Skocz do zawartości

Suzuki Bandit 1200N


Rekomendowane odpowiedzi

A teraz ciekawa sprawa z olejem - po kupnie jezdziłem na pełnym syntetyku Midland 10w50 - w czasie ostrej jazdy ubywało ok. 150-200 ml na 1000 km' date=' niestety przed wyjazdem do oleju przedostała się benzyna i nie zdazyłem kupić Midlanda i zalalem Motula Ester 15w50 - zuzycie w trasie skoczyło do 0' date='4 -0,5 l/1000 [/quote'']

 

ciekawy temat ogólnie, a szczególnie zaciekawił mnie wątek olejowy. co to za olej? skąd pochodzi? gdzie go można kupić?

 

pozdrawiam

m

 

Ja go kupuję u byłego dealera już nieistniejącej w Europie marki Quaker State. W tej chwili mają w ofercie szwajcarskie oleje Midland (i do samochodu i moto) aktualnie w promocji pełny syntetyk 10w50 do motocykla (specyfikacja SH - bez dodatków obniżających tarcie) w cenie 20 pln/litr - dla mnie rewelacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem cos mocnego, wygodnego, niepokornego a przy tym sprawdzonego i niezawodnego- to wszystko znalazlem w duzym bandycie.

PS. poza tym fajnie jest nie rzucac sie zbytnio w oczy a wiele potrafic  :-)

 

Cześć!

Zgadzam się z Tobą w 100%.

Od kwietnia jeżdżę B12S ('01) i jestem mocno zadowolony ;)

 

Lecz czy można polecić ten sprzęt początkującemu motocykliście... Jak świat szeroki są różne opinie, jednak masa, moment i ogólne obycie z ważącym ćwierć tony czterocylindrowcem moim zdaniem wymagają praktyki.

 

Spalanie na poziomie 6,5-7,9 w mieście nie jest rekordem ekonomii, lecz na trasie z pełnym obciążeniem (ja&kobita, 3kufry, tankbag; 130-160 kph) Bandita spalała ok.6 litrów/100km. Rekordowe spalanie uzyskaliśmy przy jeździe w grupie z V=90 kph i-wierzcie lub nie-wyniosło 4,5 litra :P

Jeżdżę raczej spokojnie, lecz podczas wyzyty na torze w ubiegły weekend gaźniki zassały rekordowe 11,7 ltr V-PowerRacing na stówkę.

Reasumując temat spalania: nie jest źle! Moja mała Bandita (600ccm) paliła mniej w mieście, nieco więcej na trasie.

 

Zawiasy. O dziwo nawet na torze dawały radę-skręcone na twardo,rzecz jasna. W codziennej eksploatacji/w trasie również nie mam poważniejszych zastrzeżeń.

 

Światła mijania-rzeczywiście soczewka w wersji S to nieporozumienie! Mimo iż jestem (?byłem) przeciwnikiem takich praktyk, za dnia jeżdżę na długich (wyregulowane nieco w dół). Nawet wymiana żarówki na Phillips BlueVision nic nie zmieniła.

Jeśli ktoś zna sposób modyfikacji/wymiany tegoż oświetlenia, chętnie posłucham, gdyż to IMO najpoważniejsza (?jedyna) wada tego modelu.

 

Zużycie oleju: występuje. W zależności od stylu jazdy do komór spalania przenika 100-400ml/1tkm. Olej: Motul 10W40 półsynt. Ktoś napisał o spadku zużycia przy pełnym syntetyku 10W50,za 6tkm rozważę taką zmianę ;)

 

Opony: śmigam na Pilot Power'ach. Tylny laczek: bez palenia gumy, brutalnych zmian biegów i pionów po każdych światłach, jak dotąd ma całkiem niezłe rokowania. Poprzednią gumą był BT020 i wydaje się być on niezłą alternatywą pomiędzy przyczepnością, a trwałością. Przód: sportową gumę od lat w swoich motocyklach zakładam ZAWSZE i nieraz przekonałem się o słuszności swego wyboru 8)

 

Komfort: zdecydowany plus (mamy 177 i 170cm wzrostu). Trasa prawie 6 tys w 2 tygodnie, w tym przebieg dzienny prawie 1000 km z Budapesztu nie stanowiły problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....

Jeżdżę raczej spokojnie, lecz podczas wyzyty na torze w ubiegły weekend gaźniki zassały rekordowe 11,7 ltr V-PowerRacing na stówkę.  

.....

 

Czyżbyś to Ty w zeszły weekend na torze skopał tyłek mocnejszym? ;) takiemu jednemu GSXRowi

 

Nie baw się w obniżanie długiego bo i tak nikogo nie razi... całą drogę zrobiłem na urlop na długich również w nocy i nikt ani razu mi nie mrugnął. Chyba trzeba się z tym pogodzić - światła są do du...y i już.

 

A jak na torze? Jezdzisz na standardowym oleju z przodu w10? czy masz jakieś sprężyny? Jakie klocki na tor? przewody w oplocie?

 

za dużo pytań? ;)

dzięks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m

 

Ja go kupuję u byłego dealera już nieistniejącej w Europie marki Quaker State. W tej chwili mają w ofercie szwajcarskie oleje Midland (i do samochodu i moto) aktualnie w promocji pełny syntetyk 10w50 do motocykla (specyfikacja SH - bez dodatków obniżających tarcie) w cenie 20 pln/litr - dla mnie rewelacja.

