zakładane jeszcze w niemieckim serwisie Suzuki (moto sprowadziłem), gdy wyszukam w invoice'ach jakie to są, na pewno Wam o tym napiszę i... przy wymianie założę takie same ;) Najzwyczajniej trzeba nauczyć się właściwie wykorzystywać to co daje fabryka, nie za wszelką cenę nadrabiać swoje braki drogimi gadżetami. Sprężyny-póki co-także seryjne,olej również (fabryczny). Przy moim przebiegu (32 tkm) jeszcze bezproblemowo dają radę, lecz spodziewam sie ich wymiany w przyszłym sezonie. W razie dalszych pytań służę pomocą :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 9 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 No dobra, a jeżeli do klasycznego nakeda założyłbym niedużą szybę, czy takie cuś chroniło by w jakimś stopniu przed wiatrem??? Do wersji S się nie przekonam choćby nie wiem co... A taka szybka to już fajnie wygląda :) Zreszta nie chcę jeździć 200km/h. Prędkość do ok. 160 w trasie w zupełności mi wystarczy. pzdr :) Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 dobrze ze nie przekonasz sie do wersji S. ja po prostu przyzwyczailem sie do tego wiatru i tyle (wiadomo ze nie moge jezdzic 200 i wiecej) jest ciezko, ale trzeba byc tfardym. a co powiecie na to: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63563824??mi sie marzy przeróbka tyłu mojego bandziora na tył od R1. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 10 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 a co powiecie na to: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63563824?? mi sie marzy przeróbka tyłu mojego bandziora na tył od R1. Yogi niestety aukcja została zakończona i nie mozna ocenić tego zadupka :) Wracając do tej szybki miałem na myśli coś takiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=62705255 Czy ktoś może wie jak sie sprawuje przy większych prędkościach??? :roll: pozdrawiam :) Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 link byl zly; niepotrzebne byly ?? na koncu: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63563824 koles wysyla rowniez foty na mejla jakby ktos chcial. ten zadupek a'la ducati akurat mi sie nie podoba, ale od R1 z takim małym poprzecznym LED'em to co innego :).mysle juz o takiej przerobce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 10 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 No wygląda fajnie, tylko trochę szkoda by mi było ogryginalnej kanapy, już nie jeździłoby się tak wygodnie, o plecaczku nie wspomnę, no ale coś za coś... :) Od R1 pewnie też fajnie się prezentuje, ale co z tą nieszczęsna szybą??? :P ;) pzdr :) Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiek Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Wracając do tej szybki miałem na myśli coś takiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=62705255 Czy ktoś może wie jak sie sprawuje przy większych prędkościach??? Mam takowa.. lezy w garazu i czeka na kolejna "przemiane" ... dziala do 140....( mam 185 cm wzrostu) ... pozniej jest jakby jej nie bylo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Mam pytanko do użytkowników i mechaników-ile kilometrów można przejechać B 12 do remontu silnika ,bo niektórzy jak powiedziałem że chcę kupić bandziorka to powiedzieli ,że to niestety suzuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_chris Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 ale to nie kawasaki zxr 750h :) silnik wywodzi się z gixera 1100 a ten ma b. dobre opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 ?? na 4 ?/ czerwone ?? no to juz ze 200 albo i lepiej bedzie... po miescie ??!!no zalezy jaka ma kto definicje miasta... ;)4 bieg czerwone to ho ho ho3 bieg to ok 2102 bieg to 170 wiec w miescie góra 3 bieg :icon_question::):banghead:ale Ty piszesz o nowym modelu a ja o starym , tam inaczej wygladały predkości na poszczególnych biegach ;) 2 bieg to był max 110 km/h Sorki za odgrzebywanie starego tematu ale jak to jest wkoncu z osiagami i predkosciami na tej jakze slynnej 2jce w satrych Bandytach 1200 w wersji N ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M. Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 dwójka? od 5 km/h do jakichś 160-170 :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.