saffron Opublikowano 4 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2005 Witam! Postanowilem troche odkurzyc starego Ogara, bo szkoda,zeby sie kurzyl. i zaczely sie problemy.A wiec, na poczatku jak byl zimy ledwo co chodzil, jak sie troche nagrzal szedl czasami 40 ale zazwyczaj sie nie rozpedal wiecej niz do 25-30km/h i do tego byl potwornie slaby i przerywal. Sprawdzilem zaplon ( nawet wymienilem magneto bo myslalem,ze cewka ma przebicie jak sie nagrzeje ) sprawdzilem dysze w gaznikach, wyregulowalem... to samo.Rozpolowilem silnik i wymienilem lazyska na wale ( 3 sztuki - mialy lekkie luzy ) Do tego wymienilem tarcze sprzegla, bo juz byly dosc wytarte. Zlozyelm silnik, odpalilem i....Duzo mocniejszy, ale i tak slaby... rozpedza sie za kazdym razem do 40km/s ( ma mniejsza zebatke z przodu, wiec to by byla max jego predkosc wiec OK ). Ale jak sie nagrzal, zaczynaly rosnac obroty.... Wymienilem gaznik na stary (podejrzewalem lewe powietrze a jeden ganik mialem w zapasie).... i OK. Ogar jezdzi lepiej, ale...... bardzo szybko ( juz po paru kilometrach ) zdarza mu sie przerywac, albo gasnie.... wyglada to dla mnie jak by sie przegrzewal..... Podejrzewam, zle dotarcie ... choc tlok jak patrzylem ladnie chodzi w cylindrze, pierscienie w dobrym stanie, cylinder glatki ... Co jeszcze moze powodowac sie przegrzewanie... czy watro pakowac sie w nowy tlok i cylinder (55cc) i go docierac ??? P.S. Czy ktos ma sposob na wzmocnienie przedniego zawieszenia, albo wie, gdzie mozna dostac lagi do Ogara w przyzwoitym stanie ? P.P.S. Jezeli podobne problemy byly juz opisywane na tym forum, to przepraszam, ale przegladalem i nie mogem znalezc nic konkretnego. Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Jezeli byl remontowany to wina tego ze nie jest jeszcze dotarty zobacz jeszcze czy tlumik nie jest zapchany ja tak mialem w Ogarze 200 po rozebraniu i wyczyszczeniu tłumika chodził jak wsciekły :twisted: ,ale nie wiem czy w 205 jest rozbieralny tłumik .Jezeli chodzi o przednie zawieszenie to mozesz wyrwac na Allegro za naprawde grosze.Nowe tez mozna dostac w sklepie ,ale nie wiem ile moga kosztowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saffron Opublikowano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Remont byl robiony tego co napisalem, czyli lozyskowanie walu ( na samym wale nie bylo luzow) tarcze sprzegla, tlumik przeczyscilem ( nie wypalalem, tylko benzynka przeczyscilem), ale ma dobry przelot, do tego jak wchodzi kolektor w tlumik wywiercilem w nim pare dzior ( oczywiscie w czesci kolektora znajdujacej sie w tlumiku), tak ze przelot powinien byc OK, ale tlumika nie ruszalem, przynajmniej jezeli chodzi o strukture grodzi. Cylinder nie byl ruszany, wiec moze po prostu zle dotarty, albo... pomysly mi sie koncza.... mozliwe ze byl przegrzewany przy docieraniu ( motorower slaby pare gorek dookola, i jedynie pod dziadkiem szedl na 1dynce ..) i ze teraz go tal latwo przegrzac, nawet przy grzeczniej jezdzie.... Jezeli bym sie zabral do wymiany cylindra i tloka + pierscieni, to co jeszcze polecacie zrobic, zeby to jakos chodzilo... ( kanaly wylotowe i dolotowe moge sobnie wypoolerowac, podobnie wyczyszcze gaznik) P.S. ma ktos jakies patenty na lepsze chlodzenie takiego silniczka ? Ew czy jakies zawieszenie przedniego kola mozna by malym kosztem przerobic z innego motoroweru/motocykla ? ( bob nie wiem czy jak wymienie na inne, to czy nie bedzie dalej tak plywac... ).Pozdrawiem i dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Może masz po prostu lekko przypchany kranik? Ja stawiam że przerywanie to wina zbyt małej ilosci paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saffron Opublikowano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 z kranikiem byla taka historia, ze zaczol korodowac bak (juz jest czysty) i kranik tak zaszedl osadem,ze kupilem nowy... wiec kranik odpada .... Nadal mam wrazenie,ze sie po prostu przegrzewa... tylko czemu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Opowiem Ci historie, jak odkurzyłem po 2 latach Ogara mojego wujka. Pare razy przekopałem popompowałem paliwo i jedziemy. Przy jakis 35 przerywał, nie wiedzialem o co biega az zobaczylem wsuwke kabla chyba od masy na cewke butelkową. Jak chciałem ja poprawic to rozsypała mi sie w palchac, wiec zagialem ja mocniej na tym bolcu od cewki.Oczywiscie ogar pojechał te 60 km/h po tej operacji. Morał - sprawdz te cholerne kable Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebok Opublikowano 5 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 Mi sie tak kiedyś działo jak miałem spieprzoną świece. Nim do tego doszedłem ładnie sie nawkurzałem. Dopiero jak na nową zmieniłem to zaczął chodzić ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saffron Opublikowano 6 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Siweca odpada, bo wymienilem ju 3 i na wszystkoch chodzi tak samo ( motoryna chodzi na nich niezle). Z przewodami tez raczej nie, bo wymienilem magneto wraz z kablami lacznie z tymi wysokiego napiecia... P.S. Greedo, co w tym Ogarze bylo robione,ze poszedl 60km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Greedo mówi tu o ogarze 200. Ten jednoslad tyle bez problemu pojedzie. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Siweca odpada' date=' bo wymienilem ju 3 i na wszystkoch chodzi tak samo ( motoryna chodzi na nich niezle). Z przewodami tez raczej nie, bo wymienilem magneto wraz z kablami lacznie z tymi wysokiego napiecia... P.S. Greedo, co w tym Ogarze bylo robione,ze poszedl 60km/h[/quote'] Nic, ogar od nowosci nie rozbierany i orginalny. Silnik Jawy 50 Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 6 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 rozpedza sie za kazdym razem do 40km/sTaka prędkość jest całkiem całkiem ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saffron Opublikowano 6 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2005 Cytat: rozpedza sie za kazdym razem do 40km/s Taka prędkość jest całkiem całkiem ... To ja wiem. Problem w tym,ze po pewnym czasie zaczyna przerywac, nie chce ciagnac i gasnie.... do 40hm/h rozpedza sie bez problemu, ale dopuki jest "w miare" zimny, albo inaczej mowiec do puki nie zaczyna przerywac, slabnac i padac.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.