 

Z tego co slyszalem od jednego sprzedawcy to Quaker State a Midland (wczesniej Microoil) to jest to samo, znaczy no, wczesniej byl Quaker a teraz MIdland, po prostu nazwe zmienili, obydwa ze Szwajcarii. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżbyś to Ty w zeszły weekend na torze skopał tyłek mocnejszym? ;) takiemu jednemu GSXRowi  

 

Nie baw się w obniżanie długiego bo i tak nikogo nie razi... całą drogę zrobiłem na urlop na długich również w nocy i nikt ani razu mi nie mrugnął. Chyba trzeba się z tym pogodzić - światła są do du...y i już.

 

A jak na torze? Jezdzisz na standardowym oleju z przodu w10? czy masz jakieś sprężyny? Jakie klocki na tor? przewody w oplocie?

 

za dużo pytań?  :)  

dzięks

 

Na Grandysach coś słabo się ludki starali, lub dobrali maszyny nieodpowiednie do umiejętności :clap: Bo nie wiem jak inaczej wytlumaczyć objechanie litrowych GSX-R 1000 '05 przez nieco leciwego B12 :)

 

Motocykl jest całkiem standardowy; w tym roku stałem się jego właścicielem i w ferworze jeżdżenia (niecałe 14 tkm w 5 m-cy) nie zdążyłem jeszcze namieszać :) Jedynie wydech został zmieniony na BOS'a i dzieki temu Bandita na hamowni osiąga 116 KM. Natomiast mój poprzedni sprzęt,Bandit 600,przeszedł modyfikacje zawieszeń (by Ohlins) i na nim naumiałem się śmigać po zakrętach.Szkoda że go sprzedałem, klasa do 600 w ten weekend była do wygrania :)

 

Hamulce B12 spisywały się,jak zwykle,rewelacyjnie, co zaprzecza opisywanym tu opiniom użytkowników. Przewody jak najbardziej standardowe. Troszkę spuchły na niedzielnych treningach nie tracąc jednak na sile, a tylko klamka ciut głębiej "wpadała". Na hamowaniach czuć było także spory zapas (używałem zwykle 1-2 palców). Wiem,że klocki mam ze spieków,zakładane jeszcze w niemieckim serwisie Suzuki (moto sprowadziłem), gdy wyszukam w invoice'ach jakie to są, na pewno Wam o tym napiszę i... przy wymianie założę takie same ;) Najzwyczajniej trzeba nauczyć się właściwie wykorzystywać to co daje fabryka, nie za wszelką cenę nadrabiać swoje braki drogimi gadżetami.

 

Sprężyny-póki co-także seryjne,olej również (fabryczny). Przy moim przebiegu (32 tkm) jeszcze bezproblemowo dają radę, lecz spodziewam sie ich wymiany w przyszłym sezonie.

 

W razie dalszych pytań służę pomocą :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No dobra, a jeżeli do klasycznego nakeda założyłbym niedużą szybę, czy takie cuś chroniło by w jakimś stopniu przed wiatrem??? Do wersji S się nie przekonam choćby nie wiem co... A taka szybka to już fajnie wygląda :) Zreszta nie chcę jeździć 200km/h. Prędkość do ok. 160 w trasie w zupełności mi wystarczy.

 

pzdr :)

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze ze nie przekonasz sie do wersji S. ja po prostu przyzwyczailem sie do tego wiatru i tyle (wiadomo ze nie moge jezdzic 200 i wiecej) jest ciezko, ale trzeba byc tfardym.

 

a co powiecie na to: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63563824??

mi sie marzy przeróbka tyłu mojego bandziora na tył od R1. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie na to: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63563824??  

mi sie marzy przeróbka tyłu mojego bandziora na tył od R1.

 

Yogi niestety aukcja została zakończona i nie mozna ocenić tego zadupka :)

 

Wracając do tej szybki miałem na myśli coś takiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=62705255

 

Czy ktoś może wie jak sie sprawuje przy większych prędkościach??? :roll:

 

pozdrawiam :)

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

link byl zly; niepotrzebne byly ?? na koncu:

 

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63563824

 

koles wysyla rowniez foty na mejla jakby ktos chcial.

 

ten zadupek a'la ducati akurat mi sie nie podoba, ale od R1 z takim małym poprzecznym LED'em to co innego :).

mysle juz o takiej przerobce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wygląda fajnie, tylko trochę szkoda by mi było ogryginalnej kanapy, już nie jeździłoby się tak wygodnie, o plecaczku nie wspomnę, no ale coś za coś... :) Od R1 pewnie też fajnie się prezentuje, ale co z tą nieszczęsna szybą??? :P ;)

 

pzdr :)

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tej szybki miałem na myśli coś takiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=62705255

 

Czy ktoś może wie jak sie sprawuje przy większych prędkościach???

 

 

Mam takowa.. lezy w garazu i czeka na kolejna "przemiane" ... dziala do 140....( mam 185 cm wzrostu) ... pozniej jest jakby jej nie bylo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

?? na 4 ?/ czerwone ?? no to juz ze 200 albo i lepiej bedzie... po miescie ??!!

no zalezy jaka ma kto definicje miasta... ;)

4 bieg czerwone to ho ho ho

3 bieg to ok 210

2 bieg to 170

 

wiec w miescie góra 3 bieg :icon_question::):banghead:

ale Ty piszesz o nowym modelu a ja o starym , tam inaczej wygladały predkości na poszczególnych biegach ;) 2 bieg to był max 110 km/h

 

Sorki za odgrzebywanie starego tematu ale jak to jest wkoncu z osiagami i predkosciami na tej jakze slynnej 2jce w satrych Bandytach 1200 w wersji N ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...