arturoS Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 taki problem: silnik wkreca sie na luzie do 10tys. bez problemu, na 1szym biegu do 6-7tys wkreca sie tez ok ale od7do10 jakby wolniej, na 2gim biegu do 6 tys bez zmian natomiast od 6do10 strasznie opornie! (do 3 do 6tys idzie szybciej niz od 6 do 10tys) gazniki sa po czyszczeniu, regulacji i synchronizaci. cisnienie sprezania jest na wszystkich jednakowe w granicy 1000-1100kPa. swiece nowe, przewody ok. POMOCY!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 30 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2005 Sugerował bym sprawdzić lampą stroboskopową kąt wyprzedzenia zapłonu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 31 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2005 taaa i jak to zrobic???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 5 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2005 pomozecie??........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolkan Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 WitajW moim RX na wysokich obrotach czuć było brak mocy, dużo palił.Winna okazała się membrana podciśnieniowa w gaziniku, była pęknięta.Po wymianie i regulacjach moto odzyskało wigor i spadło spalanie. ;) Cytuj wieczny włóczęga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturoS Opublikowano 11 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2005 sprawdzalem u siebie membrany, wszystkie sa ok. co rozumiesz WOLKAN przez regulacje?? jezeli chodzi o regulacje skladu mieszanki to kombinowalem tak: na poczatku ustawilem ksiazkowo 1,75 obr, pozniej 2; 2,5; 3; 3,5; 4; 5; 6. i czy tak czy tak to powyzej 6tys. oporowo sie wkreca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2005 arturos - śruba regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach nie ma nic wspólnego z pracą silnika na wysokich obrotach więc powinieneś wrócić do fabrycznych nastawów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.